נגישות
נגישות

ג'ירף רמת החייל תל אביב, רמת החייל, תל אביב

₪₪₪

מסעדת ג'ירף גריל תל אביב, ממוקמת ברמת החייל ומגישה אוכל אסייאתי השואב השראה ממזרח ומערב ומתאים אותו באופן מושלם לחיך הישראלי. בתפריט תוכלו למצוא מבחר מנות מפורסמות כמו הגיוזה, הדים סאם, הפיליפינית החריפה, המנה המלאזית ועוד. התפריט מותאם גם... לצמחוניים, טבעוניים וללא גלוטן מה שמאפשר לכולם להנות מהחוויה והטעמים המיוחדים. עוד

מאפיינים נוספים

  • גינה חיצונית
  • שירותי קייטרינג
  • פתוח במוצ"ש
  • פתוח בשבת
  • ימי נישואין
  • ימי הולדת
עוד פרטים

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

96 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף רמת החייל תל אביב

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
מסעדה טובה, באמת.
4.8
04/03/20

ישבנו והזמנו ישר את הקארי הכתום שהיה בו פיצוץ של טעמים! ביקרתי בסניף אחר וזה לא היה אותו הטעם. המלצרים היו מאוד אדיבים. ישבנו במרפסת כי שם החימום פעל והיה פחות רעש של מטבחים, מוזיקה... ואנשים. גודל המנות טובות (הקארי הכתום מתחלק לקערת קארי בצד ולאורז לבן בצד שניתן לשלב ביניהם). בקינוחים יש טוב ויש רע: המרקם של הקינוח שזכה לשמו המושחת: 'שוקולד' לא עשה לי את זה אבל לידיד שלי הכל היה טעים ואני הזמנתי את המנה שצוינה כחדשה בתפריט של פאי לימון והוא היה פשוט טעים וחמוץ. בהחלט נחזור או נעשה משלוח מהם ובעיקר של הקארי הכתום - יש בכל צורת חלבון שתחפצו לה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aharon - תמונה
Aharon 8 ביקורות
אכזבה גמורה.
2.0
06/07/19

שירות גרוע ביותר. ביקשתי שיחליפו עוף בטופו ( אני טבעוני). לא הסכימו כי יש להם נוהל. גם לי יש נוהל, כשמסרבים לי במסעדה אני לא אוכל שם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Fastovsky Stas - תמונה
Fastovsky Stas מבקר מתחיל
לא עוד!!!
3.3
16/12/17

הזמנו שולחן ל12 איש ביום שישי בערב, הגנו 10 דקות לפני הזמן , המתנה היתה 45!!!!!!!!! דקות!!!!! 12 אנשים עם ילדים!!!! יום הולדת !!!! פשוט הזוי!!!! פעם אחורונה במסעדה הזאת!!!! למרות זאת... האוכל היה כרגיל מעולה! וכן קבלנו כמה סלטים כסליחה ממסעדה, אבל מצב רוח היה על הפנים. פשוט הכזבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena 21 ביקורות
מסעדה מעולה
4.5
21/10/17

אני מאוד אוהבת את הג'יף במיוחד ברמת החייל, ונוהגת להזמין אחת לשבוע טייק אווי בעבודה. יש לי את המנה האהובה עליי (ניסיתי כמה מנות אבל זו בעיני המוצלחת ביותר) ביף אנד רייס ואני חייבת לציין... שכל פעם מחדש אני מחסלת את המנה בתיאבון רב. המחירים די סבירים בממוצע 55-60 ש"ח למנה והמנות גדולות. בפעם הזאת החלטנו לשבת במסעדה והחלטתי גם הפעם קצת לגוון והזמנתי סושי, קצת התאכזבתי מהמנה - הסושי היה קטן ולא עשוי הכי טוב להבא אזמין את המנה שלי (-: השירות במסעדה היה רגיל והאווירה הייתה מעולה, אני ממליצה על האוכל שלהם (על סושי פחות).

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
איכות ושירות מעולים
5.0
15/06/17

בעבר רק הזמנתי משלוחים מהמסעדה . היה תמיד מעולה . הפעם עברנו בסביבה והחלטנו לשבת במסעדה . השירות היה מעולה . מנה עיקרית שהזמנו לצמחונית שבנינו ושכחנו לבקש ללא בשר , הוחלפה במיידית למנה... חדשה עם טופו ללא היסוס . המנות היו טעימות וחמות ונטרפו עד כלות . הכנפיים היו טעימות אם כי לשם שינוי היו פחות עשויות מבדרך כלל . השירותים היו נקיים והמחיר סביר למסעדה ברמה שכזו . 54 ש"ח למנה עיקרית , 39 ש"ח למנה ראשונה , 13 ש"ח לבקבוק זירו קטן (קצת יקר) .

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

10
מנות נדיבות
7
תפריט מגוון
6
מומלץ לארוחה עם חברים
4
מומלץ לארוחה משפחתית
3
אווירה רגועה
2
קינוחים מעולים
הצג עוד חוויות

מתכננים אירוע?

מסעדת ג'ירף רמת החייל תל אביב מזמינה אתכם לחגוג אירוע בלתי נשכח.בין אם אתם מתכננים אירוע פרטי או עסקי מסעדת ג'ירף רמת החייל... תל אביב תדע לייצר עבורכם את הפתרון המתאים.אז למה אתם מחכים? תתחילו לחגוג! עוד

שם לא תקין
כתובת דוא״לֹ לא תקינה
מס' טלפון לא תקין
מס' אורחים לא תקין
  • לארוחת סוכות,אירועים קטנים
  • * השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה
  • **השירות חינם ומתאים לאירועים עם 10 משתתפים ומעלה

מספר נוסף: 03-6476661

מצאתם טעות?

תעזרו לנו ולגולשי רסט לשפר את המאגר