נגישות
נגישות

קיוטו - KYOTO ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

153 ביקורות וחוות דעת על קיוטו

 - תמונה
16 ביקורות
2.7
03/07/06

עד לפני מספר חודשים סברתי כי קיוטו הינה מסעדת הסושי המובילה בישראל. מקוריות המנות ואיכותן, עיצוב המסעדה היפה, האפשרות להתרווח ולצפות בסושי מן(ס) העוסקים בקודש הכנת הסושי.לצערי בפעמיים... האחרונות שביקרתי במסעדה חזרתי מאוכזב. המחיר נשאר גבוה מאוד אך התמורה פחתה. הדגים לא היו מאוד טריים וכן יותר מתמיד הפריעה הקירבה בין איזור המעשנים ללא מעשנים - סבל אמיתי למי שאינו מעשן. אנא התעשתו ומהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
13/06/06

נתחיל בטוב - כנראה שעושים שם משהו טוב. המסעדה מלאה באנשים הנכונים.אבל - וזה אבל גדול...אני מצטער, הסושי לא טוב. כאחד שעבד עם סושי באופן מקצועי - הדבר החשוב (כמובן חוץ מדגים טובים) זה... האורז וכאן קיוטו נופלים חזק.האורז תפל ולא מוסיף כלום לסושי. הרכב הסושי מעניין וחדשני בחלק המהמקרים, אך העדר הטעם והמרקם הנכון פשוט הורסים לי.אני מודה שאני אוכל שם מדי פעם, אך כל פעם נשבע שזו הפעם האחרונה.אני פונה לקיוטו - שפרו את האורז, נהיה מאושרים.בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori Erez - תמונה
Ori Erez מבקר מתחיל
4.3
02/06/06

האוכל היה כרגיל מעולה! זו הפעם השלישית שלי בקיוטו וכמובן שהכל עמד בציפיות והטעם בכל פעם מפתיע מחדש!השירות היה מדהים, סבלני וכנה. המחיר אומנם יקר, אך כל שקל משתלם!! זוהי מסעדה מקצועית... שאינה נופלת ולו פעם אחת בסטנדרטים שהציבה לעצמה.מומלץ ביותר! ואם סושי - אז רק בקיוטו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
21/05/06

אין הסבר על המנות. יחס מזעזע של המלצרים בלי נכונות לא לעזור ולא לשרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
16/05/06

באתי היום לאכול עסקית עם חברה שלי.מיד עם בואנו ניגש מלצר ושאל מה נשתה, הזמנו אשכוליות אדומות. כעבור כ-7 ניגש מלצר שוב והזמנו מהתפריט. כעבור עוד 7 דקות הגיעה השתייה. המרק שלי הגיע בזמן... וכן גם המנה הראשונה. לעומת זאת מנת הפתיחה של חברה שלי לא הגיעה גם אחרי שהיא סיימה את המנה הראשונה. הערנו למלצר והוא הביא את המנה הראשונה שלה כעבור עוד כ-7 דקות למנות העיקריות חיכינו עוד כ-15 דקות - המרק של חברה שלי הגיע חם, ומנת איטריות שלי הגיעה קרה בצורה בלתי מתקבלת על הדעת.האוכל לא היה טעים, די צפוי אפילו.את החשבון הביאו יחסית זריז, אך גם כעבור 10 דקות לא הגיע המלצר לקחת את הכסף. נאלצתי אני ללכת לקופה ולדרוש מבחור שהיה שם להעביר לי את כרטיסי האשראי.סה"כ ביזבזנו על המסעדה הזאת שעה וחצי! ארוחת צהריים עסקית באמצע היום לא אמורה להתארך מעבר ל-40 דקות!!! זה מעבר לכל ביקורת. אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/05/06

אם במילה אחת לסכם אז פשוט... מדהים.אבל בכל זאת אני ידועה כאחת שמעולם לא נגעה בסושי ואפילו נגעלה רק מהמחשבה, מעבר לכך אני אוכל אוכל כשר בלבד, כשהגעתי לקיוטו קודם כל קיבלתי יחס חם ומכובד... דאגו לנו לשולחן טוב,והייתה לנו מלצרית מקסימה. בשולחן שלי ישבו חבריי הבעייתיים עד מאוד אך למצלצרית זה בכלל לא הפריע היא הייתה סבלנית מאוד ולכל שאלה ובעיה היא ענתה מעבר למצופה. נתנה הסבר מפורט לכל מנה (כי פשוט לא הבנו כלום ממש יפנית?!?!) ואפילו המליצה בחום לכל אחד לפי ראותה. בזמן ההמתנה הלא ארוך במיוחד (כבר יצא שחיכיתי במקומות יותר מ-45 דקות למנה) המליצו לנו על יינות וקוקטלים טובים שמיתנו בכיף את ההמתנה לאוכל. כשהגיע האוכל המלצרית ווידאה שלכל סועד תגיע המנה המיועדת ובדקה כמה פעמים אם אני "בגלל הכשרות" אכן נהנת מהמנה.הבטחתי לעצמי לטעום המדבר שכל כך נגעלתי ממנו "מהסושי" והתאהבתי. פשוט מאז אני מרגישה צורך תמידי לאיזה סושי קטן... נשבעת בחיי.בכל מקרה אני ממליצה בחום על קיוטו גם בגלל האווירה המיוחדת גם בגלל השירות המעולה והאוכל הטעים להפליא.אני קצת בהלם לגבי שאר התגובות אבל אני בטוחה שמאז קיוטו רק השתפרו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/05/06

ביום שבת בערב ישבתי לקיוטו עם עוד 4 חברות כדי לחגוג את יום הולדתה של חברתי.נאלצנו להמתין מעט עד שנכנסנו, זאת בשל העומס הרב שבמסעדה אך ההמתנה הייתה שווה.האווירה במסעדה נעימה, האוכל מעולה... ברמות והשירות מקצועי. המלצרים דואגים לכל פרט קטן כדי שכולם יהיו מרוצים.אמרנו למלצרים שאנחנו במסעדה לכבוד יום הולדת והם לא חסכו באף אמצעי כדי לעשות את האירוע חגיגי.המחירים מאוד גבוהים, אבל אין ספק שרוב המנות מצדיקות את המחיר.אין לי שום ספק שאחזור בקרוב ואני ממליצה בחום לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
07/05/06

מאוד שמחתי לקרוא את תגובת "מלצר במסעדה" ועוד יותר שמחתי והזדהתי עם התגובה של "חזי".מלצר יקר, בתור לקוחה נאמנה שלכם (של הסניף בת"א - ברחוב הארבעה) באתי לבקר בסניף השני שלכם המומלץ עוד... יותר. זאת הפעם הראשונה בחיי בה אני כותבת איזושהי תגובה/הארה/הערה לאיזשהו גוף. לא באתי להתבכיין או לגרום ללקוחות אחרים לא להגיע אליכם. בסך הכול הבעתי את דעתי שצרמה לי כל-כך שפשוט הייתי חייבת להעלותה על הכתב. הייתי כל כך מאוכזבת. כמו שחזי רשם, בדיוק כמו שהוא רשם, הטעויות היו אולי חד פעמיות אבל הערב הזה היה חד פעמי ומאוד חשוב לי...אגב, מאוד מעליב שאתה סותר את כל הטענות שלי (על החסה והאורז...), אין לי כל אינטרס לכתוב סתם דברים מדמיוני הפרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
26/04/06

ביקרנו ביום שישי האחרון במסעדה המדוברת והמומלצת, קיוטו! היינו שני זוגות.השירות שקיבלנו היה אדיב, חייכני ובאמת מקצועי.המנות החלו להגיע לשלוחן. מהמנות הראשונות נהננו מאוד. המנות העיקיריות... לעומת זאת היו תפלות מאוד. שניים מאיתנו הזמינו נודלס אטריות מוקפץ עם ירקות. נודלס היה כמובן, הירקות משום מה היו רק כמה עלי חסה... הבחינו שהמנות לא לטעמנו ומייד הציעו להחליפן. הציעו לנו אורז מאודה מומלץ - וכך היה! לשולחן הגיעה המנה של האורז בכלי שגודלו משתווה לכוס שתיה (רגילה סטנדרטית שיש לכל אחד מאיתנו בבית). טוב, כולנו היינו המומים מעט אך החלטנו להמשיך. האורז היה מלא בחמאה ומפה הערב שלי למעשה הסתיים בכישלון ענק!!!אורז מאודה למיטב ידיעתי לא אמור להיות מטוגן בחמאה. מה שאני שונאת חמאה ברמות שזה פשוט הוריד לי את כל החשק לערב הזה.הזמנו קינוחים והקינוח שלי הגיע בעיקוב של 10 דקות מכל שאר הקינוחים. לא משנה כבר, לא נראה לי שאחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/04/06

הייתי כמה פעמים בקיוטו אחלה אוכל אחלה שרות ברמה גבוהה האוכל הכי טעים שאכלתי. האוירה נהדרת. אני חושבת שבאם להנות לא צריך תמיד להסתכל כמה עולה אם אתה בא להנות תהנה. אין בפי מילים על השרות... האדיבות והאוכל הנהדר שיש בקיוטו.

עוד פרטים
הוספת תגובה