נגישות
נגישות

אל באבור ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אל באבור

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
09/08/08

חגגתי היום יום הולדת והחלטתי לקחת את כול משפחתי המצומצמת 17 איש לאכול במסעדה שהתלהבתי ממנה מהספר ומקרב סכינים. עשיתי טעות אחת שעלתה בכסף רב.לא קראתי לפני זה את הביקורות על המסעדה. נכון... האוכל בסדר גמור,אבל המלצר שהיה מאוד נחמד ואדיב התגלה כ"מכניס"מנות.שביקשנו תפריטים הוא אמר תסמכו אליי קחו את מנות הדגל שלנו,היה צריך להגיד מנות הכסף שלנו. בקיצר תבקשו תפריטים,אל תיקחו את מיץ הרימונים ותבררו טוב טוב את גודל המנה. 2700 ש"ח ל17 איש מתוכם 4 ילדים ותינוקת. אל תתנו למלצרים "הנחמדים"להחליט בשבילכם כי זה יעלה לכם ביוקר רב.וגם הסלטים מחיר שערורייה 25 ש"ח לאדם.חוסאם השתן עלה לך לראש. .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
09/08/08

נסענו במיוחד לצפון מאזור תל אביב,כל המשפחה המורחבת כולל ילדים קטנים. כשהגענו קיבל אותנו המלצר בצורה יפה מאד וחברית. אחרי שלב הסלטים וקנקני מיץ רימונים (יקרים בטרוף) הגענו למנות... העיקריות, הקריא לנו בעל פה המלצר את המנות המיוחדות בלי לציין את המחיר כמובן, התעלם מבקשות חוזרות לקבלת תפריט, לבסוף כשהתלבטנו מה להזמין הוא הציע להגיש "דגימות" מכל מנה. בסופו של דבר קיבלנו חשבון של 160 ש"ח לאדם כולל הילדים. לדוגמא 400 ש"ח על סלטים. לסיכום:תתעקשו לקבל תפריטים ואל תיקנו את היחס ה"אדיב" של המארחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
06/08/08

האוכל מצוין! השירות הכי גרוע שיכול להיות בארץ משלמים 25 שקל על 10 סוגי סלט שבתפריט כתוב 20? שירות גרוע ביותר אין להם מושג כמה עולה מה? המקום מפוצץ רעש איום! המסעדה אמורה לשתף יהודים... וערבים אבל שקמנו לשלם חשבון הסתקלו עלינו כולם כאילו אנחנו מוזרים אז אדון שף יקר אוכל אתה יודע לעשות{ולא להיט} אבל עם שירות כזה תישאר באום אל פחם ואל תפרסם את המסעדה שלך כי עם שירות כזה לא הייתי מפרסם מסעדה ברמה כמו שאתה לא מציג בקיצור לא להגיע!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
20/07/08

מחירים לא זהים לאינטרנט- כמובן שיקרים יותר! אוכל סביר ולא יותר. גובים 25 ש"ח לאדם לסלטים ועבור מה??? 7 סלטים במדוייק!!! שהוגשו לשולחן והיו מאכזבים במיוחד. שירות גרוע ואיטי. מעניין... כששאלנו על סלט ספציפי שלא הוגש לשולחן "לפתע" המלצר טען ששכח ממנו והביא אותו לשולחן, דבר שגורם לך לחשוב על אפליה כזו או אחרת... (לא מפתיע בהתחשב במיקום המסעדה...), הכלים לא נקיים, המסעדה מביישת, וכשבאנו לשלם את החשבון הייתם צריכים לראות איך נעצו בנו מבטים... חבל שבמהלך הארוחה לא הבחינו בנו ככה שזעקנו למנת חומוס נוספת! בקיצור- חסר מסעדות טובות בהרצליה שצריך ללכת לאום אל פאחם???

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.0
17/07/08

מעולם לא התאכזבנו ככה ממסעדה. המלצר לא טרח להביא תפריטים וניסה לדחוף לנו את מנות ה"דגל" שלהם..כנראה שיש להם בסטוק כמה ורוצים להיפטר.. כשהתעקשנו גילינו שהמחירים של כל מנה גבוהים בכמה... שקלים ממה שמפורסם באתר...שימו לב לזה. שילמנו 25 ש"ח לכל אחד על סלטים בלבד במקום 20 כמו שפורסם באתר וקיבלנו 8!!! סלטים כולה. כששאלתי לגבי סלט מסויים שאני יודעת שקיים המלצר נע באי נוחות ותירץ שנגמר. אבל הפתעה: אחרי כמה דקות הוא בא עם צלחת מאותו הסלט...בקושי התייחסו אלינו ולא טרחו לציין שמחיר קנקן של מיץ רימונים הוא 45 ש"ח...האוכל לא להיט בכלל, השרות על הפנים והמחירים לא מצדיקים כלום!! לכו לכל מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/07/08

החלטנו אני ואישתי (אמנם בשבת, כשידענו שיהיה מפוצץ) ללכת בפעם הראשונה למסעדה לאחר שראינו את קרב סכינים עם חוסאם ושמענו וקראנו המלצות חמות על המסעדה. הזמנו את צוואר הכבש הממולא ואני מודה... שאכלתי כבש בכל מיני צורות בהרבה מקומות אבל דבר מדהים כזה עוד לא יצא לי לאכול. הבשר פשוט נימוח בפה והמילוי מתובל בצורה מצויינת. הסלטים בהתחלה טעימים מאוד ולסיום הזמנו כנאפה מתוקה ומשובחת וקפה נפלא. בקיצור, שווה כל שקל (בהחלט לא זול אבל מנות גדולות בהתאם). אנחנו נבוא עוד פעם בהחלט. חוויה נהדרת למרות הרעש והצפיפות מסביב. כל הכבוד לחוסאם (אפילו ציינתי בפניו שהאוכל נפלא).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
29/06/08

ביום חמישי לפנות ערב היינו בדרכנו לרמת הגולן. הפקקים בואדי ערה עשו אותנו מאד רעבים והחלטנו להכנס לאל באבור. זוג עם נערה בת 14 שיודעת להעריך אוכל טוב. הזמנו כמובן את הסלטים המשובחים.... הנערה הזמינה מנסף עם אורז, מנה שקיבלה שבחים רבים. הזמנו גם סינייה בטחינה שהיתה מעולה ומכיוון שהמנות ממש ממש ענקיות ומכיוון שהגזמנו עם הסלטים, ארזו לנו את מה שנשאר וכך גם לעוד 3 שולחנות לידינו. אומנם לא זול אבל שווה כל אגורה והשרות נפלא וקשוב. חשוב לא לשכוח להזמין לקינוח מלבי, שלא דומה בכלל למה שאנחנו מכירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
09/06/08

לכבוד חוסאם עבאס (שף המסעדה) והגולשים, יש לציין שהאוכל במסעדה מעולה, נהננו מכל ביס, אבל, מה שהרס את החוויה היו המלצרים והשרות במסעדה. היינו 2 סועדים, לקינוח קיבלנו קפה (כי נגמר התה)... ושתי יחידות של בקלוואה, אצלי היה **חרוז** (לא קטן בכלל) בתוך הבקלוואה, ומחר אגש לרופא השיניים לבדוק שלא נגרם נזק.... מה שלמלצרים היה לעשות ולהגיד זה שזה לא באשמתם (כי הם לא עושים אותם) והעלימו את החרוז מהשולחן.... כבר לא מדובר על כף החומוס שנוספה לחשבון למרות שנאמר שזה כלול בסלטים....אין לנו בעייה לשלם כל מחיר על אוכל טוב, ואנחנו לא מתלוננים על על הבאלגן במסעדה כי זה ברור שכך יהיה ביום חג בצהריים.כל המלצרים מדקלמים את המנות (היקרות כמובן) מבלי לציין מחירים, מציעים קנקנים של מיץ לימונדה או רימונים (יקרררררררר בטירוף),אל תשכחו לבקש תפריטים ולשאול למחירם של פריטים שאינם מופיעים בתפריט. ואם מס הכנסה ייכנס לשם הם אומנם יקבלו אוכל טעים אך החשבון נעשה על דף פשוט (כמו במסעדות של פעם), ללא פירוט מה שמשאיר את הלקוחות עם תהיות לגבי ניפוח החשבון, והאם לא נעשות "טעויות" של המלצרים....מר חוסאם עבאס, חכם תעשה אם תשלח את המלצרים שלך לסדנאת "שירות ללקוח"...כנראה ש"ההצלחה עלתה לכם לראש"... וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/06/08

הגענו בשבת היה עמוס. אבל המארח המליץ לנו ששווה לחכות.. וואלה צדק. אחלה אוכל. אני בצפון אני באל באבור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
28/05/08

אכזבה רבתי. חלק מהסלטים מצויינים וחלק סתמיים מאד. המנות העיקריות ממש בינוניות והאווירה של "לבלוע וללכת". לא נעים לשבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה