נגישות
נגישות

קיוטו - KYOTO ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

153 ביקורות וחוות דעת על קיוטו

 - תמונה
4 ביקורות
1.7
14/07/07

במילה אחת: אכזבה! הסושי בכלל לא משהו, הרבה אורז, מעט דג וסלט ירקות שלם בתוך הרול, השירות היה צבוע ולא נראה שלמלצרית בכלל איכפת מאיתנו,המחירים גבוהים לעומת התמורה. ככה זה כנראה כשעובדים... באופן תעשייתי - ההנאה של הלקוח היא הדבר האחרון שחשוב. יש מקומות שצריך ללכת אליהם פעם אחת כדי לדעת לא לחזור פעם שנייה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
consumer - תמונה
consumer 3 ביקורות
1.3
03/06/07

בשני מילים - פשוט לא.שבת בצהריים המסעדה ריקה מאדם. המארחת מציעה מקום על הבר, ממש מביש כלקוח ותיק במסעדה לא אחזור לעולם.המנות יקרות ולא יוצאות מגדר הרגיל. יחס גורר יחס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
23/05/07

בניגוד לתגובה הקודמת אני נהניתי נורא מהאוכל. אומנם לא הזמנתי מרק אבל שרימפס טמפורה כן הזמנתי ומי שטוען שמבין באוכל יפני יודע שצריך לטבול אותו ברוטב שמגיע בצד כי כל טמפורה היא בעצם בצק... תפל. אין ספק שהסושי הכי טוב בארץ נמצא בקיוטו שילוב מנצח של יפני עם חידושים מעניינים.נכון, המחירים יקרים אבל שווים כל רגע במקום. ממלציץ בחום על הסנשיין והרול המשולש והסלסה. ואגב גיא, במסעדה יפנית תזמין סושי מבטיח לך שלא תתאכזב בפעם הבאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy - תמונה
Guy 5 ביקורות
2.7
16/05/07

הסתובבתי עם חברתי באיזור וראיתי את המסעדה, זכרתי שיש למסעדה שם טוב וחשבתי שאי אפשר לטעות. נכנסנו למקום, הושמעה ברקע מוזיקה שממש לא קשורה לאוירה של המקום, אין נרות על השולחנות, התפריט... ענק ומסורבל..בקושי אפשר להבין ממנו משהו. למנה ראשונה הזמנו מרק טמפורה שהמלצר המליץ עליו בחום... היה פשוט סתמי לגמרי, ממש בלי טעם, תפל לגמרי. היה שם גם שרימפס זרוק בפנים, והטמפורה בכלל לא קשורה למרק.  בקיצור, לא טעים והוגש בצורה מבישה. כדי לגמור את המרק הוספתי מלא סויה כדי להכניס קצת טעם.המלצר היה מרגיז, יהיר ולא בדיוק עזר בבלבול אלא יותר ישב לנו על הראש שנגיע כבר להחלטה. לאחר מכן הזמנו מנת שרימפס בטמפורה גם כן. לקח למנה הרבה זמן להגיע.כשהגיעה המנה גילינו שמדובר על מנה ממש קטנה, 6 שרימפסים, 70 שקל. צורת ההגשה היתה שוב פעם - כמעט מזלזלת, רק מלהסתכל על זה אפשר להבין עד כמה זה הולך להיות תפל. בלי צבע, בלי תיבול או ירק, פשוט כמו סוג של צ'יפס חיוור ב-70 שקל (לא טעמנו את המנה). החזרנו את המנה, ביקשנו חשבון והלכנו לשבת במקום אחר.האוכל שם ממש ביאס אותנו, המחירים ממש יקרים וממש לא מוצדקים.אין מצב שאני אחזור לשם. יצא לי לאכול הרבה אוכל יפני, ואני ממש אוהב את המטבח היפני אבל מה שאכלנו היה ממש מתחת לכל ביקורת. לא ממליץ על המקום, זה שהוא בהרצליה פיתוח לא אומר שהוא טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/04/07

מדהים! אני אוכלת בקיוטו כבר שלוש שנים ואין מסעדה כמו קיוטו. האוכל מדהים, השירות מדהים... אין דברים כאלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/12/06

אני מתגורררת בארצות הברית ואוהבת אוכל יפני. מאוד נהנתי מהשירות, אוכל נהדר והמוסיקה מחממת ומאוד ממליצה ומחכה לביקור הבא ולחזור שוב. שלום, דל פימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
23/12/06

לא יאמן!!!מסעדה מ-ד-ה-י-מ-ה.שבת בצהריים, כ"כ נחמד, חיוכים לכל עבר מצד ההנהלה... מלצרים שמנסים להנעים את זמננו ככל שניתן. רואים שזו מסעדה ברמה גבוהה שמכבדת את עצמה, כל הכבוד! זכיתם... באהדתנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
22/12/06

achalti etzlechem v meod neheneti ha sishi shelachem hu meule miktzoi neheneti meod meod afilu b N.Y. EIN HARBE KAMOCHEM KOL KAKAVOD

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
13/12/06

פשוט אכזבה. המונית, רעשנית, מוזיקה לא מתאימה. השרות מזעזע, מלצרים פשוט זורקים את המנות על השולחן, לא טורחים לסדר אותם אפילו.גם כן, עד שמביאים לנו את המנות, אנו כבר לא רעבים. סושי לא... משהו. ולסיכום, אני לא אחזור!גם מאוד מאוד יקר ולא מוצדק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronyh - תמונה
ronyh 42 ביקורות
1.7
29/11/06

מזה זמן רב שדעתי איננה נחה מקיוטו. המסעדה שבעבר הובילה את "טרנד" הסושי בישראל, הידרדרה למקום מביש. היום פקדתי שוב את המסעדה מתוך תקווה שנגוזה עד מהרה. הסושי בינוני: האצה איננה פריכה... (בסיסי), הדגים אינם טריים מספיק והסושי כולו הופך בפה למן עיסה בעלת תחושה לא מוכרת. השירות איטי ומתיש (למרות שבכל המסעדה הגדולה הזו היו רק כ-3 שולחנות מאוישים). אפילו את הקולה לקח להם למעלה מ-10 דקות להגיש...קיוטו גם מצליחה להרוס את העיצוב הנעים במוזיקה רעשנית וחסרת טעם. חוסר הפרדה משמעותית בין אזור המעשנים והלא מעשנים מוסיף לסבל הכללי.בשעה שהמסעדה נכשלה בשמירה על רמת הסושי, היא בהחלט הצליחה לשמר את רמת המחירים הגבוהה שאיננה מצדיקה את האיכות הירודה של הפריטים. כאשר במספר מקומות אחרים ניתן לקבל סושי טוב בהרבה ובמחירים נמוכים מאשר בקיוטו, הדילמה איננה קשה במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה