נגישות
נגישות

נדב קינוחים ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

79 ביקורות וחוות דעת על נדב קינוחים

Immortal - תמונה
Immortal מבקר מתחיל
חוויה מוזרה על גבול המעצבנת
2.3
25/02/13

מאז שנדב קינוחים הפך למסעדה גם, נוצר הרושם כאילו המקום עדיין לא הצליח לקלוט ולהבין שהוא אכן מסעדה. ישבנו אני ובת זוגתי לארוחה רומנטית ביום שישי בערב, יש לציין שהזמנו מקום, והמקום היה די... מלא (שזה לא הרבה כי המקום יחסית אינטימי). לאחר שהזמנו את המנות הראשונות וגם את העיקריות, ישבנו והמתנו כמו ילדים טובים. בינתיים בזמן שהמתנו שמענו טענות רבות מצד שאר היושבים במסעדה שהאוכל לא מגיע בזמן, והייתה משפחה אחת שהגיעה עם תינוק והם חיכו כל כך הרבה זמן לאוכל שהם פשוט הלכו בצעקות מהמקום. אני לא אחד שעושה עניין מכל שטות, אבל עד שיצאו המנות הראשונות עברו אולי 45 דקות בלי שום התנצלות או התייחסות של המלצריות או המארחת, שהיו מאוד לא מקצועיות וילדות. האוכל שהזמנו - ברוסקטה ולזנייה וחציל קלוי היה פשוט מעולה. המנות היו גדולות ויפות, אך לצערי זה נראה כאילו טבח אחד מכין הכל וכל העומס נופל עליו, ולכן לוקח המון זמן למנות לצאת. לסיכומו של עניין - האוכל טוב מאוד, השירות מחריד על גבול המזוויע, והאווירה נחמדה ולא יותר. אם אתם אנשים שבאים לאכול ולאכול מהר - פשוט אל תגיעו, אם אתם בשאנטי שלכם אז שיהיה לכם בכיף. אוסיף ואומר שלא זכינו לשום הנחה או פיצוי כלשהו מהמקום שחשבו כנראה שהכל בסדר. אני לצערי למקום עם שירות כזה, לא חוזר יותר לעולם וגם לא אמליץ עליו - וחבל מאוד ההפסד כולו של נדב קינוחים שמתקמצן ולא שם יותר אנשים במשמרת במטבח......

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר  - תמונה
מאיר מבקר מתחיל
ארוחת בוקר מצוינת ומומלצת
3.5
19/01/13

היינו ביום ששי בבוקר. היה עמוס מאד ולכן השרות היה מעט איטי, אבל לא נורא. היינו עם חברים והזמן עבר בכיף. ארוחת הבוקר מצוינת. הכל עשוי טוב, טעים ומוקפד. הלחמים טריים, נהדרים, הסלט מתובל... מצוין ובקיצור: יופי! כל הכבוד - תמשיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנור - תמונה
גנור 4 ביקורות
שרות גרוע
1.8
13/01/13

לצערי פעם ראשונה שלי ואחרונה בתאריך 12/01/13 ישבתי עם אישתי והילדים חיכינו לכוס קפה שעה שלמה. היו המון מלצריות ובכל זאת שרות גרוע בית הקפה התנהל בצורה גרועה ביותר למרות שהעוגות באכות... טובה מאד אנחנו לא נחזור לבקר אצלכם !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yevgeny Tsodikovich - תמונה
Yevgeny Tsodikovich 7 ביקורות
מעולה!
4.5
11/01/13

בית קפה מאוד טוב ומפנק! השירות המעולה מתחיל בבקבוק מים שמוגש עם התפריטים, נמשך בלביבות מפנקות שנתנו לנו על חשבון הבית (סתם כך...) ומסתיים עם עוגיות שמתלוות לקינוח. האוכל עצמו היה מעולה,... גם רביולי בטטה וגם רביולי השוקולד (אולי מתוק מדי? עניין של העדפה...)וכמובן- מנות גדולות ומשביעות! חוץ מזה- יש במקום מתחם גדול של עוגות ולחמים TA, מומלץ בחום לקחת משהו הבייתה ולהתפנק איתו גם בימים הבאים... המינוס היחיד - המקום מעט רועש עקב עומס האנשים והילדים הקטנים שהתרוצצו בזמן שהיינו שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagit - תמונה
Hagit 5 ביקורות
חבל שהבטחון העצמי מוגזם
2.5
05/11/12

באמת לא רציתי שהבקורת תפורסם,רק לדבר ישירות עם נדב אבל,דניאל התיעצה עם אוהד שהחליט שאכזבתי מ-2 עוגות שקניתי: עוגת תפוחים ועוגת פרסבורגר: שקדים ג'ינג'ר וכו' לא שווה דבור נוסף או ברור כי... לדעתו הכל ב"נדב קינוחים" מצוין. הבהרתי לו שאני לקוחה כמעט קבועה ולאחרונה חשתי ירידה באיכות , בכמות ובשרות גם לגבי ארוחות הבוקר. מן הסתם עם עקשנים לא מתווכחים. והיות והעסק לא שלי שיחליטו הם למי להאמין ומה לעשות. חבל כי שיווקית לקוח קבוע שווה הרבה יותר ממזדמן ולא לעולם חוסן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 3 ביקורות
פשוט לקחת T.A
2.5
19/08/12

אני לקוחה מרוצה בT.A כבר כמה שנים טובות ומעולם לא התאכזבתי. המאפים והלחמים תמיד היו מצויינים. היום החלטתי לנסות גם את ארוחות הבוקר במקום-טעות גדולה. השירות מתחת לכל ביקורת, ממתינים... בכניסה ללא מנהלת משמרת או מארחת וצריך לסמוך על זה שתתפוס איזו מלצרית שלא יודעת מימינה ומשמאלה כדי להכווין אותך אחרי10דק' לשולחן ואח"כ לתפוס מלצרית אחרת שתביא תפריטים, פעולה שגם לוקחת כמה דקות טובות. חבל שלא משקיעים בהתייעלות וניהול השירות לאור הפער העצום שקיים בינו ובין רמת האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מושיק - תמונה
מושיק מבקר מתחיל
ללקק את האצבעות
3.8
13/08/12

קיבלנו המלצות חמות מחברים, כמעט וויתרנו בגלל הביקורות באתר ומזל שלא וויתרנו. הקינוחים מדהימים, השרות לבבי ואדיב, הכל היה כל כך טעים שלקחנו משלוח הביתה של לחמים ועוגות להמשיך את... ההנאה.חבל שנגמר ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomy - תמונה
shlomy 3 ביקורות
אכזבה אכזבה
1.5
28/05/12

הגענו ב-27.5.12 לנדב, עם תינוקת ועגלה. היינו צריכים להתאמץ כדי להתיישב בשולחן בחלק הפנימי שום מלצרית לא קיבלה אותנו ולא עזרה לנו להתמקם. אחרי 15 דקות של המתנה לקחו מאיתנו הזמנה של 2... מנות פסטה, המנות שקיבלנו היו גדולות טעימות. המלצרית שלקחה את ההזמנה יצאה להפסקה כדי לאכול , חיכינו 30 דקות כדי שיפנו לנו את הצלחות ולהזמין קפה ופרוסת עוגה. עוגת השמרים הייתה בסדר, לא נפלנו. לקבל חשבון המתנו עוד 20 דקות , כדי לארוז את העוגה חיכינו עוד 10 דקות. בקיצור לא להתלהב השירות כמו תמיד גרוע גרוע גרוע, האוכל בסדר. יש באזור מקומות הרבה יותר טובים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ohad Friedman - תמונה
Ohad Friedman 2 ביקורות
עוגת שמרים ח-ל-ו-ל-ה
1.0
08/05/12

קניתי אתמול עוגת שמרים שוקולד וחלבה במחיר מכובד: 43 ש"ח. מבחוץ נראית יפיפיה. כשפרסתי אותה על מנת לכבד בה את אורחיי (לאחר שעשיתי לה בפני אורחיי Build-Up ארוך...), התאכזבתי לגלות שהיא... לגמרי חלולה בפנים לכל אורכה. ניתן היה להכניס את היד לתוך חלל העוגה! למחרת, כשהתקשרתי למקום ליידע אותם על הבעיה, ענתה לי מוכרת בשם אחינועם ש"ככה זה עם העוגות האלו, אין מה לעשות..." חוצפה של בעלי המקום וחוסר תודעת שירות מינימלי מצד המוכרת הצעירה. כדאי שידעו זאת כל חסידי המקום השוטים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shoham וaviv - תמונה
shoham וaviv מבקר מתחיל
1.0
20/10/11

כמה חיכיתי להזדמן למקום - זה אחד המקומות שכל כך רציתי להיות בו- הרי היו הרבה כתבות והמלצות אכזבה שלא חוויתי קודם. ראשית - המקום דוחה כבר בדלת הכניסה שעשויה מזכוכית ועץ ועליה טביעות... הידיים והדלת בכלל שבורה. הזמנתי קפה ומאפה. הקפה הגיע אבל המאפה שהגיע לאחר 10 דקות היה קר. כולה קוראסון. מה היתה הבעיה לחמם אותו שתי דקות? קמתי ובקשתי לחמם. מלצרית עם לק מקולף על הצפורניים ועוד מלצרית עם חולצה ספוגת כתמים והאחרת שלא הסתרקה שבועיים. החשבון שכלל עוד קיש ורביולי שוקלוד - שהיה קשה אבל הרוטב היה טעים (יחסית) היה 137 שקל ולא הושאר שקל אחד טיפ מה שלא קרה מעולם לפני כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה