נגישות
נגישות

אל באבור ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אל באבור

 - תמונה
3 ביקורות
3.7
27/05/08

טוב, אז לא הייתי במסעדה עצמה,הייתי בטעם העיר אתמול, ולקחתי את המנה של שיפודי הקבב על מקל קינמון ומג'אדרה עם בורגול במקום אורז ופיתה ודוגמית של טחינה.היה לא רע בכלל, במיוחד שהיה צנוברים... בקבב.המג'אדרה היתה נימוחה וטעימה, הייתי אוכלת עוד והרבה ממנה, בסה"כ היה לא רע בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
25/05/08

האוכל שם פשוט מדהים! יש שם את הכבש שהוא מעולה ואת הקבב שסגור בפיתה טרייה וטעימה.בוא נגיד שמרוב ההנאה אני הייתי שם כבר 20 פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
13/05/08

אוכל מפנק. שף תותך. מסעדה יקרה אך טובה מאוד. הכל במסעדת אלבבור. פרגיות, קבב, חומוס ועוד. מבנה מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
26/04/08

אוכל טעים, הופתענו ממחיר הגבוה, הציעו מיץ רימונים ולא טרחו לידע את עלותו 54 שקל לליטר!!, וכך גם לגבי הסלטים המיוחדים העולים בנפרד, שוק טלה ממולא מעולה, סלטים טעימים מאד, אך לא נחזור לשם... בגלל התחמנות וחוסר השקיפות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
21/04/08

המסעדה מכינה אוכל ערבי ליהודים. לא נקי,מאוד יקר. מלצרים גרועים.קפה גרוע, הסלטים טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
11 ביקורות
4.7
06/04/08

היינו 6 מבוגרים עם 4 ילדים, הזמנו מקום מראשהשירות- מעולה, האוכל - כנ"ל, מחיר - גבוה.שלמנו 1000 ש"ח שכלל: המוני מנות סלטים מסוגים שונים ללא הגבלה (מאוד טעימים), מנת כתף טלה - ענקית עם... המון בשר ואורז, מנת קבבים אל באבור- יוצא מן הכלל טעים, צלעות כבש- מצוינות, שתיה קפה וקינוחים. לסיכום- חוויה נחמדה, שירות מעולה אוכל טעים, לא זול בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פואד - תמונה
פואד מבקר מתחיל
1.7
05/04/08

סלטים ברמה בינונית ומטה. הלחם שהוגש לא היה טרי כי האופה שעובד הלך הביתה. המנות של צוואר כבש , שישליק ומנה של מסחן הוכנו בצורה גרועה ואף ביקשנו שיחליפו. השירות גרוע ולא מקצועי וגרוע מכך... המלצרים מתוך שיקולים כלכליים קרוב לודאי, מייחסים חשיבות יתר לאורחים שאינם ערבים!!! המלצרים עשו טובה שפינו את הצלחות.בקיצור לא ברור לי מאיפה ההמלצות החמות שאינן מוצדקות וכותב שורות אלה מבין קצת באוכל ערבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
30/03/08

אכזבה אחת גדולה!שימו לב חברים וחברות,שוב ושוב כותבים על המסעדה הזו ואני בטח לא הראשון שלמרות שקרא את הכל, עדיין הקשיב להמלצות חברים או כל מיני תוכניות גורמה בטלוויזיה והלך לבדוק.אז ככה,... הגענו ביום לא עמוס והמסעדה הייתה חצי ריקה, מכיוון שזו הייתה הפעם הראשונה שלנו ביקשנו תפריט- אך המלצר אמר שאין אצלם תפריטים!!! מי שמע על דבר כזה?!אמרנו טוב בסדר, סלטים באתר כתוב 30 ש" ח אנחנו שילמנו 35 ש"ח ועוד על חומוס! אם אתה שם חומוס שיגיד שזה בתוספת מחיר.המלצר כל הזמן ניסה לדחוף לנו את המנות היקרות- צוואר של כבש, לבסוף ביקשנו רק שיפודים שגם עלו בצורה מוגזמת.לבסוף קיבלנו את החשבון. 3 אנשים, סלטים ומנה עיקרית אחת 206 שקל !מוגזם בטירוף גם לקחו כסף על סלט שלישי (למרות שכתוב באתר שעל ארוחה עיקרית לא משלמים סלט) והמחיר של השיפודים היה פשוט מגוחך.חשבנו שהם עשו טעות אבל המלצר אמר "לא זה שלכם אתם רוצים לראות תפריט?", וזה אחרי שבהתחלה אמר שאין תפריטים.אז עם כל הכבוד לאכול ולהמלצות תוכניות הטליויזה למיניהן - האוכל לא היה להיט ובטח לא למחיר כזה.יחס מזלזל ויצאנו פשוט בהרגשה שעובדים עלינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
14/03/08

היינו בעלי ואני ביום חול. הסלטים היו בסדר, לא מפתיע במיוחד. בקשתי סטייק, לא היה, ביקשתי קבב גם לא היה. המלצר המליץ על צלעות כבש שהיו בסדר ובעלי לקח עוף ממולא והיה מרוצה מהשרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/02/08

אכלנו אתמול (שבת) 12 איש, חיכינו די הרבה למקומות - היות ולא הזמנו מראש. בכל אופן האוכל מדהים, הסלטים טריים, מגוונים וטעימים. שוק טלה - מעדן - בקיצור למרות שחיכינו מאוד נהנינו - היה... שווה לחכות ושווה גם את המחיר ששילמנו - תענוג למבינים באוכל טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה