נגישות
נגישות

אל באבור ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אל באבור

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
21/02/08

זהירות. המקום מאד יקר. על עסקית לא שמעו שם. ראיתי את התפריט וויתרתי על התענוג. רק על הסלטים המוגשים לשולחן מחייבים 25 ש"ח לאדם! ואם לא הזמנת מנה בשרית אז 30 ש"ח. זוג שיפודים שישליק 52... ש"ח. שלא לדבר על המבטים החשדנים...להתרחק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
2.0
06/02/08

ממש לא זה. באתי בגלל המחמאות במדריכים השונים. הייתי בצהרי יום חול. על עסקית אין מה לדבר. אם הייתה לא גילו לי. החומוס הוגש כאילו מישהו זרק כף חומוס ליד המלצר בדרך אלי. הפיתה לא היתה חמה... ולא בשרנית, בקושי היה עם מה לנגב. הזמנתי את העוף המפורסם על פיתה. העוף היה בסדר. לא נפילה אך לא התרוממות. היחס בים הבצל השמנוני מדי לצנוברים היה לרעת הצנוברים. ראיתי כמה גרגירים של צנובר ונחנקתי מטונות של בצל שמן מדי. החשבון עם כוס לימונדה 74 ש"ח. לא שווה את המחיר. בתל אביב או הרצליה הייתי אוכל ארוחה עסקית ורוב המקרים בפחות כסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efi - תמונה
Efi 7 ביקורות
4.3
19/01/08

ביקרנו במסעדה בשבת בצהריים לאחר שחזרנו מטיול בצפון.לא הזמנו מקום והמתנו כ 30 דקות בחוץ.המסעדה היתה עמוסה ורועשת. אבל ההמתנה היתה שווה כל רגע.האוכל היה פשוט מושלם!!! שף חוסאם עבאס עושה... קסמים בחומרי הגלם.הסלטים מעולים,הבשרים נפלאים והקינוחים גן עדן!! ללכת ללכת ושוב ללכת!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד מבקר מתחיל
1.0
19/01/08

אכלנו ב-15.1 אשתי ואנכי וקבלנו סט סלטים לא מרשימים במיוחד,מנה אחת של קבבונים, קינוח של קפה ומנת כנאפה אחת.על החבילה שלמנו 292 ש"חבמחיר הארוחה יכולנו לחגוג במסעדת פודארט בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
11/01/08

לא להכנס,הזמנו אני ובת זוגי את המלצת המלצר שכמובן לא הזכיר מחיר את מנת הכבש, לאחר שירות גרוע ויחס עוין קיבלנו שוק כאשר הוגש החשבון 235 ש"ח!!! לשנינו, רק עברנו אל תכנסו

עוד פרטים
הוספת תגובה
dotanin - תמונה
dotanin מבקר מתחיל
4.0
08/01/08

מנות מיוחדות ובייתיות. שירות אדיב וחברי. סלטים לא סטנדרטיים, בקיצור מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנה ואנדי - תמונה
אילנה ואנדי 3 ביקורות
4.3
30/12/07

אחת המסעדות הטובות ביותר בארץ. האוכל מעולה והשרות מקצועי ויעיל. בדרך כלל היינו מגיעים למסעדה כשהיינו חוזרים מהצפון אך בשבת האחרונה החלטנו להגיע במיוחד מתל אביב. כי אוכל כזה אין באיזור... המרכז. אז הגענו וחיכינו בתור בחוץ 25 דקות , שכמעט לא הרגשנו. ההמתנה היתה שווה כל רגע. מיד קיבלנו כ-10 סלטים על השולחן, שהיו טריים ועשויים היטב, עם הרבה סוגים של ירק . המנות העיקריות כל מילה עליהם מיותרת, בין אם זה הקבב החלבי שמכוסה בפיתה, או המנסף, או הכבש הממולא. לקינוח הפתיעו אותנו עם מנה שנתקלנו בה לראשונה - מלבי על בסיס של קדאיף עם רוטב של תותים אמיתיים. לכל המבקרים הלא-מרוצים: ביום שבת המקום הומה אדם ולחוץ מאד. לעיתים הצוות עומד בלחץ ולעיתים פחות. אל תשפטו את המסעדה לפי יום שבת. לסיכום, מי שרוצה לאכול אוכל ערבי אמיתי שיגיע לשם. מי שמחפש פרגיות+חומוסצ'יפססלט שילך למקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילית - תמונה
לילית 26 ביקורות
2.7
29/12/07

היינו קבוצת אוהבי אוכל בשבת. מ ישיכול שיבוא רק ביום חול. האוכל אמנם נפלא, אבל השירות היום והמלצרים לא משתלטים על העומס. חיכינו רבע שעה ויותר עד שבכלל ניגשו אלינו, וגם אז מסרו אותנו... ממלצר למלצר, עד שהתבייתנו על מלצר אחד (היינו עשרה אנשים). האוכל עצמו: חומוס וחצילים ישר מגן עדן, מאכלי כבש - כנ"ל (גם הכתף וגם הצוואר הממולאים). שאר הסלטים - בסדר. עוף ושוק כבש - טעונים שיפור. עבור ארוחת צהריים שכללה מבחר גדול מאד של מנות ראשונות, שתייה ומנות בשריות רבות (יותר ממנה לאדם) וקינוח לשניים מתוך עשרה - יצאנו עם בערך 130 ש"ח לאדם, כול טיפ ומיץ רימונים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/12/07

מי שלא מבין באוכל שלא יכנס לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/11/07

באתי ביום שבת, היה לחץ ורעש, ישבתי לאכול, ובוא נגיד שהיה בסדר. המלצר אמר תחזור באמצע השבוע יהיה יותר נעים. וואלה, חזרתי עוד פעם ביום שני, ומה היה יכול להיות יותר טוב מזה. הכל היה בול... מטרה: האוכל, האווירה, השירות. ואם מדברים על אוכל, באמת חבל לפספס מאכלים כמו הקבב החלבי המיוחד, ועוד דברים מיוחדים שראיתי בשולחנות של אחרים. האוכל היה בשפע ובנדיבות. כל הכבוד לבני הדודים.

עוד פרטים
הוספת תגובה