נגישות
נגישות

מרתף היין העתיק ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מרתף היין העתיק

malitol2 - תמונה
malitol2 3 ביקורות
המקום לפינוק
4.8
30/08/13

את המרתף פגשנו במקרה לפני כמה שנים בסוף שבוע בזכרון, מאז המקום הפך למקום הבילוי לארועים מיוחדים, ( שם בעלי גם בחר להציע לי נשואים) . המקום אינטימי מאוד ורומנטי ( לא מקום לילדים) מבחר... יינות מפנקים בשפע, והשרות מעולה!!!! האוכל זה פלטת גבינות בפואלו או נקניקים מיוחדים שתמיד כייף לנשנש עם יין משובח! אל תבואו בהמונים אוהביפאת המקום שקט!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריקי - תמונה
ריקי מבקר מתחיל
מקום קסום
4.5
24/08/13

הגענו 2 זוגות למקום, האווירה היתה רומנטית, קיבל אותנו אריאל בלבביות רבה, האוכל והיין היו מעולים, הבשר היה עשוי במדיוק. בקיצור מקום קטן וקסום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilla - תמונה
Hilla 5 ביקורות
יוצא מן הכלל
3.5
07/07/13

נפלא אוירה קסומה רציתי להפתיע את בן הזוג מה שקשה לעשות הוא איינו אוהב לצאת ובטח לא למסעדות בפרט ליסוע 70 קמ בכדי לסעוד זה בכלל טרוף. עמוס היה מקסים כבר בשיחת הטלפון הוא הבטיח חוויה... וערב מלבב וקיים אפילו מרחוק ,לצערינו הוא לא יכל להיות אך במקומו קיבל אותנו באהבה רבה אריאל. מעבר לעובדה שהיה טעים וזה באמת פחות משנה במקרה הספציפי הנל האוירה אינטימית הפלייליסט מקסים בצורה יוצאת דופן היין טוב והכל היה מושלם. מומלץ ולמרות שהמחיר לא זול .. לא ציפיתי לזול עדין אם כבר ללכת לסעוד זה בהחלט שם זה לא עוד מקום זה מקום נהדר נפלא יוצא מן הכלל מיוחד רומנטי קסום

עוד פרטים
הוספת תגובה
eia - תמונה
eia 3 ביקורות
מאכזב
2.5
02/09/12

מבחן היין שלהם מאוד עשיר וההמלצה של הבעלים עניינית ועמדה בציפיות, גם המחירים של היין נורמליים לחלוטין. הזמנו פלטת גבינות קטנה שהכילה טעימות מכל מני גבינות נפלאות ופלטה של אנטריקוט ל-4... סועדים. במסעדה שלא מבררת מידת עשיה ההסכמה על בשר איכותי היא מדיום- ואנחנו קיבלנו 4 סטייקים עשויים וול-דאן, לא טעים ולא כיף. בגלל צפיפות וחוסר בכוח אדם לא ניגשו לשולחן אפילו פעם אחת מרגע הגשת הבשר ועד שהתחננו לחשבון, כלומר, לא עניין את הבעלים אם נהנינו מהאוכל. האוירה במסעדה נפלאה, אולם הצפיפות בעייתית. ישנו תא שירותים אחד הממוקם מחוץ למסעדה וכאשר המסעדה מלאה אפשר לחכות גם 20 דקות למפתח שיחזור. במחירים כאלה היינו מצפים לשירות מקצועי יותר ואוכל מוקפד יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
etty - תמונה
etty 2 ביקורות
מדהים מדהים מדהים!
5.0
12/06/12

ביום חמישי הייתי במרתף היין עם בן זוגי, היה פשוט מעולה! המקום יפהייפה, האווירה מיוחדת, היין שעמוס דאג שימלא את הכוסות כל הזמן היה נפלא...הכי חשוב היה שבשירות כזה מזמן לא נתקלתי,פשוט... מצויין! ממליצה בחום לכל מי שבא לו להיות בארץ אבל להרגיש בחול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit Segal - תמונה
Ronit Segal מבקר מתחיל
מרתף היין
4.5
23/05/12

היינו אתמול בערב 22.5.2012 במרתף היין. האווירה מאד מיוחדת, מקום קטן ואינטימי. היין היה מצויין והאוכל נהדר! מומלץ בחום רב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eran Maoz - תמונה
Eran Maoz מבקר מתחיל
פשוט חויה!!!
4.5
24/01/12

הגעתי למקום עם בת זוגי ועוד זוג חברים במוצאי שבת. המקום נראה מדהים, העיצוב ייחודי והאווירה אינטימית ורומנטית. המלצר ששירת אותנו המליץ לנו על יין פשוט מעולה ובנוסף הזמנו פלטה מעורבת של... בשרים וגבינות. המנה שקיבלנו הייתה ענקית, היא כללה מבחר אדיר של גבינות קשות באיכות מעולה והבשרים (בעיקר רוסט-ביף) היו עשויים בצורה מדוייקת והוגשו ברוטב מתאים להפליא. מאוד מאוד נהננו. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
etty - תמונה
etty 2 ביקורות
מסעדה מדהימה!!!!!!!
5.0
17/01/12

במוצ"ש חגגנו בעלי ואני שנת נישואים, אינני זוכרת חוויה נהדרת כפי שחוויתי בערב זה. המקום מזכיר מרתפי יין בטוסקנה או פראג, האווירה רומנטית האוכל מדהים והיין שעמוס המליץ עליו היה פשוט לא... מהעולם הזה!!!!! לא ידעתי שקיים מקום כזה בישראל. מומלץ לכל האוהבים מאכלים מיוחדים ורומנטיקה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
danm - תמונה
danm 4 ביקורות
4.7
30/08/11

אין מה להגיד. כחובבי יין (בהתפתחות) התענגנו על כל רגע , כל ביס וכל טיפת יין. כדאי מאוד להקשיב להמלצות עמוס על היינות - לא תתאכזבו. האמת, שעברה מחשבה ש"אם היינו מוצאים כזה מקום... באיטליה/צרפת היינו מתענגים על כל רגע" - והמחשבה הבאה שעברה היתה "רגע, זה כאן, בארץ!". עמוס - תודה על האירוח הנפלא ואנחנו עוד נתראה :) אגב, המקום *לא* יקר - פשוט לא מדובר ביינות ה "ארבע במאה" שחלק מהכותבים אולי התרגלו אליהם. ומבחינת אוכל, כבר כתבו את כל מה שיש להגיד. התמחור בהחלט הוגן וראוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/02/11

מי שמתכנן על ערב רומנטי במקום מיוחד זה המקום בשבילו..

עוד פרטים
הוספת תגובה