נגישות
נגישות

קיוטו - KYOTO ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

153 ביקורות וחוות דעת על קיוטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/10/06

מסעדה מדהימה!!! לא מבין למה 3 כוכבים... אוכל מדהים, בחיים לא אהבתי סושי עד שטעמתי את המגוון המדהים של קיוטו. 10.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן מבקר מתחיל
2.0
09/10/06

באנו לחגוג במסעדת קיוטו אירוע מיוחד של חברתנו. נודה - אנו די טירונים באוכל יפני. בראותו זאת המלצר נטל את היוזמה והציע שיזמין לנו מנות ראשונות וסושי לפי טעמו. המנות הראשונות היו קטנות... מאוד ומנות הסושי השונות היו מאוד דומות בטעמן זו לזו. הרגשנו שאיבדנו שליטה על מה שאנו מזמינים. ולבסוף הגיע חשבון בן 580 שקל (ל-4 אנשים). לדעתנו תוך כדי "הרכבת" התפריט ע"י המלצר היה צריך ליידע אותנו על העלות הצפויה שהיתה הרבה מעל מה שתיכננו. הרגשנו שעבדו עלינו. אמרנו את דעתנו למלצר והוא אמר שהוא יידע את מנהל המשמרת. איש לא ניגש אלינו ולבטח לא זכינו להסבר, התנצלות או פיצוי. למסעדת קיוטו לא נחזור יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
isaac - תמונה
isaac 11 ביקורות
2.0
21/09/06

באנו לחגוג יום נישואין וזהו בהחלט לא המקום לעשות זאת.המקום רועש ולא אינטימי, מעט מאוד מקומות אפשריים לזוג לא מעשן (2 שולחנות).הסושי היה טוב, הקינוח בינוני ומטה, כוס יין יקרה מדי, השירות... סתמי, המחיר יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/09/06

כבר הרבה זמן שזה ברור כשמש שקיוטו היא בין המסעדות הטובות בישראל, אך בשבוע שעבר באנו אישתי ואני עם אורחים מחו"ל (שבאו לרגל החתונה של הילד) והיה פשוט מדהים. מלצר אינטלגנטי דובר אנגלית... רהוטה פרש בפנינו אין ספור אפשרויות להרכבת ארוחה, השירות היה מדהים והאוכל פשוט תענוג. החברים הודו לי כל כך שפשוט הלכתי הביתה גאה. כל פעם שאתה בא למסעדה הזו (אם בכלל יש לך מקום) אתה רואה את אותם לקוחות שפשוט לא יכולים למצוא תחליף לאווירה המחשמלת במקום הזה. פשוט מדהים.למבקרים השליליים בעמוד הזה - או שאין מושג (במקרה הטוב) או שבא להם מאינטרס להוציא לשון הרע. לא לעניין...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
10/09/06

פשוט תענוג לשבת בקיוטו. נכון שקצת צפוף ורועש, אבל זה חלק מהאווירה הכיפית של המקום. התפריט מאוד מסובך ובגלל זה אני מציע פשוט לתת למלצר להרכיב לכם את הארוחה. המלצר שלנו היה סופר מקצועי,... המליץ לנו עם מה כדאי להתחיל ואיזה סושי הכי מומלץ וקלע בול, ממש עשה לנו את הערב. הוא המליץ גם על איזה קוקטייל סאוור עם וודקה לימונים עם שם מוזר ולחברה שלי הזמין קוקטייל עם תפוזים ולואיזה - שניהם קוקטייל ממש מצויינים לקיץ.בקיצור, כשאתם באים לקיוטו תבואו עם ראש פתוח. אנחנו לא ידענו בכלל איזה אוכל ושתיה הזמנו והקשבנו לכל ההמלצות והכל היה פשוט תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר 14 ביקורות
1.3
22/08/06

החלטתי ללכת למסעדה ולא לראות ביקורות וטעיתי.מקום המוני, רעש שלא ניתן לשבת ולהנות, המלצרים עושים לך טובה שהם עובדים. לדוגמא הזמנתי כוס מים ואני עוד מחכה, הזמנתי קיסמים ואני עוד מחכה,... האוכל פשוט ולא טעים. הזמנו מרק רמן חריף וחצי רמן ירקות וקיבלנו בתוכו גוש בצק של אטריות + התוספות, טאפאן פילה סלמון בסלמון היה כולו טבול בשמן, העוף טאפאניאקי ללא טעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
1.0
22/08/06

שבת צהרים, שרות מאולץ ולחוץ. אוכל סביר מינוס. לא מצדיק את המחיר. אוירה לא נעימה, מנוכרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
09/08/06

Oh well ..Where do we begin , like , I was sitting down for dinner with some of my girlfriends and first of all , the waiter was dreamy , like , 6 feet , dark and handsom , we started... drooling allready ...I want to continue with the level of service which was simply breath taking , starting with the presentation of the wine and the way the waiter explaines about it's origins ( a fact that made us order two more ), the way he poured the wine and placed it carefully in the champeign cooler which was set comfortibly at the edge of the table.It's true that the sushi dishes take time to arrive at the table but you should see the size of this place , plus the amout of ppl sitting at the same time is immense , but the way to the sushi is paved with delicious first courses like the spicy tofu and the ede mame , after about 40 min or so the sushi started to appear on the table ...A huge tray of sushi with names like "salsa roll" , "kyoto cheeze" , "special unagi" and many others i cant remember just because the whole experience was dulled by the different flavors hitting the mouth at the same time ( I truely believe you go through an outer-body revelation when you eat there ), it was just the right amount , which means one can trust his waiter when he goes to kyoto because other places (once given the freedom) mounts you with amounts of food only your pocket can eat ...Conclusion : KyOtO is the place to be , seen and be seen , level of service and cute guys , it appears to accomodate an atmosphere suitible for young as well as older croud and the parking is very close and free .See ya soon kyoto , may you have many more customers going under your roof for at least 120 years more ...L.G

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
16 ביקורות
1.7
03/08/06

שלום לכולם,בשבוע שעבר חגגנו את יום הולדתה של אשתי תבדל לחייים ארוכים ונוכח בקשתה כמי שמקרוב גילתה את הסושי, סרנו בשעת צהריים לחגוג בקיוטו. בשל האירוע החגיגי לא התפשרנו על העסקית אלא... הזמנו את המיוחדים של קיוטו ואיזו אכזבה!! הסושי פשוט לא היה טעים!! לצערי גם הדגים כנראה לא היו טריים ובאותו לילה פגשתי את השירותים מספר תכוף מידי של פעמים. השירות אף הוא היה רע, כאשר באמצע התחלפו המלצרים ובאמצע הארוחה, התיישבה המלצרית שלנו לאכול כך שהמתנו 10 דקות עד שהואילו להביא לנו את החשבון - בקיצור אכזבה בגדול!! גם המחיר היה גבוה ללא שום פרופורציה לתמורה - 330 ש"ח לזוג ללא קינוח וללא יין - מופרז בכל קנה מידה. כף רגלי לא תדרוך שם יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronyh - תמונה
ronyh 42 ביקורות
2.7
28/07/06

אכזבה!!! אכזבה זו המילה הטובה ביותר לתאר מסעדה מעולה שהדרדרה לבינוניות.איכות הסושי בינונית ומטה, יחס עלות תועלת של המסעדה מהגרועות שידעתי.השירות מקצועי ומשתדל אולם איטי עד כדי ייאוש.חבל... על אבדנה (הזמני נקווה) של מסעדה כה טובה באזור הרצלייה - נקווה שבעליה ישכילו להשיבה לגדולתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה