נגישות
נגישות

ג'ירף רמת החייל תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

95 ביקורות וחוות דעת על ג'ירף רמת החייל תל אביב

az - תמונה
az 27 ביקורות
חבל שאין יותר גמישות במנות
3.8
02/01/17

טייק אווי של המנה הקיסרית, הבעיה העיקרית היא שמי שלא אוכל בייקון וseafood, לא נותנים לו יותר עוף במקום ולמעשה יוצא נורא מעט בשר במנה... חבל שאין יותר גמישות. גם כשניסינו להחליף מאטריות... ביצים לאורז סרבו. מצד שני , השירות היה מהיר, והמנה פשוט טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 7 ביקורות
אוכל טעים, ושירות לא טוב
3.0
18/10/16

המנות גדולות וטעימות, אף פעם לא מצליחה לסיים, השירות פחות. הזמנו מקום להיום- יום חג, אך בשעה 16:30- שעה שאין הרבה אנשים במסעדה כי כולם אחרי ארוחת הצהריים ולפני ארוחת הערב. למרות זאת,... אחרי שביקשנו לשבת בחוץ כי בתוך המסעדה היה קר- הושיבו אותנו בחוץ, ואז אחרי שהתיישבנו ביקשו שנעבור למקום אחר- דבר שלא מנומס, כי המקום שמור לקבוצה גדולה יותר. אנחנו הסכמנו אבל אז ראינו שהמקום שתיכננו להעביר אותנו הוא על יד מעשנים- דבר שלא מתקבל על הדעת, ולבסוף נאלצנו לשבת בתוך המסעדה ולקפוא מקור (המארחת ידעה שלא רציתי לשבת בתוך המסעדה וזה לא הפריע לה). בנוסף, לקח זמן רב עד שהמלצרים הגיעו לבקש הזמנה. לאחר שלא סיימתי את המנה,וביקשנו שיארזו לטייק אוואי- הדבר לקח יותר מ-15 דק' עד שקיבלנו את המנה ארוזה, למרות שהמסעדה הייתה ריקה. כמו כן, שמעתי את המלצרית מתלוננת בפני שני אנשים שישבו שולחן לידי, כנראה הם קשורים למסעדה באופן כלשהו, על זה שהאנשים שעזבו כמה דקות לפני המסעדה היו מעצבנים ועל שולחן של 300 ש"ח שמו 20 טיפ- למה זה אמור לעניין אותי ולמה אני אמורה לשמוע את זה? אני אחזור שוב, אולי לסניף אחר, רק בגלל שהמנות ממש טעימות לי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ברוך - תמונה
ברוך מבקר מתחיל
ערב (לא כל כך) טוב....
2.5
01/10/16

לפניי השבועיים ישבנו במסעדה כ 11 איש. למנות העיקריות לקח המון זמן להגיע והמנה שלי כלל לא הגיע.כאשר אחמשית התערבה ודאגה שיוציאו לי את המנה יצאה מנה אחרת ממה שהזמנתי.והכי מכעיס מהכל... שביקשו ממני טלפון כדי שמנהל המסעדה ייצור עימי קשר. אני עוד מחכה.....חלפו רק שבועיים הוא בטח מאוד עסוק....

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
חוויה מומלצת , אוכל טעים
5.0
21/08/16

זו ההזמנה הראשונה שלנו מג'ירף . לא התאכזבנו . מחיר מנה ממוצעת כ-55 ש"ח המשלוח הגיע בזמן , האוכל היה חם , האריזה הייתה מוקפדת. אני הזמנתי כנפי עוף שהיו טעימים (אם כי הייתי שמח ליותר... רוטב) קציצות העוף התאילנדי היו עשירות בטעמים ובאו עם אורז לבן . הילדה הקטנה נהנתה ממנת ילדים של שניצל ואורז. האישה (בררנית מאוד) שבחה את הפיליפינית החריפה (בקשנו טופו במקום בשר) הגדולה אכלה נודלס טעימים. הזמנו גם כיסוני וון טון אודותיהם קבלנו טלפון מהמסעדה שאזלו . סך הכל אוכל טעים . נזמין שנית . סתם הערה : קבלנו עם ההזמנה ל-4 אנשים 8 זוגות של מקלות צ'ופסטיקס שרק אחת מאתנו ידעה להשתמש בהן , סתם בזבוז .

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאון - תמונה
לאון 2 ביקורות
פשוט רע
1.3
19/03/16

פשוט רע! מלצרית הציע לנו לבחור שתייה, וכל מה שבחרנו מהתפריט ,אמרה " אין , תשתו קולה". מנות קטנות מוגשות בצלחות פלסטיק שחורות. אני הזמנתי חזה עוף בגריל ,הגיעו 3 חתיכות חזה מיובשות. בגל... פעם המלצרית ניגשה לפנות ועשתה זאת מעל הצלחת שלי תוך כדי ש אני אוכל. גם מחיר יקר ביחס לגודל המנות. לא חוזרים לשם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
samuelg - תמונה
samuelg 16 ביקורות
פשוט נהנו - משלוח 10 !
4.8
09/11/15

בתור סועד במסעדה לפחות פעם עד פעמיים בחודש ניסינו את שרות המשלוחים של המסעדה. זמן הגעה מזמן ההזמנה -20 דקות - ציון 10 איכות האוכל לא נופלת מזאת במסעדה. כמות המנה בדיוק כמו במסעדה. קלות... ההזמנה - פשוט ונח. ואני לא עובד שם שמוליק

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
שירות מהיר
4.5
24/10/15

היינו מאוד לחוצים בזמן במהלך סידורים ברמת החייל ונכנסו לחטוף ארוחת ערב. התיישבנו על הבר ואחרי 5 דקות בערך כבר הגישו לנו אוכל. זה השירות הכי מהיר שקיבלנו אי פעם. לא ממש אהבתי את הסלט עם... הטונה הצרובה, היה בו הרבה יותר מדי שמן לטעמי. המרק התאילנדי היה טעים מאוד והמנה גדולה במחיר הוגן. הנודלס המלזי היה טעים מאוד- מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon 3 ביקורות
משלוח איטי, שירות גרוע!
1.3
03/08/15

בגלל משלוח איטי שלקח יותר משעתיים להגיע אלינו, קיבלנו שבוע שעבר פיצוי ממכם. השבוע הזמנו ומיממשנו את הפיצוי, והפעם לא לקחנו צ'אנסים, והזמנו שעתיים לפני שאתם מתחילים את המשלוחים שלכם.... המנות הגיעו בזמן אמנם, הכל טוב ויפה, רק מה... אני טבעונית, ציינתי זאת כשהזמנתי את מנת הפאד תאי הצמחונית, כתבתי בלי ביצים, מנה טבעונית. ומה קיבלתי? מנה עם ביצים ואפילו לא טרחו לחתוך את הבצל הירוק! תודה לכם, הרסתם לי את הפסקת הצהריים היום, אני אקבל תמנה מתישהו עוד שעה. בינתיים כל חבריי כבר סיימו לאכול, ואני מחכה, שתתקנו תטעות, ותשלחו לי את המנה שביקשתי מראש. מחיר גבוה עבור שירות אפס, משלוח אפס,‎

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטימ - תמונה
מוטימ 33 ביקורות
רע...רע...רע
1.5
06/04/15

קפצנו, על הדרך, לאכול משהו קל. למרות שהמקום היה ריק, המתנו למלצר מספר דקות לא מבוטל. האוכל היה קר ולא טעים ברמות הזלזול. מחיר, כמובן שבשמיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
loteme8 - תמונה
loteme8 8 ביקורות
שירות אדיב ומהיר, אוכל טעים אבל קצת מאכזב
3.8
19/02/15

הזמנו משלוח קבוצה גדולה של חברה מהעבודה. לא הייתה שום בעיה או טעות בהזמנה, למרות שהזהירו שבגלל מזג האוויר המשלוח עלול להתעכב המשלוח הגיע בזמן ועדיין חם והשירות בטלפון היה אדיב וסבלני... למרות ההזמנה הארוכה - ממש כיף! עם זאת יש לציין שעבור כמעט 60 שקל אחרי טיפ ושם מפוצץ הייתי מצפה לקבל משהו שהוא קצת יותר מנודלס סטנדרטי כמעט בלי ירקות או עוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה