נגישות
נגישות

מרתף היין העתיק ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מרתף היין העתיק

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
09/10/07

היינו בחג, כל המשפחה שמנתה שבעה אנשים קבלנו שרות ויחס שלא זכינו עד כה באף מקום בארץ. מרתף היין זה אכן מקום שהוא מיוחד במינו. זו לא מסעדה במובן הרגיל של המילה, זו חוויה של דליקטסים... אווירה ומוסיקה שנסונית רומנטית. פשוט לא בא לנו ללככת כל כך נהנינו. על כל זאת תודה למנצח על מצב הרוח עמוס. נחזור ועוד איך נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
30/08/07

המקום הכי כיפי ורומנטי שהייתי בו עם בן הזוג שלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן מבקר מתחיל
4.0
17/08/07

הכל באמת מאוד בסדר, המקום אינטימי ויפה, האוירה שקטה נעימה ורומנטית (לי המוסיקה העלתה את הסעיף, אבל מסתבר שאני במיעוט) האוכל היה ללא ספק מיוחד, לא נפלתי מהרגלים, אך החברה שבאו איתי מאוד... אהבו, כך שהייתי במיעוט. השירות היה אחלה, מאוד נחמדים ומשפחתיים. בסה"כ שווה לחוויה, ולסגנון המיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
13/05/07

נפלא נפלא נפלא. אין מילים אחרות למאכלים המיוחדים, ליחס והשירות. הכל מעולם אחר. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mei - תמונה
mei מבקר מתחיל
4.7
31/01/07

חגגתי יום הולדת 30 במקום יחד עם בן זוגי שהפתיע והביא אותי למקום לראשונה. במבט ראשון הופתעתי מאוד לטובה מהמקום. "המרתף" מעוצב בצורה יחודית שלא ראיתי מעולם במקום אחר. האווירה אינטימית,... נעימה וחמימה. היחס של עמוס מדהים ומפנק עד כדי הרגשה של בית. האוכל טעים לחיך. בקיצור, אוירה נעימה, כדאית, מפנקת, מיוחדת ויוצאת דופן, מה גם שקיבלתי מתנה אינטימית זוגית ומדליקה לי ולבן זוגי לכבוד יום הולדתי. אחזור שוב למקום בהזדמנות הראשונה ואמליץ לכל מכריי וחבריי לבקר במקום המדהים הזה שנקרא "המרתף". אגב, מלבד המקום עצמו שהוא מדהים, מי שיוצר את כל האווירה וההרגשה הנעימה הוא עמוס, לו מגיעה תודה על כך שהעביר לי יום הולדת מענג... תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
10/01/07

מקום מיוחד במינו עם אוירה יחודית וחמה, בסגנון אירופאי-קלאסי. הכל מלווה במעדנים, יין טוב ומוסיקה נעימה.מומלץ מאוד לארוחות רומנטיות או לחגיגת אירועים מיוחדים.טופלנו ביחס חם ואדיב.אנחנו... בטוח נחזור שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
08/01/07

מזמן לא נהננו הנאה מרובה ממקום מקסים שכזה. האוכל, האירוח והאווירה, שווים הכל. ערב מקסים כמו באגדות. תודה מעומק הלב. תמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אובלי - תמונה
אובלי 4 ביקורות
2.4
18/12/06

תודה למר נחום רזניק,תודה למר רזניק שישב ליד "השמיניה השלילית", כך הוא מכנה אותה מבלי לדעת שום דבר על מה שקדם למה שהוא חשב שהוא שמע...לצערי מר רזניק שישב "למזלו" לידנו לא ידע את הדברים... הבאים:- הזמנו מקום ליום שישי בערב וכשבאנו נאמר לנו כי אין כל הזמנה על שמנו, בעל המקום התנצל וביקש כי נבוא למחרת היום, הפעם לא יהיו טעויות כך אמר.- למחרת באנו (לתשומת לב באנו פעם נוספת מתל אביב) ואכן הבעלים הכין לנו מקום כמובטח.- על כל שולחן, לכל זוג מניחים על השולחן באופן "אוטומטי" לחם, זיתים וקנקן מים.- על שולחננו היו הפריטים הנ"ל עבור זוג אחד.- משום כך מר רזניק שמע אותנו מבקשים לקבל את אותם הזיתים, מים ולחם המגיעים לנו בדיוק כמו שהם מגיעים לו.-כל מה שביקשנו היה לקבל את מה שמגיע לנו ולכל סועד במקום - מר רזניק רואה בזה משהו שלילי.- את העובדות אין לשנות - בעל המקום אדם מאוד כריזמטי וחביב - אך אין זה יכול לבוא על חשבון איכות המזון.ולסיכום מר רזניק - על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. שמחתי עבורך שנהינת ביום נשואיך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/12/06

באתי עם אשתי מתל אביב לחגוג את יום נישואינו...באנו במיוחד והתמזל מזלנו לשבת ליד השמיניה שכתבה את הביקורת השלילית.התפלאנו איך בעל המקום לא זרק אותם החוצה לנוכח ההטרדות וההזמנות שבאו... מכיוון שולחנם.כל רגע מישהו אחר מהחבורה שלהם ביקש... "תביאו עוד לחמניות", "תביאו עוד מים" "תביאו עוד זיתים"... בקיצור, כל מה שלא עולה כסף. התפלאנו איך בעל המקום מחזיק מעמד לנוכח שמיניה שלילית שבזאת ומספק להם את מבוקשם כל הזמן.אישתי ואני נהנינו הנאה מלאה מהאווירה, מהמקום והשירות הנהדר... תודה לך עמוס על ערב מהנה, הלוואי שלא יגיעו אליכם יותר אנשים כמו השמיניה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אובלי - תמונה
אובלי 4 ביקורות
2.4
16/12/06

ביקרתי במרתף היין לאחר שקראתי את המלצות הקוראים ונדהמתי!!מה גורם למבקרים לכתוב המלצות שאין להן כל בסיס. נכון המקום מאוד מיוחד (קטן מאוד), משרה אווירה קצת שונה מהמקובל - אבל זהו!! כל יתר... הדברים סטנדרטי מינוס - למי שרוצה לאכול יש אפשרות לבחור בין פלטת גבינות (עלובות לטעמי), לבין פלטת בשרים מעושנים (פרוסות כמו פסטרמה) טעם הבשר לחלוטין לא ברור מכיוון שהשף המקומי מסתיר את טעם הבשר על ידי תיבול חריף במיוחד שמקשה על זיהוי סוג הבשר.השירות מתחת לכל ביקורת, בו ברגע שהתברר לבעל המקום כי אנחנו (8 איש) לא בדיוק מעוניינים בשתיית יין, הפך האיש "החביב" את עורו והחל לשרת אותנו באופן שאינו מותיר כל ספק!!! המסר היה - אתם לא רצויים פה!!חבל, באנו מלאי ציפיות, אך לא ידענו עד כמה נכון הפתגם - "כגודל הציפיות כך גודל האכזבות"...

עוד פרטים
הוספת תגובה