נגישות
נגישות

מרתף היין העתיק ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מרתף היין העתיק

אבישי - תמונה
אבישי 2 ביקורות
שווה לנסות
4.3
30/05/15

אני לקחתי את אשתי לכבוד היום הולדת שלה .המקום מאוד יפה עם אווירה מאוד מיוחדת. האוכל ממש טעים השירות טוב, המחיר קצת גבוה. המקום נמצא במדרחוב שלפני או אחרי המסעדה ממש נחמד להסתובב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tphoto - תמונה
tphoto 2 ביקורות
גורשנו המסעדה כי היינו עם ילדים
2.0
09/05/15

ביקרנו היום בצהריים אני, אשתי ו2 ילדי בני 3 ו4 חודשים. לאחר שהושיב אותנו בעל המקום עמוס. הזמנו מנה זוגית של בשרים וגבינות. כשהוא שמע כהזמנה רק ב 185 ש״ח הוא החליט שזה לא מתאים שנשב... עם הילדים שלנו. ופשוט הודיע לנו שאינו מעוניין בנו וכשנבוא רק שנינו בלי ילדים בפעם הבאה. נזרקנו בבושת פנים מהמסעדה כי היא לא מתאימה לילדים. חוצפה כזו לא ראיתי בשום מקום. תכתוב בכניסה אין כניסה לילדים, סכום מינימאלי לסועד. אבל היחס שקיבלנו פשוט היה נורא. לשם לא ממליץ לאף אחד להגיע גם אם האוכל היה יכול להיות טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליהי - תמונה
ליהי מבקר מתחיל
מקום מיוחד במינו
4.3
15/03/15

הרגיש ממש כמו להיות בחו"ל.. מקום מאוד מוזר ולא שגרתי, במובן הטוב של המילה.. שירות מדהים, אוכל איכותי אך מעט יקר ביחס לגודל המנה.. מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Angela - תמונה
Angela 2 ביקורות
שנוי במחלוקת משהו....
3.0
24/01/15

המסעדה עצמה בהחלט נותנת חוויה שונה מהמסעדות האחרות בהן ביקרתי לאחרונה. האווירה ייחודית, התפריט קצר וענייני (באוכל) ומאוד (!!) מגוון ביין , אבל.... , גודל המנה כתמורה למחיר - אינו עולה... על הציפיות. מה עוד ש.. האקוסטיקה לא מי יודע מה ולכן נאלצתי לשמוע את ההבעלים של המקום מחלק הוראות לעובדים שלו במהלך כל הארוחה, דבר שטיפה העכיר את השהות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit מבקר מתחיל
אכזבה
2.0
28/12/14

אחרי שקראתי פה כ"כ הרבה חוות דעת חיוביות החלטתי לחגוג שם את יום השנה שלנו. אכזבה - מקום פצפון מתחת לאדמה, על הקיר הרבה בקבוקי יין מאובקים, שולחנות צפופים אחד ממש ליד השני, השירות לא... משהו, האוכל (לקחנו סטייק לשניים) לא טעים במיוחד - הכי טעים בסוף היו הלחמניות והזיתים. מחיר גבוה ופוזה ללא תוכן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
פשוט מושלם
4.8
13/11/14

חגגנו יום הולדת,ביקשתי שישמרו שולחן פינתי ושקט עם איזה בלון קשור לכסא. במקום זה שמו פרחים על השולחן ופינקו בסוף גם בקי וח על חשבון הבית. בחור מקסים מארח עם סיפור חיים מרתק. מחיר שפוי... ביחס לאיכות המקום וליופיו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sheila - תמונה
Sheila 4 ביקורות
חוויה מדהימה :)
4.3
12/08/14

מקום מאד מיוחד שמעוצב באווירה רומנטית ומאד מיוחדת.מתאים לערב רומנטי לזוגות. חגיגת טעמים מדהימים של בשרים מעושנים ויין. האוכל הגיע מהר ,האירוח אישי, אדיב וקשוב. תודה על האירוח,נחזור... לטעום מהגבינות המיוחדות שלכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
adiforga - תמונה
adiforga 2 ביקורות
מצוין!
4.8
10/08/14

אוכל מעולה, אווירה רומנטית וזורמת, מבחר יינות מצוין ובעיקר שירות אישי וכיפי. מומלץ מאד לזוגות ובכלל. לבוא רעבים ומוכנים לשתות יון כמו שצריך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
libimey - תמונה
libimey מבקר מתחיל
בהזדמנות אנחנו נחזור!
4.8
06/11/13

היה מדהים אוירה נינוחה . עשיתי הפתעה ליום הולדת של בעלי הוא נהנה מהכל החל ממוזיקת רקע ,עיצוב ,שרות, היין והמנה המשגעת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 2 ביקורות
מאכזב
2.8
27/10/13

אנחנו מכירים את המסעדה יותר מעשור ושמחנו לחזור אליה ביום שישי האחרון (25.10.13). מאוד התאכזבנו. המנות נהיו דלות מאוד, משעממות, היין על הפנים והשירות בינוני. בטח לא נחזור לשם שנים... הקרובות

עוד פרטים
הוספת תגובה