נגישות
נגישות

קיוטו - KYOTO ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

153 ביקורות וחוות דעת על קיוטו

בר - תמונה
בר מבקר מתחיל
מסעדה טובה
5.0
31/10/13

אחת המסעדות שכיף לאכול בה בתור זוג שיוצא לדייט ראשון או יציאה עם חברים או הגעה למסעדה אחרי משחק כדורגל או כדורסל אוכל ברמה טובה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya מבקר מתחיל
לא ממליצה
2.0
12/10/13

אוירה במסעדה נחמדה וגם התפריט מגוון, אבל המנות מאוד יקרות ואיכות המנות בכלל אינה תואמת את המחיר. המחיר עבור כל המנות וגם אלכוהול מופרז ביותר וללא שום הצדקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenb226 - תמונה
orenb226 21 ביקורות
לאניני טעם בלבד
4.0
08/10/13

הלכתי למסעדה עם סבתאי ואחותי, לקח כמה דקות טובות עד שהתייחסו אלינו, אבל נסלח להם. בתור חובב סושי מושבע שמחתי מאד ללכת לkyoto בהרצליה (לאחר שהייתי בסניף ברעננה). הסושי ברמה גבוה מאד... וניתן לראות זאת הן על ההקפדה בעיצוב הנקי והמדוקדק והן על איכות חומרי הגלם( בעיקר הדגים המוצגים בעמדת הסושי) הזמנתי ארוחה עסקית הכללה סלט נחמד וקומבנציה של 12 יחידות הכוללת 3 סשימי. אני חייב להגיד שאכלתי בהמון מסעדות סושי (34 ליתר דיוק) ואף פעם לא הוגש לי נתח כזה כדול של שסימי טונה וסשימי סלמון. שורה תחתונה מסעדה איכותית מאד, אמנם בגלל המחיר הייתי ממליץ רק לאניני טעם בסושי שיוכלו להעריך את האוכל ביחס למחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל - תמונה
אריאל מבקר מתחיל
אכזבה גדולה ושירות של מסעדה גרועה
1.0
03/08/13

הזמנתי משלוח בשעה 9 בערב. לא זול,יותר מ300 ש"ח לזוג בשביל קומבינצית סושי. אבל אמרתי נתפנק בקיוטו. אחרי שעה התקשרתי לשאול מה קורה, נאמר לי שהמנה יצאה ותוך חצי שעה תהיה אצלי. אחרי חצי שעה... התקשרתי, אמרו שתוך כמה דקות יגיע. בשעה 11 הגיע שליח ילדון, נתן לי שקית ונמלט. השקית היתת משופשפת (מצורפת תמונה), האוכל בפנים רטוב ומבולגן, בקיצור...נפל מהאופנוע בנסיעה. התקשרתי למסעדה, הציעו לאסוף את המנה כדי שהאחמשית תראה וטז להוציא לי חזרה (מה???? ב11 בלילה...אחרי שחיכיתי שעתיים לחכות עוד?) או שני קינוחים בהזמנה הבאה!!!!????...אמרתי שלא מקובל עליי שירות ברמה כזאת ממסעדה שמחשיבה את עצמה. אמרו לי שאחראי יחזור אליי למחרת...עבר שבוע...עדיין מחכה. לעולם לא אזמין מקיוטו יותר...גועל נפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
אסייתית נהדרת
4.5
18/06/13

אמנם מעט יקרה, אבל רואים לאן הכסף הולך. הכל מוקפד טרי וטעים מאוד! כל פעם שישבנו היה מצויין, הן הסושי והן המנות הנלוות. שירות מקצועי ואווירה מעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Einat - תמונה
Einat 2 ביקורות
לא מומלצת!!!
1.3
20/04/13

אכזבה גדולה. קיוטו היתה זכורה לי לטובה מימיה התל אביביים, אבל לצערי המסעדה התדרדה ברמתה. הסושי חסר מעוף, ומזכיר סושי מוכן שקונים בסופרמרקט, שלא לדבר על התמחור המוגזם (28 ש"ח ל-3 רולים... קטנטנים!!) מנת פילה בקר שבקושי ניתן היה ללעוס, וגם היא, שהוגדרה על ידי המלצרית כ"מנה גדולה" היתה מנה קטנה למדי (אבל גדולה במחיר...) והשירות...כששאלה אותנו המלצרית אם המנות טעימות וסיפרנו שלא, לא "זכינו" להתעניינות נוספת מצידה בנושא. בקיצור - מומלץ בחום לוותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
לא!
1.5
02/04/13

הזמנו קיוטו הביתה במשלוח, הסושי פשוט היה ברמה נמוכה, ללא שום מעוף או טוויסט בטעמים, בטח שלא לסכומים כאלה של הסושי שללא שום פרופורציה ביחס למסעדות אחרות בשוק הגיע באיחור רב, וללא רטבים. ... לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
היו זמנים
2.3
25/02/13

היו זמנים שבהם סושי היה מצרך נדיר ומסעדה כזו היתה גולת הכותרת של הסושי. היום רול כמו קאטרפילר שעולה כ-50 ש"ח, אפשר למצוא גם בכל סושיה ליד הבית. אז למה לשלם כל כך הרבה? לשיקולכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 3 ביקורות
לא נחזור
2.0
23/02/13

טכני מידי, יחס קר מידי, שניים מתוך שלושה יצאו עם הרגשה של טעם לא טוב. המנה של השיפודי עוף עלתה 48 ש"ח, לשני שיפודים קטנים שלא היו עשויים דיים. אחד נשאר בצלחת. המנה של הירקות עם העוף לא... קצרה תשבוחות אף היא. המנת ילדים של נודלס ועוף הייתה לטעם הילד מטובלת מידי וגם אותה מצאתנו את עצמנו משאירים בצורה מלאה בצלחת. ומאוד מאוד יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shani - תמונה
shani מבקר מתחיל
מאכזב......
1.3
18/02/13

בעקבות התגובות הנהדרות הרשומות כאן נכנסתי למסעדת "קיוטו" עם בן זוגי. המגוון הרשים אך המחירים מאוד גבוהים. בחרנו מנה של נודלס סצ'ואן להתחלה ותכננו להזמין מספר רולים לאחר הנודלס. לאכזבתנו... הרבה המחיר מאוד לא הצדיק את המנה של הנודלס. הבנו שזה ממש לא בשבילנו לשלם מחיר גבוהה על אוכל סביר מינוס. בנוגע לשירות: כשנכנסנו הושיבו אותנו בשולחן, היה מעט צפוף אז ביקשנו לעבור. בנתיים הוגשה המנה והשתיה ועדיין הושארנו באותו שולחן. כמובן שבסופו של דבר קמנו והעברנו את כל הדברים לבד כי עד שהגיו האוכל כבר התקרר. מאוד לא שירותי, מאוד מאכזב בהתחשב בעובדה שהגענו מראשון לציון לפה במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה