נגישות
נגישות

נדב קינוחים ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

79 ביקורות וחוות דעת על נדב קינוחים

Oren Eliezer - תמונה
Oren Eliezer 12 ביקורות
מקום מדהים
4.5
09/10/14

אוכל מצוין ואיכותי. הזמנתי כריך ים תיכוני, וקבלתי אותו טרי מאוד וטעים, קפה מעולה והשירות......... WOW. צוות מלצריות מעולה , אכפתי וחביב. קניתי גם לחמים וגם עוגה. שאפו ענק למקום ולצוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 9 ביקורות
אחלה מקום, מאוד נהנו
4.5
10/09/14

היינו בשבת בערב שני זוגות השירות היה מצויין, בגובה העניים המנות היו טריות ומצוינות. רביולי בטטה עילוי(מכינים במקום). סלטים מענינים. לחמים מצויינים. ובנוסף פינקו אותנו בשני קינוחים ע"ח... הבית. חבל שאנחנו לא גרים יותר קרוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 7 ביקורות
אכזבה ללא תקנה
1.3
27/07/14

הגענו בשבת בערב לקפה ועוגה. דבר ראשון קיבלנו בקבוק עם מי ברז חמים וכוסות שעוד אימי ז״ל כבר זרקה. ביקשנו עוגת גבינה. המלצרית התבלבלה 3 פעמים וכל פעם חזרה להגיד שאין את מה שהציעה קודם.... בסוף לקחנו עוגת גבינה עם שוקולד. הגישו עם כפיות של קפה את העוגה. הגבינה היתה אכילה אך יציקת השוקולד למעלה גרם לפירוק העוגה כשניסינו לקחת טעימה. הביאו לנו כפיצוי משולשי שוקולד. הרגשתי שאני אוכל שוקולד זול עם מרגרינה. גם הקפה היה גרוע מכל רשת בתי קפה אחרת. היינו כה מאוכזבים וחזרנו הביתה עם הרגשת רצון להקיא. המקום הוא בית הקפה הגרוע ביותר שהיינו בו. לא נראה לי שניתן לתקן. הכל גרוע. גם המלצריות היו עייפות ולא מקצועיות. בקיצור, גם בחינם לא נכנס לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sharony - תמונה
sharony 4 ביקורות
מקום מושלם
4.5
23/04/14

האווירה ממש מעולה המחירים לא זולים אבל זה שווה, מרגישים שהם עובדים עם חומרים איכותיים שרות טוב מאוד ואכל מצוין מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ori - תמונה
ori 8 ביקורות
למה אני לא אחזור לשם שוב
2.5
13/04/14

אוכל סביר עד טוב אבל מחירים יקרים ! מנה פסטה ב 54 שקלים ? גם העוגות והלחמים יקרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לוסי - תמונה
לוסי 6 ביקורות
מעולה!!!
5.0
25/02/14

אתחיל בזה שזה כנראה המקום היחיד בארץ שמגיש מים מיד עם הגעת האורחים. שאפו!!! בעלי ואני הזמנו א.בוקר - שהיתה מעולה. החל מהלחם המדהים, הסלטים שעשויים במקום והיו נפלאים ועד למיץ התפוזים... הטרי. המיקום לא קל- למי שלא מכיר ולא מהאזור- זה לא מקום שאתה יכול פתאום לעצור ולהגיע אליו ככה סתם. מזל שמצאתי עליו ביקורות (ותודה ל WAZE) :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 2 ביקורות
אחלה של מקום
4.5
16/11/13

ביום שיש בערב חגגתי ב "נדב קינוחים" יומולדת כשהמקומות הוזמנו מראש. האירוח היה ללא דופי, סבלנותה של המלצרית הייתה אינסופית כמו גם בקיאותה במנות והמלצות נכונות לכל המוזמנים. האוכל מעולה... כלי הגשה יפיפיים אווירה מיוחדת ובכלל עוד לא דיברנו על הקינוחים. בנוסף לכל מה שהזמנו קיבלנו גם מנות נוספות על חשבון הבית וההרגשה הייתה מפנקת מאוד. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
שירות נוראי
2.5
12/11/13

אחד המקומות המבוזבזים! אחלה של אוכל, מיקום לא רע בכלל ועיצוב נעים של המקום- כל זה לא שווה כלום כשהשירות כלכך מביך. מלצריות לא נחמדות, הזמינות וצומת הלב שלהן גרועה. לאוכל לוקח כלכך הרבה... זמן להגיע, שאם באתם רעבים, לכו למקום אחר. כל פעם אני מתפתה להגיע בגלל האוכל ומגלה שזו הייתה טעות גדולה. לפעמים נדמה לי שהקטגוריה שצריך בשביל להתחיל למלצר שם היא עצבים וחוסר נחמדות! פשוט מביך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 8 ביקורות
אכזבה
2.5
06/04/13

באנו מתל אביב לחופשה קצרה באיזור רמת ישי. כששאלנו את החברים המקומיים שלנו איפה כדאי לאכול באיזור, הרבה מהם המליצו לנו על ׳נדב קינוחים׳. ידענו שהמצב הקולינרי באיזור חיפה וצפונה רחוק... כשני עשורים אחורה מזה בתל אביב, אבל עם המלצות כל כך חמות הגענו יחסית אופטימיים. לצערנו הגענו לקפולסקי של שנות התשעים. האוכל בינוני ולא יותר. הירקות לסלט נחתכו שעות רבות לפני שהוגשו. עיצוב המסעדה קלישאתי (קנווסים עם ציטוטים ועיטורי פרחים). הקינוחים המהוללים לא עולים על קינוחים בבופה חתונה ממוצע. רחמינו על חברינו הצפוניים שהמסעדה הזו נחשבת אצלם לפסגה קולינרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
קנלוני בטטה
4.0
02/04/13

המקום קטן ואינטימי וכיף להגיע בבוקר בדרך לטיול בצפון ולטעום מהבריושים הממולאים והפסטות הטובות. וגם הקינוחים טעימים... מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה