נגישות
נגישות

נדב קינוחים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

79 ביקורות וחוות דעת על נדב קינוחים

נטע - תמונה
נטע 6 ביקורות
מאכזב לקבל שירות גרוע במקום איכותי כל כך
3.3
03/02/18

המקום שופץ לאחרונה ונראה מרווח ונעים. המאפים מאד מפתים ואיכותם גבוהה. בגלל הביקוש הרב המקום מלא בדרך כלל והשירות מאכזב. גישת המלצריות מעט מתנשאת ולא מאד שירותית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
מדהים !חוויה נעימה !
4.8
03/10/17

אוכל ברמה גבוהה הסלטים הלזניות וגם ארוחת הבוקר טעימים מאוד מאוד.חזרנו לשם ביום שאחרי ונהנו גם אז...מאוד אדיבים ומבינים עניין....שלא לדבר על הלחמים המעולים !!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית - תמונה
אירית מבקר מתחיל
לא משהו גם לא הכי מומלץ אכזוה
1.5
06/07/17

הייתי היום בארוחת בוקר עם בני לא התלהבנו המחיר היה גבוהה לעומת ההצע לא משהו אכלתי ארוחות בוקר טובות יותר אווירה רעשנית ולא נעימה היה שם מנוף שעבד היה אבק רעש .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adva - תמונה
Adva 19 ביקורות
תענוג
5.0
08/12/16

חגגנו יום נישואים ואכלנו במסעדה לא רחוקה אבל היה לנו ברור שאת הקינוח נאכל בנדב קינוחים! שירות נהדר, קינוחים לא פחות ממושלמים! תמיד כיף להגיע ולהתפנק... גם עכשיו שמשפצים לא מורגש דבר כי... הצוות נותן הרגשה פשוט נהדרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Luda - תמונה
Luda 10 ביקורות
בהחלט נשוב!
4.5
26/11/16

אני ובן זוגי אכלנו ארוחת בוקר מפנקת! בפלטת הגבינות ציפו לנו דברים מעניינים כמו פטיסייר בננה. גם אם עמוס - שווה לחכות! תמורה מלאה לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
judy - תמונה
judy 48 ביקורות
קינוחים אישיים מדהימים
3.5
25/06/16

קנינו מספר קינוחים הביתה, השירות וההסבר של המלצרית היה טוב, הם קצת בלחץ כי הם משרתים את האורחים אז הם לא נונתנים את כל תשומת הלב. הקינוחים לא זולים, קינוחים אישיים עולים באזור 30 ש"ח... ומעלה לקינוח. אבל לזכותם יאמר שהקינוחים טעימים מאוד ולא שגרתיים, יש הרבה סגנונות וטעמים

עוד פרטים
הוספת תגובה
we - תמונה
we 3 ביקורות
אווירה נעימה, שירות טוב, מזון בנינוני מינוס.
2.8
09/02/16

כלנו במקום 3 חברות ארוחת ערב ביום חמישי בערב. היה די עמוס אבל נתנו לנו שולחן ממש מהר. השירות היה לא משהו , המלצרית היתה נחמדה והכל אבל לא כל כך זמינה. הזמנו כל אחת מנה עיקרית ועוד סלט... לחלוק. המנות היו מאוד נדיבות אבל לא כאלה טעימות. בנוסף המחירים גבוהים בצורה בלתי רגילה. קודם כל המנה של החברה השלישית לא הגיעה עם שאר המנות והיא חיכתה איזה רבע שעה מסתכלת עלינו אוכלות. דבר שני המנה שלי (פסטה ברוטב פטריות) לא היתה טעימה במיוחד. המנה של החברה השניה היתה לא טעימה והוחלפה במהירות. לבסוף הזמנו קינוח בגלל התיאור הציורי בתפריט שהיתה גם בינונית ביותר. השירות היה מצויין כל הזמן המלצרים ניגשו לשאול עם הכל בסדר, וחוץ מהמנה שלא הגיעה סה״כ כולם היו מאוד נחמדים ושירותים. אבל האוכל היה בינוני ביותר. אולי הם נקלעו לערב חלש כי בכל זאת המקום היה מפוצץ וכל הזמן הגיעו עוד אנשים מה שמרמז על מקום חזק. יתכן ונפלו על ערב לא משהו. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
נדב קינוחים
3.0
26/12/15

ביקרנו היום בפעם הראשונה במקום. הגענו בשעת צהריים. אני הזמנתי לזניית בצל וחברתי פסטה ירוקים. שתי המנות היו סבירות ביותר ולא נפלנו. דווקא בגזרת הקינוחים הזמנו עוגות כחושות של תפוח גזר... וכן שמנת אגוזים. העוגות לא היו משהו בכלל. ציפינו למשהו הרבה יותר בהתאם לשם של המקום. בכללי, סביר בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדנה - תמונה
עדנה 18 ביקורות
מקום טוב לפסטה
4.5
29/11/15

יוצא לי לאכול במקום כל כמה חודשים עם חברות . המקום עם אווירה נחמדה ושירות חביב ונחמד. המנה הכי מומלצת לדעתי הוא רביולי ארטישוק שנראה לי שמכינים במקום והוא אחד הפסטות הטעימות שטעמתי. סלט... קינואה והסלט עם הגבינות טעימים מאוד. סלט הירקות רגיל וסתמי. הלחמים של המקום טעימים ומומלץ לקנות ולקחת הביתה. הקינוחים רגילים , טעמתי יותר טובים . הדבר הכי שמפריע לי במקום הוא שמעשנים במרפסת וכל פעם שהדלת נפתחת כל היושבים במסעדה מריחים את ריחות העישון וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבישי - תמונה
אבישי 8 ביקורות
קינוחים מהאגדות
4.3
03/08/15

נדב קינוחים הוא אחת מנקודות החובה שלי כשאני ובת זוגי נופשים בצפון. למרות המיקום הלא מרשים שלו (בפאתי אזור תעשיה) המקום ידוע בקינוחיו המעולים שמעולם לא אכזבו אותי. הכיף הכי גדול שלנו הוא... לעצור במקום ולקחת עימנו קינוח או שניים לצימר, כסיומת מתוקה וכיפית ליום נופש וכדרך נפלאה להתחיל את הבוקר שאחרי עם הקפה. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה