נגישות
נגישות

אל באבור ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אל באבור

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
13/08/07

הגענו למסעדה ביום שבת בצהרים. המסעדה היתה גדושה, היה רעש ובלאגן. ישבנו. הגיע המלצר. בקשנו את המניו אבל הוא לא הביא, ואמר לנו בעל פה את המנות שיש במסעדה. אחת המנות שהזמנו "עוף על פיתה... עירקית". המנה היתה איומה. העוף היה בצבע לבן, קשה, וללא טעם בכלל. סה"כ הזמנו חומוס, כרובית עם טחינה, עלי גפן טאבולה, ומנה של עוף על פיתה ושתיה שני קולה ושילמנו עבור הארוחה הנ"ל שלא היתה טעימה, 130 ש"ח. אם הסעדה יוקרתית אז שתתנהג כמו מסעדה יוקרתית. שנכנס למסעדה ויהיה שקט, סדר, נקיון. כשנבקש את המניו שיתנו לנו אותו. נכון היינו יכולים לקום וללכת , אבל אחרי כל כך הרבה פעמים שריצנו להגיע למסעדה ולא התאפשר לנו אמרו, מלא יש מקום אז נשב ונאכל האוכל בטח טוב. אבל התאכזבנו בגדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
24/06/07

הגענו במיוחד. הזמנו מספר סלטים. המלצר הזועף הודיע לנו שיש להזמין עיקרית. התעקשנו שלא ידוע על כך בתפריט או בחלל המסעדה. מאותו רגע הם עשו הכול לתת לנו הרגשה של עניים בפתח.נשאלנו שוב ושוב... ושוב מה עוד? מה עוד תזמינו? מה תשתו? כשענינו - מים קיבלנו בלי לשאול אותנו 2 בקבוקי מים מינרליים קטנים ב-9 שקלים האחד. בקשה לצ'יפס לא נענתה 3 פעמים. הסלטים היו יקרים ומצומצמים בכמותם. כשביקשנו לשלם ולעוף משם לתמיד הודיע לי המלצר שהוא לא מוכן לקבל תשלום בכרטיס אשראי על הסכום ודרש רק מזומן. החשבון עמד על מעל ל-75 שקלים. בקיצור, החבר'ה שם לא ראויים ללקוחות. במקומות הפלצניים ביותר לא מעיזים לנהוג בכזו שרלטנות ושחצנות. גועל נפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיר - תמונה
עמיר 2 ביקורות
2.3
22/05/07

אוכל מצוין. באנו לארוע בשבת קבוצה של 30 איש (הזמנו מראש). המלצרים דואגים שלא תדע את מחיר האוכל שאתה מזמין, ושתזמין יותר ממה שצריך. לא נשארנו יותר מדי זמן, אבל עוד לפני שגמרנו לאכול... כמעט זרקו אותנו החוצה: שבת, הם רוצים תחלופה גבוהה. הכושי אכל את שלו, הכושי יכול ללכת. שפרו את היחס ללקוח, כי אוכל מצוין כזה חבל שיתבזבז. לא נעים אצלכם, וזו כנראה (ראו ביקורות אחרות) הדעה הכללית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 3 ביקורות
2.0
08/04/07

היינו שם בחול המועד פסח, אז לא פלא שהיה מלא. האוכל היה בסדר אך השרות לא משהו. ממליץ להסתכל בתפריט כדי לא לקבל שוק בסוף (למשל 40 ש"ח לקנקן מיץ). צוואר כבש ממולא היה בהחלט טעים אך יקר... לטעמי. סה"כ סלטים ומנה עיקרית (לשניים) - 220 ש"ח לזוג. כבר הייתי במסעדות מזרחיות עם היצע לא פחות ובמחיר סביר יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
20/01/07

היינו כל המשפחה בערב שישי לא היה מפוצץ. אבל כדאי להזמין מראש כי חלק מהמנות דורשות זמן רב של הכנה. הסלטים נהדרים, טעימים וחלקם לא רגילים למסעדות מזרחיות (סלט אנדיב מקומי) ובמגוון עצום... (25 סוגים) הזמנו צלעות טלה, כל אחד קיבל ליד צלע טרייה וטעימה לאחר מכן לקחנו קציצות כבש נהדרות שבאות בתוך חצי תבשיל: מומלץ!! הזמנו מראש שוק כבש ממולא באורז וצנוברים מנה ל 4 שלא הצלחנו לגמור לאחר כמויות האוכל שכבר אכלנו גם כן מומלץ!! ומיוחד. יצא 130 שקל כולל מיץ רימונים טרי נהדר. מסעדה פיצוץ. לכו לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
01/10/06

הגענו 4 אנשים בצהריים, המקום היה מלא בקושי חצי.הזמנו סלטים, צלחת צ'יפס וקנקן מיץ. ההזמנה לא מצאה חן בעיני המלצר (לא הזמנו בשר).הסלטים הגיעו יחסית מהר, מבחר גדול, באופן כללי טעים מאוד,... הצ'יפס הגיעו לא מוכנים ובנוסף קיבלנון שתי לפות בלבד.הסלטים הונחו/נזרקו על השולחן ומלצרנו (האהוב) נעלם לשרת שולחנות אחרים.ביקשנו ממלצר אחר צלחת צ'יפס נוספת וכן לפות נוספות.הצ'יפס הגיע אחרי 10 דקות, אחרי עוד 15 דקות נשברנו והלכנו.המחיר של הסלטים, הצ'יפס, הלפות (2) וקנקן מיץ - 116 ש"ח.אין ספק שלא נחזור שנית למסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 9 ביקורות
1.3
01/10/06

לאחר ששמענו כל כך הרבה על אל באבור החלטנו שחייבים לנסוע. אז ממש לא. סתם עוד מסעדה ערבית ללא ייחוד. שירות בינוני ומטה. מבחר עלוב של מאזטים סתמיים. מנה עיקרית בסדר אבל לא יותר מזה. שווה... להיכנס רק אם מאוד רעבים ונמצאים בצהריים בדרך מהצפון ליד וואדי ערה. אכלנו ברבה מסעדות ערביות, דרוזיות ומזרחיות בארץ. אל באבור לא משחקת בליגת העל של המסעדות. אני תוהה אם הם ירדו ברמה לאחר כל כך הרבה מחמאות וכתבות או שפשוט הם היו צריכים לעסוק ביחצנות ולא במסעדנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal 22 ביקורות
4.0
02/09/06

אוכל טעים ביותר - תנסו את הבשרים בטאבון.מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/05/06

הפעם היה טוב מהרגיל.מעבר למזה שהיה מגוון, טרי וטעם אכלנו קבב סורי - ממש מעדן וכתף טלה ממולא בתנור שהיה משהו משהו.היו איתי אורחים מחו"ל שנשפכו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
13/04/06

הגענו ביום של ערב פסח, בצהריים. כל עוד היו מעט אנשים השרות היה טוב אך איטי, ככל שהמסעדה התמלאה כך השרות הפך לגרוע. הסלטים ברובם מצויינים ומיוחדים וחלקם צפויים ובינוניים - במבחר ענק.... העיקריות סובלות מחוסר אחידות(הכבש טוב אך המילוי לא, הקבבים נחמדים אך הרוטב והמעטפת הבצק טעונים שיפור וכו') לא נותנים תפריט ויש המון הפתעות בחשבון כשלא מציינים למשל שבעד העלי גפן והקישואים הממולאים שהיו טעוני שיפור והגיעו יחד עם הסלטים יש להוסיף עוד 45 ש"ח וכו' קומבינות חבילות יקרות וטריקיות. לקנפה המתנו המון זמן ורמזו לנו לא בעדינות שנזדרז לסיים, כשהמסעדה לא היתה אפילו לגמרי מלאה - ובסוף החשבון בהחלט הפתיע לרעה - בספק אם נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה