נגישות
נגישות

קיוטו - KYOTO ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

153 ביקורות וחוות דעת על קיוטו

צחי - תמונה
צחי מבקר מתחיל
חווית אוכל עגומה במחיר של מסעדה מאד יקרה. לא מומלץ.
1.8
22/06/19

סושי דביק ולא טעים במחירים מטורפים.ישבנו במרפסת ומלצריות שהיו בהפסקה עישנו בקירבתנו. בקבוק בירה לא קרה 35 ש״ח לפני שירות. אין סיכוי שנגיע פעם נוספת למזללה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
יקר ומאכזב
1.5
20/01/19

המנות קטנות ויקרות, טעמן אינו מצדיק את מחירן. השרות היה חובבני, נאלצנו לחזור על בקשותינו מס' פעמים בפני כמה מלצרים עד שקיבלנו את מבוקשנו. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor מבקר מתחיל
מאוד מאכזב
2.3
15/01/19

היום הגעתי לאכול במסעדה עם שני חבריי ארוחת צהריים (עסקית) בהמלצתם. נכנסו למסעדה, המארחת הייתה מסבירת פנים והאווירה הייתה נעימה. המלצרית ניגשה אלינו ועזרה לי לבחור מנה. במנה הראשונה... שבחרתי היה רכיב גמבה. ציינתי בפניה שאני לא אוהבת את הירק הזה ובקשתי להוריד אותו. היא אמרה שזה אפשרי אך המליצה לי לא לעשות זאת כי המנה "לא תהיה מעניינת" ולכן המליצה לי מנה אחרת. כיון שכבר ציינתי בפניה שאני לא אוהבת גמבה , ציפיתי ממנה שלא תמליץ לי על עוד מנה עם גמבה, ובמידה וכן שתוריד אותה. הגיעה המנה ומיותר לציין שהיא הייתה מפוצצת בגמבות. ניגשה מלצרית אחרת והסברתי לה שאני אלרגית ולא יכולה לאכול גמבות. המלצרית השנייה ניגשה להחליף לי את המנה בטענה "בעסקיות חשוב שתצייני שוב שוב את מה שאת לא אוהבת". (אוקיי....הזוי) המנה השניה שהגיעה לא הייתה אכילה. הרוטב היה מלוח מידיי והיא הריחה לא טוב. כאשר ביקשתי בנימוס ובהתנצלות לבבית לעזרה בהחלפת המנה הסתכלו עלי בפנים עקומות וכאשר ביקשנו חשבון הופתעתי לגלות שלא פיצו אותי בשם צורה ואף שילמתי על סלט קטן וזירו 50 ש"ח! כאשר העיסקית עולה 65 ש"ח. יצאתי בהרגשה מאוד לא נעימה ואפילו האחמש"ית לא ניגשה אלי. אני, בעברי גם הייתי מלצרית כ5 שנים והייתי עושה כל מה שביכולתי להוציא את הלקוח/ה מרוצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מומלץ
4.5
04/10/18

אוכל, שירות, אווירה טובה והיה ממש אחלה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Karin - תמונה
Karin 2 ביקורות
אכזבה
1.3
07/10/17

יקר מאוד!!! מנות קטנות מאוד. אין תמורה בעד האגרה. ציפינו למנות סושי מיוחדות אבל התבדנו. הרגשה של עבודה בעיניים ובכיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
02/03/17

אכזבה, האוכל היה ברמה בינונית ומטה, הסושי כמו במזללות הזולות ללא טעם ורייח ( 3 חתיכות 28 ש"ח), מנת המוקפץ דביקה כאילו בושלה עם אבקת מרק וטונה פלפל שחור. ( 71 שח)....האווירה דיי... נעימה. בקיצור, לא שווה את הכסף....משם יצאנו לאכול! שירות בינוני

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lela Lotan - תמונה
Lela Lotan 7 ביקורות
כל הכבוד ומומלץ בכל פה
4.8
29/01/17

שלום, הגענו בלי להזמין מראש לארוחה חשובה בשבת בצהריים. (כי ברחנו ממסעדה אחרת). היינו 7 מבוגרים ו 5 ילדים מורעבים. קיבלנו מקום מבודד שאיפשר לילדים להתנהג בחופשיות. מיד קיבלנו צבעים... וחוברות ציור להעסיק את הילדים ומיד קיבלנו גם את המנות של הילדים. השירות פשוט מעולה, האוכל ממש טעים ונהננו מכול רגע. ממש הציל את החגיגה שהתכוונו לחגוג ושהזמנו חודש מראש במסעדה אחרת . גם המחיר היה סביר ועוד קיבלנו קינוח במתנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מר בחור - תמונה
מר בחור מבקר מתחיל
אפשר אחרת
1.5
28/06/16

1.התקשרתי למסעדה ביום שישי בתשע בערב להזמין מקום לאותו ערב ענתה בחורה שנשמע מעט מופתעת והעבירה את השיחה כניראה למישהי בכירה ממנה והיא אמרה לי שהיא בודקת את זמינות המקום ותחזור אליי תוך... מספר דקות,המתנתי כ עשרים דקות ללא חזרה ואז צלצלתי שוב ונאמר לי שאין בעיה להגיע רק לא לאחר ,הגענו בזמן והיה המון מקום (לא ברור) 2. הזמנו מנת סשימי עם ילו טייל וסלמון (סשימי ניו-סטייל-שני סוגי דג לבחירה חתוכים דק במרינדה-93) אמנם היה הרבה דג במנה אך הדג הוצף במרינדה וטעמו של הדג לא היה מורגש כמעט הזמנו ניגירי צלופח שלא היה טעים רול עם צלופח ושרימפס שהיה טפל לחלוטין מנת מיקס פירות ים ברטוב צילי(מיקס פירות ים (חריף)-מולים, קלמרי ושרימפס מוקפצים עם פלפלים, שום, בצל, צ'ילי חריף,סאקה, בזיליקום וטרגון-68) שגם שחתה ברטוב ולא הרגשנו את טעם המרכיבים עצמם (פירות הים) הדבר היחיד שהיה טעים זה מרק הראמן לא הייתי קורא לזה אוכל יפני המחיר מעט מוגזם אך המנות לא קטנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
יקר מאוד עבור התמורה, עם שירות לא נעים.
2.3
25/03/16

היינו בקיוטו לחגוג את יום ההולדת של בן זוגי. הזמנתי סושי שהיה סתמי לחלוטין, הגיוזה הייתה טובה אבל מאוד קטנה. בן זוגי אכל סושי שהיה לו טעים, אבל המחיר עבור כל זה היה שערורייתי. השירות על... הבר היה לא טוב, הברמנית פשוט התעלמה מאיתנו, והיינו צריכים לקרוא לה מלא פעמים, והיא עשתה את הכל בחוסר חשק. לא נהננו, ולא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal 2 ביקורות
משהו השתנה לרעה - לא אחזור לשם יותר !
1.5
01/01/16

אפתח ואציין שקיוטו היא המסעדה מס 1 אצלי מזה למעלה מ 10 שנים! מגיע אליה לפחות פעם בחודש-חודשיים עם אורחים מחו"ל ומשפחה בכל ארוע אפשרי. היום (שישי) בצהרים הלכנו שוב ואין ספק שמשהו השתנה... לרעה בקיוטו עד כדי כך שלא אגיע אליה יותר. דוגמאות – מרק מיסו הוקטן לכדי כוס קטנה (הכף בקושי נכנסה לכוס) – 27 ש"ח לכוס סלט אצות ומלפפונים – הפך לסלט מלפפונים ומעט מאד אצות. כנראה רצו לחסוך במרכיב היקר (מלפפונים בזול היו בשפע) – 36 ש"ח ליחידה טופו פיקנתי – הוקטן מעט – 36 ש"ח ליחידה (הטעם היה בסדר) ואז חיכינו לסושי (מאקי מסוגים שונים) – א כ ז ב ה !!! לא יודע לשים את האצבע בדיוק – אבל לא טעים. אולי האורז היה רך מדי, אולי האצות באיכות אחרת, אולי האבוקדו רך מדי. פשוט לא טעים. לא טרחנו אפילו להזמין קינוחים וגם בלי שתייה (הזמנו מים) שילנו 720 ש"ח ל 4 אנשים בצהרים כולל טיפ. אומר זאת בצער רב – לא אדרוך בקיוטו יותר. אחפש תחליפים ראויים. לא ממליץ להגיע. אין לי ספק ששינו משהו (מעבר לכלי הגשה שהמלצרית אישרה ששינו (הקטינו).

עוד פרטים
הוספת תגובה