נגישות
נגישות

קיוטו - KYOTO ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

153 ביקורות וחוות דעת על קיוטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
14/02/06

חבל. באמת שציפיתי ליותר ממסעדה שמחשיבה עצמה למובילה בתחום. האוכל בהחלט סביר. המחירים המופרזים הם ללא כל הצדקה של ממש. המקום מתוחזק ברמה חובבנית להפליא - שולחנות לא נקיים, שרותים... מלוכלכים ועוד. פעם ראשונה ואחרונה - בשבילי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.7
31/01/06

אוכל מדהים! סושי מדהים! אבל: י ק ר !!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronyh - תמונה
ronyh 42 ביקורות
4.3
09/10/05

קיוטו הרצליה היא ללא ספק אחת מ-2 מסעדות הסושי הטובות בישראל (ומפאת כבודה לא אזכיר כאן את השנייה). עיצוב המקום איננו עושה "וואוו", אולם הוא נעים ועשוי בקפידה. השירות אדיב מאוד ומקצועי.... מקצוענות דרך אגב, במסעדת סושי חשובה באופן יחסי, זאת כיוון שבאופן טבעי תפריט המורכב מפריטים קטנים יהיה מגוון מאוד (בניגוד למסעדת גורמה צרפתית, בה תוכלו למצוא כ-8 סוגי מנות עיקריות ותו לא). איכות הסושי מושלמת. האורז עשוי בדיוק במידה הנכונה (דביקות, תערובת החומץ והסוכר...) והדגים טריים ותואמים את סוג המנה. הרולים המיוחדים עשירים מאוד, ומכילים תמהיל נכון של דגות וירקות המעשיר את הטעם עד לכדי מילה השייכת לעולם הפורנו. מנת ה"ריינבוא" שמכילה תערובת מגוונת של רולים עטופים מבחוץ בסלמון ודגים שונים היא חובה. מנה מעניינת נוספת היא הפאנקו ציז (אם זכרוני איננו בוגד בי), זה סנדוויץ אורז המכיל גבינה ודגים. לא הייתי מסווג זאת כסושי - משהו יותר על הגבול בין סושי ופיצה (אם בכלל יש גבול כזה) - טעמו נפלא וייחודי ואני מברך את בעלי המקום על הנועזות בהכנת המנה. המחירים יקרים מעל הממוצע, אולם אין ספק שהמסעדה מעניקה תמורה מלאה לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
10/09/05

לקחתי 2 מנות שהיו אחלה מכל המבחר העצום הזה אפשר בהחלט להתבלבל אז ככה: טורי גבינה- טעים וקראנצ'י, ומנה עיקרית קיוטו צ'יז-מממממ מעולה, כמו טוסט סושי מדהים... קינוח קוקו ג'מבו, 3 כדורי... שוקולד מומסים בחום מבפנים.. עם כדור גלידה לבן, אאאאאאא אני מזילה ריר שוב... בטוב טעם... כל הכבוד לעמי לוגסי התותח...

עוד פרטים
הוספת תגובה
doribd - תמונה
doribd 33 ביקורות
5.0
21/08/05

חגגנו יום הולדת לחברתי, הזמנו מקום מראש וטוב שעשינו כך, המקום היה מלא. השולחנות נקיים, כך גם הכלים והצלחות, אווירה מצויינת. האוכל מצויין מוקפד ועשוי היטב, המלצרים ממש נחמדים וכל בקשה... שלנו מולאה. הייתה לנו מלצרית ממש מפנקת ובזכותה נגיע לשם שוב (אורין), מסעדה מעולה, אנחנו ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
21/03/05

ביקור ראשון ואולי אחרון(לכל מקום מגיע צ'אנס נוסף} שרות גרוע אני וידידתי הגענו בשעה 1 בליליה הזמנו מנות ראשונות ועיקריות עד העיקריות הכל היה סבבה אבל כשהגיעו העיקריות לא היה לי סכום... לאכול את המנות ומנה של הפילה בקר היתה קרה ביקשתי שיעלו אותה לחימום נוסף התשובה היתה הגריל כבוי! ממש תשובה על רמה למקום על רמה לפחות שהיו שואלים אותנו אם אנחנו רוצים להחזיר את המנה אבל גם את זה הם לא עשו ! כאילו את שלהם הם עשו דחפו לנו מנה ובעיה שלנו עם היא קרה לא קרה ממש גועל נפש! לבעלי המקום והאחמשים למיניהם באו לערביקה באשדוד ותעברו קורסים על ניהול מקום אולי זה יעזור לכם קצת ואני מדגיש אולי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/02/05

מסעדה מדהימה פצצה של תפריט הכול טעים. אוירה כייפית הלוואי ועוד מסעדות ברמה כזו כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
09/07/04

כחובב סושי מושבע, הטעם ברמה ממוצעת ומטה. בהתחשב במחירים והשירות המנות מספקות אך ממוצעות. אין מה להשוות לרנינג סושי........ששם הרבה יותר מקצועי אנין טעםת טרי ומושקע הכול חדש כולל מקרן... וכסאות חדשים מה שמוסיף למסעדה עצמה אשר מאוד יפה מבחוץ ומבפנים לא ממומלץ למבינים שבינינו

עוד פרטים
הוספת תגובה