נגישות
נגישות

מרתף היין העתיק ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מרתף היין העתיק

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
24/09/09

מקום מיוחד לאנשים מיוחדים! תענוג צרוף! כל האוירה, הטעמים והריחות מתמזגים ביחד לחוויה מושלמת. מקום קסום ביותר... האוכל הטעים והמיוחד ביחד עם היין יוצרים אוירה של קסם ייחודי. תודה רבה... לעמוס על החוויה העל חושית הזאת... מקום שלא רוצים לעזוב וכבר רוצים לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/09/09

היינו שם ביום חמישי ונהננו כל כך שלא ניתן לתאר במילים שתינו יין מעולה ואכלנו פלטת בשרים מעושנים לסיום אכלנו קינוח טעים מומיוחד אנו בטוחים כי נשוב לשם שנית לצערנו רק עכשיו גילינו את... המקום תודה מכל הלב שעינגתם אותנו בערב מיוחד זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
malitol2 - תמונה
malitol2 3 ביקורות
4.7
29/08/09

לראושנה הגענו למרתף במקרה בסוף שבוע בזיכרון יעקב וממש התאהבנו במקום מקום קטן רומנטי אינטמי נעים לדבר ולשבת על כוס יין מעולה המבחר תמיד גדול ומגוון. בעלי המקום תמיד מחייכים ואדיבים.... למקום אנחנו חוזרים לחגוג כל ארוע מיוחד למרות שזה בשבילנו תמיד נסיעה ארוכה זה תמיד שווה. האוכל מעולה ומיוחד תנסו את הפלטת גבינות ובשר. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/08/09

הגעתי למסעדה ביום שבת בצהריים, למען האמת ממש בטעות, אבל היה שווה, הנאה כזו וסיוםמופלא לטיול של יומיים בצפון כבר הרבה זמן לא חוויתי. השירות המדהים, המוזיקה המרגיעה, האוכל והכל פשוט הכל,... שווה לגמרי!!!! פשוט לשבת ולהתפנק, קטן ואינטימי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/07/09

אמנם מזמן לא ביקרתי שם, אבל מגיעה מילה טובה. הייתי עם חברה שלי לעוד ערב קסום... ביקרנו בהרבה מסעדות, בתי קפה וברים, גן עדן כזה קשה לתאר... נתחיל במארח, אדם למופת, איש מקסים, מקצועי,... מפנק, מתחבר אליך מהרגע הראשון, העיקר שתהיה מרוצה. המקום רומנטי להפליא, המחירים בהתאם ובצדק, לא רק שווה ביקור אלא שווה לחזור לשם עוד ועוד... האווירה פשוט מנתקת אותך לכמה שעות מהחיים הלא פשוטים שלנו, ופשוט הזמן טס

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/07/09

ישבנו ביום שישי בן זוגי ואני. חגגנו יום הולדת ויום נישואין. היה ממש נהדר! שתינו 2 בקבוקי יין - שהיה ממש מעולה. עמוס בחר לנו את הסוג הכי טעים. האוכל היה ממש ממש טעים. הזמנו סלט, פלטת... גבינות ובשרים ואנטריקוט. היה מעולה. (כבר אמרתי?!...) עמוס, מתנצלים ששחכנו להשאיר תשר. מרוב שהיינו'בראש טוב' קרתה התקלה שנתגלתה רק יומיים אח"כ. אז שוב מתנצלים. היה נהדר. נשוב ובפעם הבאה נשתה בקבוק יין אחד פחות כדי לא לשכוח ... תודה על בילוי מהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/07/09

חגגנו לאבי יום הולדת לפני כמה ימים,לא יכולנו לחשוב על מקום יותר מושלם ממרטף היין,הגענו במקרה,חיפשנו מקום בזכרון והוקסמנו...המקום מדהים,האוירה אוירה מיוחדת,משהו שלא פוגשים כל יום,עמוס... מקסים,איש מיוחד,שתורם לאוירה המון,עמוס,אל תשכח לבוא לבקר בבת שלמה! תודה על שהקמת כזה מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
26/06/09

המקום נפלא, אגדי! מרתף יין עתיק אמתי, מדפים של בקבוקי יין מכוסי אבק, מוסיקה רומנטית, נרות, אווירה מיוחדת מקסימה... מבחר יינות מהמשובחים בעולם, גבינות ייחודיות ושירות חם, לבבי ומפנק,... אין מילים!. חגגנו במקום יום נישואין ה21 שלנו, וזה היה פשוט נפלא, מקום ראשון בלתי מעורער!!! מומלץ, מומלץ, מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/06/09

"מרתף היין" מסעדה מדהימה באיכות המנות באיכות האווירה האינטימית באיכות השירות המקצועי והמפנק של עמוס מרוז.הוריי ואני נהנינו מאוד הטעם עוד נשאר בפה.. ממליצה בחום לכל מי שאוהב את איכות... החיים הטובים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/05/09

היינו אתמול בערב בעיקבות המלצת חברים הזמנו גבינות ובשרים מעושנים ויין קיאנטי היה מדהים הזמנו את יין טניה אין מילים אין מילים יין לא מהעולם הזה האוירה הרומנטית המוסיקה הנוסטלגית והשירות... הנהדר הכל היה שווה את הנסיעה מגדרה לזיכרון הבייתה אישתי נהגה מומלץ להזמין מקום מראש ולוודא שבעל המקום ייהיה שם

עוד פרטים
הוספת תגובה