נגישות
נגישות

אל באבור ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

150 ביקורות וחוות דעת על אל באבור

רונן - תמונה
רונן 7 ביקורות
4.0
21/05/09

היינו שם שלשום אני ואישתי וכך היה:אוכל נהדר, טרי ומענייןאכלנו סלטים (הודיעו לנו מראש שזה 25 שקלים לסועד) והתחלקנו בעיקרית (מנסף) הענקיתכולל שתייה שילמנו 160 והתפוצצנו.היה מעולה. שווה... מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
09/05/09

ביקרנו במסעדה החדשה ביוקנעםקבלת פנים חמוצה ולא מזמינה קיבלה את פנינוהשרות היה בינוני ומטהוהאוכל...פשוט גרוע ולא טעים.כך נראת מסעדה "חדשה" מנותקת משורשיה שלא דואגת להתחדש ולחדש .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
04/04/09

היינו במסעדה ביום שישי קבלנו יחס מחפיר מלא שנאה .המלצר ניסה לשכנע אותנו לקחת את מנת הדגל שלהם ושסרבנו היחס אלינו התפוגג לגמרי .בסוף לאחר מס בקשות קבלנו קפה קר והגישו אותו מבלי לפנות את... השולחן .החשבון בסוף היה ללא פרופורציה חויבנו70 שח על סלטים 30 שח לימונדה ועוד 100 שח על סלטים שהיו אמורים להיות חלק ממבחר הסלטים בפתיחה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
2.7
17/03/09

חוץ מיח"צות ומחירים גבוהים, אין סיבה של ממש לעצור שם. אוכל סטנדרטי לסועד הפשוט. יתכן שמכינים מנות טובות עבור מבקרי אוכל או תוכניות TV. אם חלה נסיגה בכמות המבקרים, הסיבה לא קשורה למתיחות... בטחונית או רגישות עדתית. מדובר על מסעדה שיצרה לעצמה מעמד שהוא רחוק מאד מהתוכן הקולינרי האמיתי. מקרה של עבודה מצויינת של יחסי ציבור שלא תחזיק מעמד לאורך זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
15/03/09

סלטים מעולים למנות ראשונות, וגם העיקריות לא מאכזבות, המחיר גבוה אבל זאת לדעתי מסעדת גורמה ולכן המחיר , מסעדה דומה במרכז הארץ תיקח יותר, מתאים למי שמחפש אוכל איכותי ומיוחד, מי שמחפש... עסקית של צ'יפס, סלט,שני שיפודים ושייצא משתלם- זה לא המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat - תמונה
anat מבקר מתחיל
4.7
29/01/09

אוי אוי אוי כל כך מעולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 5 ביקורות
4.0
23/11/08

היינו שם ביום שישי האחרון. הזמנו כבש בתנור, מנה לשניים. שילמנו 170 שקל. כולל לימונדה וקולה אחת. זה נקרא מחירים בשמיים? הגענו ב- 12:45 בצהריים, המקום לא היה ריק אבל היה מספיק מקום כך... שיכולנו לבחור איפה לשבת. נכון שב- 13:30 המקום היה כבר מפוצץ, אבל לא כשבאנו. הכבש נמס הפה. על שולחן שמו לנו מלפפונים חמוצים וזיתים משובחים. הם שאלו אם אנחנו רוצים סלטים ואמרנו שלא (כלומר לא אלצו אותנו לקחת, לכם גם לא הגישו חשבון על זה|!). כן לקחנו צלחת קטנטנה של חומוס עם טחינה באמצע - והפיתה הענקית כבר הייתה על השולחן לפני שביקשנו. לא חיכינו הרבה וכבר הביאו את הכבש. היה מדהים. הכיסאות נוחים לישיבה, אווירה טובה מאוד (אודות לקהל המיוחד שהגיע) אנחנו יצאנו מאוד מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
19 ביקורות
2.7
09/11/08

מסכימה עם הביקורת של נתן. נכנסנו אני ובעלי ביום שבת ב 12:30 ,פשוט כי מזמן לא אכלנו אוכל ערבי והתגעגנו... מכיוון שהשעה היתה מוקדמת יחסית, היו הרבה מקומות ריקים ואנחנו בחרנו לנו מקום... לשבת,לאחר שלא קיבלנו כל התייחסות עם כניסתינו. דקה לאחר שהתיישבנו, דווקא החליטו להתייחס. ביקשו מאיתנו לעבור מקום,למה? אלוהים יודע... עברנו מקום, והמתנו אולי 20 דק', עד שמלצר שוב ניגש אלינו ושאל אם מטפלים בנו... לא אלאה בדיבורים, אך אווירה מזלזלת ולא מארחת כבר על הסיפתח,ניראתה לנו לא כ"כ מבטיחה... ואכן, ההמשך היה רדוד ביותר, הן מבחינת השירות והן מבחינת האוכל. אל תרוצו לאל באבור. מיותר. זו רק היחצנות....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nathan - תמונה
Nathan 7 ביקורות
2.7
06/11/08

אם יש מקרה של מסעדה שהתפתחה למימדים מפתיעים עקב עבודת יחצ"נות מעולה אז זה המקרה של המסעדה הזו. כמוה יש עשרות מסעדות "מזרחיות" או "ערביות". שיירה של שפים נחשבים ממליצים על המסעדה הזו אך... בפועל מדובר על עוד מסעדה "בסדר" ולא יותר. מה שכן, המחירים מופרזים וזה בעצם ההבדל הגדול עם מקומות אחרים. עובר מנות ממוצעות משלמים סכומים מופרזים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/10/08

אנחנו מירושלים מורגלים לאוכל הערבי אבל הנסיעה לשם בנוסף עם שני תינוקות הייתה משתלמת בכל המובנים הערה רצוי להזמין מקום מראש בימי שבת וחגים ולמסעדת אל באבור תודה על האוכל היה מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה