נגישות
נגישות

אל באבור ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אל באבור

 - תמונה
3 ביקורות
4.7
08/10/07

מסעדה עלא כיפ כיפאק. אוכל מצוין. סלטים בשפע (חצילים למיניהם, לבנה, מבחר סוגים של ירק), בשר טרי ונמס. מחירים סבירים ולא יקרים (מנת כבש ממולא לזוג 150 ש"ח, והמנה גדולה וטובה) אין על מה... לדבר אחת המסעדות הכי טובות בארץ. נהניתי, אני חוזר לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/10/07

בחיים לא ראיתי אוכל כזה טעים. מי שרוצה טריות ואיכות ואוכל פנטסטי שיבוא לאלבאבור. נכנסנו אני והחברה (עוד שלושה) המלצר ניגש אלינו הציע לנו מנה חלומית לארבעה אנשים (הכתף הממולא), שלא... היססנו לקחת. הוא התחיל עם שפע של סלטים טעימים ממש כמו בבית, לאחר מכן הנחית את המנה הענקית של הכבש הממולא, אכלנו עד שלא נשאר כלום, ומה יותר טוב מלסיים את הארוחה עם כנאפה עסיסית. וכל המחירים היו סבירים באמת מסעדה שמבינה באוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
07/10/07

לכל הלקוחות המאוכזבים והלא מאוכזבים יש נה עוד מסעדה בתחנת הדלק - הדיואן - שהיא לא פחות טובה מאלבבור מבחינת אוכל ושרות טוב והרבה יותר זולה מבבחינת מחיר אשר מעוצבת מפנים בסגנון כפרי עתיק.... כדאי לכנס לשם ואני בטוח שתהנו מהאוכל ומהשרות וגם מהמחירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
1.3
28/09/07

נכנסנו לבאבור אני ושני ילדי (אחרי התכנית של חיים כהן). אין תפריט. המלצר הציע סלטים, הזמנו. הגיעו שבע צלוחיות עם סלטים שונים (לא כולל סלט ירקות וחומוס טחינה אותם הזמנו בנפרד). המנות... העקריות שהזמנו היו מאכזבות, שיפודי הפרגית היו מתובלים יתר על המידה והחומוס עם בשר היה לא יותר מבסדר. החשבון כלל בין היתר 75 (שבעים וחמישה) שקלים עבור הסלטים (שלא נאכלו כלל). השרות: רשלני, צריך לצרוח כדי לזכות בתשומת לבו של מלצר. מעצבן. מעליב. נכלולי. לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
1.0
10/09/07

כמו רונן פלג גם אני ראיתי את תוכניתו של חיים כהן ולכשהזדמן נכנסתי עם שני ילדי לאכול באל באבור. אווירה כללית מרושלת שלא לאמר מלוכלכת. הציעו לנו סלטים בלי שהביאו לידיעתנו שמחירם של שבע... צלוחיות סלט סטנדרטי מגיע לכ-60 (שישים) שקלים. עוד הזמנו חומוס עם בשר ושיפודי עוף. האוכל ממש לא מדהים, מתובל יתר על המידה. המחירים גבוהים. לא נחזור שוב. הרגשנו קצת מרומים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
2.4
08/09/07

גרוע. מעליב. לקבל חשבון על סלטים שלא הזמנת (וגם לא אכלת) אוכל ערבי סטנדרטי (שמנוני ומתובל יתר על המידה). החזות החיצונית מדמה מטבח שיף פלשתיני. טעות. מסעדה שהיא מעין מלכודת תיירים, לא... מתוחכמת. שירות חוצפני ומרושל. אוכל, די גרוע..... תהנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
1.3
07/09/07

הגענו בדרכינו למרכז אני ושני ילדי, עצרנו בדרך לצהריים. המלצר שאל בנימוס אם להגיש לנו סלטים (מזאטים) השבתי בחיוב. הזמנו שתי מנות עקריות: ששליק עוף וחומוס עם בשר. העוף היה שמנוני ותובל... יתר על המידה, הציפס טבל בשמן, החומוס עם בשר היה בסדר. משלל הסלטים שהונחו על השולחן הילדים טעמו קצת מהחצילים, סלט ירקות (סטנדרטי). חוייבנו ב-30 שקל לאדם על הסלטים (חוצפה שהמלצר לא ציין זאת בעת ההזמנה) 50 שקלים על החומוס עם הבשר ו-52 על ששליק העוף. השירות חובבני השרותים מסריחים אני לשם לא חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/08/07

נסענו להתנסות בצואר כבש הממולא המפורסם שלהם. נאמר שזה מנה ל2. תכלס ,קיבלנו עצמות ושומן על מצע של אורז. אחרי שסיימנו, ראינו על השולחן לידינו כיצד אמורה המנה הזאת להיות. כשהערתי למלצר... הוא התנצל ו.... עשה 20 ש"ח הנחה....(!). נו באמת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
24/08/07

מסעדה יקרה ללא הצדקה, 24 ש"ח לשיפוד קטן!!! אין כזה דבר יקר בכל הארץ, לא חוזר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.6
21/08/07

סעדיה אוהב את אל-באבור לא מהיום. האמת, צריך לדעת לאן באים ואיך העסק מתנהל ולזרום. נכון, תפריט אין. יש מלצר. זה מלצר מהסוג של יחס-גורר-יחס. תהיה אליו נחמד, תחייך, תקשיב. תקבל יחס מפנק... חזרה שחבל על הזמן, פינוקים, אקסטרה בסלטים, קפה ובקלאוות על החשבון. תהיה ASSHOLE לחוץ תל-אביב, תקבל עוף קשה וחומוס מאתמול. ככה זה. סעדיה בא עם הג'מע, ירד על כתף טלה ממולא באורז-צנובר יחד עם עוד ארבע (המלצה של המלצר) ויצא כשאצבעותיו מגואלות בשומן כיפי-מטפטף בסבבה. סלטים שלא מהעולם הזה וזהו. קפה קטן ולדך.

עוד פרטים
הוספת תגובה