נגישות
נגישות

מרתף היין העתיק ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מרתף היין העתיק

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
15/02/11

המשך,,, מישהו רשם שהמחירים ייקרים, תבינו משהו זה לא עוד סתם מסעדה רגילה , המקום שווה כל שקל, ואם אתם רוצים לאכול בזול לכו לאכול שאוורמה בעיר, או מסעדת אווזי בלי להעליב אף אחד, זה מקום... שונה מכולם, ושוב תודה רבה לכם על הכול, מאת דניס וטניה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
15/02/11

שלום לכולם, מי שמחפס מקום רומנטי שמזכיר לנו את אירופה כמו פראגה או פריז , איטליה זה המקום, קודם כל אחד הדברים החשובים זה השירות החם שקיבלנו מאדון עמוס בעל המקום ובנו רועי, השרות שלהם,... היין בכלל אין מילים, אגב בהמלצתם של רועי ועמוס , האוכל גבינות שלא תמצאו בשום מסעדה למבינים, בשר משהו משהו אבל הדבר !!!!!! זאת האווירה במקום שווה כל שקל מהחשבון,

עוד פרטים
הוספת תגובה
introx - תמונה
introx מבקר מתחיל
3.3
15/02/11

הכל היה נהדר, כולל השירות. והיין שהומלץ לנו היה מעולה! חבל רק שהאוכל שהזמנו "פלטת בשרים מיושנים" היה מעט מאכזב. זה היה כאילו חיממו לנו נקניקים מהמעדניה בסופר באובן והגישו אותו עם רוטב... ברביקיו וצימוקים מעל... קיצר, אחלה מקום. פלטת הבשרים המעושנים טעונה שיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eldesign - תמונה
eldesign 2 ביקורות
3.7
23/01/11

מקום קטן מיוחד ובאווירה אירופאית של מרתף יין ישן ומקסים. הכל היה טעים אך לצערי מאד יקר, חלקנו מגש גבינות ל4 + בקבוק יין דלתון, חלקנו מנה אחרונה 1 ואספרסו, 130 ש"ח לאדם עם הטיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/01/11

לא להאמין שיש מקום כזה במרחק 45 דקות מגוש דן, מומלץ בחום. אוכל טעים, שירות אדיב, רומנטי וכיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 11 ביקורות
3.3
28/10/10

המקום מקסים ומהמם אבל המנות המוגשות מצומצמות ומאכזבות בטעם..המחיר לא מוצדק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/10/10

המקום מיוחד, אחר אין ספק. מצוין לארוחות רומנטיות.פלטת הגבינות נפלאה, פלטת הבשרים מאכזבת......נקניק עם רוטב חמוץ מתוק. סוג אחד של בשר. היין מעולה. יקר בטרוף, בעל הבית לא ידע אותנו לגבי... מחירו הגבוה. סלט גינה טעים, על אף שמצאנו חסה קצת רקובה. זיתים חריפים מצויינים ממליצה לקחת רק פלטת גבינות, סלט ולברר לפני את מחיר היין , כדאי רק בשביל החוויה. יקר בצורה מוגזמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
DOLLY - תמונה
DOLLY 2 ביקורות
4.3
09/10/10

אם בבתי מעצר היו מרגישים ככה אז הלוואי שהיו כבר כולאים אותי באחד... טעים חווייתי, נפלא. מרגש. מומלץ. מומלץ. מומלץ דולי, ואביטל 

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/09/10

מקום מדהים בייחודיותו את פנינו קידם עמוס הבעלים הוא סידר לנו את הפינה הכי רומנטית לאור נרות והרגשנו שאנחנו נמצאים בטיול בארץ רחוקה ואז הגיע היין והאוכל....חגיגת טעמים ייחודיים מכוס היין... דרך הסלט וממשיך במבחר הגבינות הכל כך מיוחדות בטעמן וכל מה שנותר להגיד זה....וואוו שאפו!!! רציתי להגיד לך שהיה לנו כיף להתהלך ב"מקרה" ולהתקל בשלט והמדרגות שהובילו אותנו לבילוי מדהים וקסום שהשאיר טעם של ע

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/09/10

הגענו למקום, אני ובן זוגי, לחגוג יום הולדת באוירה שקטה ורומנטית. נהנו מכל רגע!! המקום מקסים, הגבינות מעולות והיין, עליו קיבלנו המלצה מהמלצר, היה נפלא! שווה לחלוטין את המחיר. לכל מי... שמגיע לזכרון (מקום נפלא בפני עצמו) ולא ממהר לעלות חזרה על ההגה- ממליצים בחום רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה