נגישות
נגישות

מון - Moon ביקורות וחוות דעת - עמוד 20

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

212 ביקורות וחוות דעת על מון

איתי - תמונה
איתי 2 ביקורות
3.7
02/06/06

המנות מגוונות, האוכל מצוין והתפריט עשיר.נקודת זכות ועניין היא המסוע הנע לאורך הבר ובו ניתן להתבונן במנות ולבחור את המנה הקוסמת לעין ולחיך.נקודה רעה היא העובדה שמותר לעשן במסעדה, דבר... הפוגע מהותית בחוויית האכילה.קחו זאת בחשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/05/06

הטריות, השירות, האוירה, הנוחות מדהימים.והאוכל... הסושי ושאר המנות פשוט תענוג.ומאחר והסתובבתי בין סושיידות אחרות... אין מה להשוות.שווה כל דקה, כל נגיסה וכל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
16/04/06

סושי מעולה! טעים מאוד ועשוי באומנות! עוד לא טעמתי טוב יותר במסעדות אחרות פלצניות יותר ויקרות יותר. יחד עם זאת, יש לציין המקום כן ירד ברמה קצת. העובדה שהעלו את המחירים והורידו בגודל... ואיכות המנות שבמסוע מעידות על כך. איפה הצלחות של 10 שקל? הן אף פעם לא מופיעות ותאמינו לי שחיפשתי. אז זה קצת מבאס את החוויה כי באמת כיף במון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
15/04/06

ברצוני לשבח את הסושי של מסעדת moon. קודם שאכלתי במסעדה זו, טעמתי סושי בהרבה מקומות אחרים. עד ליום שבו הזמנתי סושי (במשלוח) מ-moon לא ידעתי מה זה סושי טעים אמיתי. כל ביס ערב לחכי והשאיר... לי טעם של עוד. יש לציין שגם חברותיי הזמינו יחד איתי וגם הן התלהבו לא מעט. מאז אותו יום, כשבא לי סושי, אני מזמינה רק מ-moon. moon - המשיכו לשמור על איכות וטעם מדהים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
21/03/06

נחמד בתור הסושיה השכונתית, אבל בהחלט לא משהו ששווה להתניע את האוטו בשבילו, (א) כי אין חניה חוקית ברדיוס קילומטר, (ב) כי עד שתמצא חניה תגלה שהמקום מלא, ולא יכולת להזמין מקום כי אתה,... רחמנא ליצלן, באת רק עם בת זוגך ו(ג) כי זה פשוט לא שווה את זה, לא במחירים, לא בטעם, לא בשירות וכמו שאמרתי, לא בנגישות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
19/03/06

עיצוב - הבר נמצא במרחק חצי מטר מהקיר, כך שכל מי שעובר מאחוריך נצמד לקיר ועדיין מתחכך בך. שולחנות הם אפילו לא אופציה.מחירים - לא זול בכלל בשביל סושי שהוא לא יותר מסטנדרטי. אין אפשרות... לקומבינציות אחרי 18:00 בערב - גורם לכך שההזמנה שלי (3 סוגים) היתה ארוכה מדי בשביל שהמלצרית תזכור.בזמן ההמתנה הארוך להזמנה שלכם תספיקו ללמוד בעל פה את סידור המנות על המסוע - ומדובר במסוע ארוך ואיטי.ולבסוף - עם כל הכבוד, פאלפ לימונים של פריגת לא נחשב בעיני ל"לימונדה".נסו ותתענו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
19/03/06

השירות מזעזע, המלצרים לא מתיחסים, מנהלים שיחות בינם לבין עצמם בצורה מרגיזה, ופונים אליך בסוג של התנשאות מחרידה. אין תחושה נעימה, האוכל מגיע אחרי שעה!!! המיסו היה מלוח להחריד, והאורז... בחלק מן המנות יבש. הכסאות הנעוצים למקומם אל מול "פס היצור" מונעים ממך את תחושת התנועה מה גם שהגובה בו המושב ממוקם ביחס לשולחן! גובה לא פרופורציונלי, מותיר את הגב כפוף ושבור, ולרגלים אין כמובן היכן לנוח, ואני לא מחשיבה עצמי נמוכה (168) ועדין לא הגעתי עם רגלי לתושבים. כמובן המנות שהגיעו היו לא נכונות, ונאלצנו להמתין עוד יממה למנה הרצויה. (המלצרים אינם רושמים הזמנה) בקיצור, 2thumbs down.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 11 ביקורות
4.3
04/03/06

בכל פעם שביקרתי היה נהדר - האוכל מדהים, סושי טעימים ביותר שאכלתי מכל מקום אחר שביקרתי בארץ. בקיצור - אחלא מקום, מומלץ בחום. הייתי ממליץ להעזר בסבלנות ולהרים טלפון לפני שמגיעים: המקום די... צפוף. יום שישי - רק הזמנות מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
16 ביקורות
3.0
27/02/06

מון הינה מסעדה אליה אני מגיע ע"מ לאכול סושי מצוין, טרי ומקורי. המנות יפות וטעימות, השירות טוב ומקצועי. זה איננו המקום לשבת " ולהעביר ערב". המקום דחוס וקלסטרופובי. מאוד מפריע עניין... העישון במסעדה. בשל מימדיו של המקום, עשן הסיגריות מצטבר והורס את כל ההנאה מהסושי. מי שאינו מעשן מופנה למרפסת אך עדיין מריח את ריח הסיגריות מבפנים וכן נאלץ לוותר על חווית אכילת הסושי מהמסוע שם יחטוף הרעלת ניקוטין - מאוד חבל שלא מקפידים על עניין העישון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronyh - תמונה
ronyh 42 ביקורות
3.0
06/12/05

Moon היא מסעדה מזן מיוחד. בד"כ כאשר רוצים לאכול "נטו" הולכים ל-Fast Food. כאשר מעוניינים לאכול ברמה הנושקת לגורמה, מתכוננים לישיבה ממושכת לאור נרות. Moon מביאה לנו אוכל ברמה גבוהה, אולם... בתנאי ישיבה לא נוחים וללא המתנה (למעט אם אין מקום פנוי). סושי חייב להיות טרי. האצה אמורה להיות יבשה ופריכה מעט, כאשר האורז רטוב ומכיל חומץ. מסיבה זו סושי חייב להיאכל מייד לאחר הכנתו, ולכן בד"כ אינני אוהב את שיטת המסוע, כיוון שהצלחות מונחות שם זמן רב, האצה נספגת ואיכות הסושי יורדת. ב-Moon הופתענו לגלות סושי ברמה גבוהה ביותר, וזאת למרות שלא הגענו בשעת עומס (בה סביר להניח שהצלחות מבלות על המסוע זמן קצר יותר). הרולים מתוחכמים ומפתיעים במקוריותם. איכות הדגים מצוינת והאורז עשוי כהלכה החיסרון היחיד של המסוע הוא שבעיקר נמצאים שם רולים, אולם ניתן ומומלץ לתגבר בהזמנה ישירה. כאשר אני מגיע למסעדת סושי ברמה כזו, בד"כ הרוק שנוטף מפי עשוי לסווג אותי זואולוגית כבולדוג. נחמד מאוד שאפשר להתיישב ולהתחיל לזלול ללא המתנה. ולסיכום: יתרונות: איכות הסושי, מהירות. חסרונות: ישיבה לא נוחה,לא מתאים לדעתי לקבוצה של למעלה מ-2 אנשים (למעט בשולחנות) צפוף, מהירות (כן זה גם חיסרון). מחירים: לא זול, אבל בהחלט לא עושק. תמורה סבירה לכספך.

עוד פרטים
הוספת תגובה