נגישות
נגישות

קיוטו - KYOTO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

153 ביקורות וחוות דעת על קיוטו

ran - תמונה
ran מבקר מתחיל
שירות חצוף
1.5
24/12/15

יצאנו לארוחת ערב עם אורחים עסקיים מחו"ל. אכן נאמר כי השולחן שמור לשעתיים. 5 דק' לפני תום הזמן (טוב שלא שמו טיימר על השולחן) הביאו לנו את החשבון והורו לנו לעזוב. אפילו לא הספקנו להזמין... קינוח... בושה, פרצופה של המדינה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור 7 ביקורות
מקום סתמי
2.3
26/10/15

ישבתי הערב עם בת זוג, המחירים של הסושי ממש גבוהים - עבור 6 יח' לוקחים בממוצע 60 שקל!!! הזמנו 2 רולים שהיו טעימים - מזל. הזמנתי נודלס אטריות עם ירקות - המנה הייתה תפלה ומשעממת. החלפתי... אותה במנת אטריות תרד עם חלב קוקוס - המנה נראית כמו תולעים ירוקות, סתם מונחת בצלחת - ממש לא מושך לאכול. והטעם על הפנים, ומרקם גומי. גם את המנה הזו החזרתי. לסיכומו של דבר - מאכזב. והמחיר עבור 2 הרולים היה 120 שקל, הזוי בכל קנה מידה!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
hilla.ba - תמונה
hilla.ba מבקר מתחיל
מחיר לא הגיוני בעליל
2.5
20/07/15

עשיתי טעות, בבית חשבתי שראיתי מחירים הגיוניים בתפריט. ואז הגעתי פתחתי תפריט והמחירים זוועה! ויותר מזה - באתר לא רשום לך כמה סושי יש לך במנה. פתאום אתה מגלה שלא רק שהמחיר פי שתים ממקומות... אחרים - זה גם פחות חתיכות. וזה לא רול שנחתך לחתיכות גדולות יותר - זה פחות. ההחלטה להשאר לשבת היתה שלי בהחלט, אבל אני לא אחזור עליה לרגע. עוד בתמימות חשבתי שאם המחיר ככה ורק על 6 חתיכות אז לפחות הן יהיו גדולות למדי... ממש לא. סושי בגודל רגיל בפחות חומר ובהרבה הרבה (פי 2!!) יותר מחיר ממקומות אחרים. על 12 חתיכות סושי בגודל של ביס רגיל ובירה שילמנו 165 שח כולל טיפ. טעות שלעולם לא אחזור עליה. לא משנה בכלל הטעם של המנה. הכמות פשוט לא ריאלית! כדי לשבוע היינו אמורים להזמין בערך פי שלוש מזה משמע 360 שח לזוג. על סושי!.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 42 ביקורות
ככה בקלות הורסים את ערב הוולנטיין.
2.5
22/02/15

חגגנו אני ואישתי את הוולנטיין במסעדה. כשהגענו המסעדה הייתה די ריקה, בהתחלה הכל היה בסדר: המלצרים ניגשו בזמן, המליצו על מנות, קיבלנו טעימות יין והמנות הגיעו בזמן. הבעיה החלה לאחר שפינו... את הצלחות. מקובל כי על פי רוב שעם פינוי הצלחות, יימסר תפריט קינוחים ו/או יוצעו קינוחים ע"י המלצרים/יות. מכיוון שלא הציע לנו שום קינוח, ולא הגישו תפריט קינוחים (גם בתפריט ההתחלתי לא היו קינוחים) הנחנו כי אין קינוחים במסעדה - מפתיע, מאכזב, אבל יש מסעדות כאלו. בזמן הזה המסעדה כבר התמלאה, וכ"קינוח" ביקשנו כוס קאווה ויחד איתה את החשבון. את החשבון הביאו תוך דקה, אבל לקאווה נאלצנו לחכות 20 דקות, וגם זאת לאחר שביקשנו מלפחות שתי מלצריות ואחראי משמרת לבדוק מה קורה עם השתייה. לאחר שקמנו לעזוב, בדרכנו החוצה שמענו מלצרית בשולחן לידנו מציעה קינוחים לזוג שבדיוק סיים לסעוד. התאכזבנו מאד, אך כבר היינו בדרך החוצה כך שלא היה טעם להעיר על כך. מצב הרוח כבר נהרס ולא היתה לנו הסבלנות להישאר שם עוד רגע. מיותר לציין, כי דבר כ"כ קטן העיב על כל המשך הערב שלנו. באשר למנות עצמן - הזמנו מנת פאד טאי וטפניאקי פירות ים. יש לציין, כי יחסית לגודל המנות, מחירן גבוה מאד, אעפ"י שהמנות משביעות (לא מפוצצות). והערה אחרונה: שירותי הגברים היו במצב קטסטרופלי. מתוך שני תאים, רק אחד היה תקין, וגם הוא כלל לא היה ראוי לשימוש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יולה - תמונה
יולה 6 ביקורות
ארוחה זוגית בקיוטו
2.3
09/01/15

הזמנתי מקום ליום שישי לשעה 18:45. המסעדה לא הייתה מלאה ולא היה לחץ על מלצרים. ובכל זאת המתנו ל3 רולים 45 דקות. שמתי לב שכל השולחנות סביבנו אנשים שהגיעו הרבה אחרונה כבר אכלו וקיבלו מנות... נוספות. הרגשתי כמו טמבלים שיושבים ומחכים למשיח ואף אחד לא באה. גם אחרי שניגשתי למלצרית לא קיבלנו לא מנות ולא התייחסות כמה זמן נחכה עוד. רק אחרי שפניתי לאחראית משמרת שגם לא התרגשה במיוחד מהאיחור הרב לקח עוד כ 10 דקות עד שקיבלנו את המנה. יצאה כל החשק מלשבת במסעדה ולהזמין עוד משהו. הצטערתי שלא קמנו והלכנו. המארחת נגשה בכדי לצאת לידי חובה ושאלה אם אנחנו רוצים עוד משהו אולי קינוח על חשבון הבית. סרבנו רק לא לחכו עוד. הנמה עלתה 270 ש״ח אי אפשר לקרוא לזה אפילו ארוחה. זמן ומחיר בלתי סבירים. מבחינתי זאת הפעם האחרונה בקיוטו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Osnat Efrati - תמונה
Osnat Efrati 8 ביקורות
א כ ז ב ה
1.8
16/10/14

לא פעם ראשונה שלנו בקיוטו אך אחרי אתמול בערב כנראה שלא נשוב. היינו 5 מבוגרים ו-3 ילדים מ-6 עד 13 (לא תינוקות) ואין שום קשר בין האוכל והמחיר. לתמחר 2 מדליונום של פילה ב-118 ש"ח זו כבר... חוצפה. ומה העניין לשים בתוך סושי דג זהבון שגם לא מצויין בתפריט אלא אם הכוונה היא למקל סרטן? מה הקשר? דרך מוזרה למקסם את הרווה. והשירות? על הפנים. כשמחכים 45 דקות עד להגעת המנות - וכשהגענו המסעדה לא היתה מלאה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexander - תמונה
Alexander מבקר מתחיל
בעיות עם אוכל ושירות
1.8
02/07/14

קיוטו היא מסעדה ותיקה בעלת מוניטין טוב. לכן הופתעתי מאוד מהמקרה היום בצהריים. הזמנתי ארוחת מאקי-ניגירי. החתיכה האחרונה של ניגירי -- ניגירי סלמון כללה דג מקולקל. ביקשתי מהמלצרית לקבל... איזה שהוא אלכוהול לשתות, כדי להיפתר מהטעם הנורא ולהימנע מקלקול קיבה. להפתעתי נתקלתי בסירוב בטענה כי "כל הנתח הזה של סלמון היה בסדר וכבר 300 אנשים אכלו ממנו".

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adam - תמונה
Adam 7 ביקורות
קיוטו
4.0
30/04/14

אוכל טעים מאוד. הסושי מעולה ובמקומות בודדים אכלתי יותר טעים מכאן. מסעדה יפה שכיף לשבת בה והשירות אדיב וחייכני מאוד. מנות מגיעות מהר יחסית ובאמת נחמד לשבת בקיוטו. עם זאת, המחירים בשמיים.... גם של האוכל וגם של השתייה, וחבל.. ייתכן ואגיע לשם שוב, אבל זה יהיה כדי לחגוג או לציין אירוע ולא סתם כך לארוחת ערב

עוד פרטים
הוספת תגובה
ella - תמונה
ella מבקר מתחיל
אכזבה
1.3
23/02/14

ב-20.2.14 בצהרים הזמנתי את נכדי לאכול איתי במסעדת קיוטו. האכזבה הייתה מאד גדולה. הוגש לי ולנכדי סושי עם אורז קר, כאשר הערתי למלצרית שהאורז קר היא ענתה ש"ככה צריך להיות". מחמת כבודו של... נכדי שהוא קצין בצה"ל והיה עם מדים. לא החזרתי את המנה. אבל ממש לא אהבתי את מה שנאמר "האורז צריך להיות קר". חייתי שנים רבות בארצות הברית ולא מזמן חזרתי מביקור בארה"ב, אכלתי במסעדות יפניות רבות הן שם והן בארץ, מעולם אבל מעולם לא הוגש לי במסעדה, סושי עם אורז קר שגם הורגש לא טרי. אינני רוצה שום פיצוי אלא להביע את אכזבתי הגדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
מסעדת סושי טובה אך יקרה
4.0
04/02/14

מסעדת סושי בלב הרצליה פיתוח. המנות טעימות, התפריט מגוון, העיצוב של המסעדה מאוד סטיילי וגם השירות מקצועי ומהיר. ועדיין - המחירים אינם מוצדקים. אפשר למצוא מסעדות סושי איכותיות, עם מנות... טריות וטעימות במחירים יותר סבירים. מומלץ למי שרוצה להתפנק ויכול להרשות לעצמו...

עוד פרטים
הוספת תגובה