נגישות
נגישות

נדב קינוחים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

79 ביקורות וחוות דעת על נדב קינוחים

Adi - תמונה
Adi 3 ביקורות
טעים, יוקרתי ומחירים לכל כיס
5.0
16/06/19

האוכל טעים מאוד! סלט ירקות פשוט אבל הרטבים אינם קנויים, מכינים אותם במקום, דבר המביא טעם מיוחד לסלט. התמחות המקום הינה בקינוחים-קיים מגוון רחב של קינוחים טעימים ויוקרתיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli - תמונה
Eli מבקר מתחיל
באסה ולא סבבה
1.8
28/05/19

המקום המיוחד הזה התדרדר דרמטית, המנות קטנו בגודלן והצטמצמו במגוון ולעומתם המחירים עלו משמעותית- חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
כרמל - תמונה
כרמל 3 ביקורות
כבר לא מה שהיה פעם
2.8
28/10/18

פעם המקום היה המועדף עלינו לארוחות בוקר. מאז השיפוצים שעשו, יחד עם זה שהמחירים עלו משמעותית, הרמה ירדה דרסטית. ממרחים רבים מגוונים ונדיבים שהיו בעבר, השתנו לממרחים פשוטים וזולים מאוד!... פעם בסלט הגבינות היו מגוון סוגי גבינות שניתנו בנדיבות, היום הסלט התייקר ב20 אחוז והקמצנות בו צועקת מהצלחת. שירות בינוני מאוד, שום מאמץ מצד המנהל למענה ראוי והולם. בקיצור, לא רואה שום סיבה לא ללכת למקום אחר, לשלם פחות ולהנות יותר! דבר אחד ראוי לציון-קנקן מים מונח על השולחן גם מבלי שצריך לבקש, ולצידו מגיע קנקן סודה. בנושא הזה, כמעט כל מסעדה בארץ יכולה ללמוד מהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit - תמונה
Ronit 5 ביקורות
ירידה משמעותית ברמה. אכזבה.
2.5
28/10/18

ארוחת הבוקר גם התייקרה וגם נעשתה דלילה. הממרחים מעט סתמיים (ריבת קינמון לא טעימה, שמנת, טחינה לאבנה..) אין שום דבר שהוא מיוחד יותר כמו חצילים, אפילו לא ממרח אחד של פסטו או ממרח זיתים או... אבוקדו או טונה. כמות הגבינה בסלט שפעם אהבנו צנחה. פעם היו שם כלים יפים. חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
aizn - תמונה
aizn מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
22/09/18

אכזבה גדולה, הזמנתי פסטה (פטוציני) ארטישוק. המנה שקיבלתי, יבשה וטפלה. נראה לי שהמנה שקיבלתי לא טרייה וחוממה במקום (הוכנה מבעוד מועד, הוצאה מהמקרר וחוממה לפני ההגשה). אשתי שהזמינה... לזניה חצילים, טענה שהמנה טפלה מאוד ולא טעימה. חלק גדול הושאר בצלחת.למיטב ידיעתנו, מרבית המשתתפים במפגש (10 איש ואישה), הביעו את חוסר שביעות רצונם מאיכות המזון שהוגש. בזמן התשלום נאמר למלצרית שהתאכזבנו ממה שהוגש לשולחן . השארנו 210 ש"ח, מחיר גבוה עבור מזון שלדעתינו אינו ראוי למאכל בטח ובטח חוויה קולינרית לא! הערה: היינו עם עוד 4 זוגות, חילקנו את התשלום ל-5 חלקים שווים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניש - תמונה
דניש 20 ביקורות
אני לשם לא חוזר - במחיר הזה יש מקומות טובים יותר באזור
2.8
16/09/18

יחסית למחיר - לא שווה - יקר בלי שום פרופורציה המנות ממש לא נדיבות לדעתי קמצניות המנות שהזמנו לא היו טובות יותר ממסעדות אחרות לא מצדיק את המחיר השרות היה של יש זמן בכלל למה אתם באים... להפריע את מנוחתנו האכזבה הגדולה ביותר הייתה הלחם - יבש לא נחזור - וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנן - תמונה
חנן מבקר מתחיל
לשבת במסעדה כנראה לא יקרה יותר ואנחנו מגיעים פעמים רבות. לקנות מאפים ולחמים אולי כן.
2.3
03/08/18

ביחס לארוחות בוקר במקומות אחרים שהזמנו ארוחת הבוקר יקרה. האוכל היה טעים. הבעיה המהותית שם ואני רואה את זה ברוב חוות הדעת זה השירות הממש גרוע. קודם כל שמגיעים מתיישבים בלי מארחת בכניסה.... יושבים ומחכים וצריך לדאוג לקשר עין עם מלצריות שהמבטים שלהן קבורים בריצפה(אולי מחפשות מטבעות) . חיכינו וחיכינו ורק כשניסינו ליצור קשר עין וסימנו להן הן באו. הארוחת בוקר שהגיע היתה טעימה. אין טענות מעבר למה שכתבתי בהתחלה. דחינו את השתיה החמה לסוף הארוחה ושוב הצורך בקשר עין ואף אחד לא בא לשאול אם הכל בסדר. וכשסוף סוף הגיעה מישהי ולקחה את ההזמנה. המתנו רבע שעה והקפה לא הגיע. אישתי הגיעה עד לדלפק המלצריות ושאלה למה צריך לחכות ככ הרבה לקפה. אחת המלצריות בשיא חוצפתה נותנת לאישתי את התשובה הבאה:" אני רואה שבאו אליך הרבה פעמים ואפילו מנהל המשמרת הגיע (שבאמת הדבר היחידי שהוא שאל את אישתי אם קר לה מהמזגן). "רק אחר כך הגיע הקפה. אבל זה לא הכל. אישתי קנתה גם עוגות ולחם ביקשה שיכניסו לה אותם לשקית ואת הלחם יפרסו(כי כך היה בעבר בקטע הזה השירות היה אדיב בעבר וכנראה שינו להם את הנהלים כי למה להישאר בתואר שירות גרוע אם אפשר שירות גרוע ביותר) . לגבי הלחם ,אישתי הלכה לקופאית לפרוס את הלחם. המלצרית חזרה עם שתי שקיות לעוגות והניחה אותם על השולחן . הגיעה האחמשית דקה אחריה ואומרת למלצרית שהיא היתה צריכה להכניס את העוגות לשקיות. שוב בלי התנצלות על התהליך בין אם זה הקפה או השקיות ללחם. כמו שרשם מישהו בעבר המקום לא עשה את הקפיצה ממאפייה למסעדה שצריכה לתת שירות אדיב ומקצועי. אם היה אחמש שמסתכל תמיד על מה שקורה במסעדה בכל רגע והיה מפעיל את המלצריות בשניה שאנשים מגיעים ,מקבלים אוכל,מזמינים חשבון וכדו.. השירות היה מהיר ויעיל

עוד פרטים
הוספת תגובה
lahav - תמונה
lahav 2 ביקורות
מאכזב. מאוד מאכזב. חבל...
2.0
08/06/18

נתחיל מהסוף. קיבלנו פיצוי בצורת מיני פאי וחצי עוגת פרג. יתר הדברים,היו די מאכזבים בלשון המעטה. חבל,כי פעם,המקום היה ברמה הרבה יותר טובה אוכל לאורח,לא צריך להיות מוגש בצלחת שבורה. לא... צריך לחפש מקומות מתחת לרצפה ולהושיב אורחים ליד ברז הכיבוי בדוחק,כך שאין מקום לצלחות על השולחן. מעבר לחוסר הנוחות בישיבה באותו מיקום,רצוי לדבר על המחדל הבטיחותי של הגישה לצינור הכיבוי בשעת הצורך. כדאי מאוד שבעלי המקום,יקחו את הדברים לתשומת ליבם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 14 ביקורות
בתור קינוחים לדרך שווה בתור מסעדה בזבוז זמן וכסף
2.0
20/04/18

בקרתי כאן היום אחרי שבעבר המקום היה רק לקינוחים והוא היה ממש טוב אבל עכשיו המקום לדעתי הרבה פחות טוב המקום הוא צמחוני ולדעתי יקר הזמנו סלט גדול שהגיע ללא כלי הגשה הזמנו 2 מרקי בצל... חילקנו אותם ל 4 היו ממש מעולים אבל שאר המנות זה פסטה שלא הייתה טעימה וקיש גם כן לא ממש טעים שהגיע עם סלט ירקות אישי תפל ללא רוטב אפילו בבית אני מכין סלט טעים יותר עם הארוחה מגיע פרוסות לחם לא טעים ועם טעם לוואי עם החשבון מקבלים עוגיות על חשבון הבית אבל רק 2 למרות שהיינו 4 אנשים המקום היה הרבה יותר טוב כאשר הוא היה רק קינוחים חבל שלקחו משהו טוב והרסו אותו אפילו בתפריט בקושי נשארו קינוחים רק בתצוגה יש יותר מבחר של קינוחים בשביל קינוח בלבד שווה להגיע אבל בשביל מסעדה לא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inna - תמונה
Inna מבקר מתחיל
מאכזבת
1.5
14/02/18

היינו אתמול אני ובעלי ויצאנו מאוכזבים מאוד. אנחנו לקוחות קבועים במסעדה ורצינו לחגוג אבל יצאנו עם החוויה נוראית. הזמנו סלט גבינות. חיכינו הרבה מאוד זמן להזמנה. הסלט הגיע ללא כף. ביקשנו... כף וקיבלנו כף מלוכלכת. החליפו לנו את הכף. קיבלנו חמאה עם לחם אך בחמאה היה זבוב. החליפו גם את החמאה. הסלט היה יבש, ביקשנו רטבים. הגיעו לשולחן רוטב חריף ורוטב הדרים. לאחר טעימה התברר כי רוטב הדרים מקולקל ומוחמץ (כבר עם בועות).לא היה אחראי במסעדה ומלצרית/ברמנית/קופאית "בחירה" שמעה את התלונה והייתה נחמדה מאוד. התברר שלא הטבח מוציא את הרוטב אלא המלצריות(ואף אחד לא בודק את זה??). הסברנו לה על מה רוטב מוחמץ יכול לעשות ואמרה שתדווח על כך למנהל. הזמנו קינוח ושתייה לבסוף הארוחה. המלצרית באמת ניסתה ליצור לנו חוויה טובה וחויבנו רק על השתייה אך יחד עם זאת כל החוויה נהרסה ויצאנו מאוד מאוכזבים מהמקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה