נגישות
נגישות

מון - Moon ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

212 ביקורות וחוות דעת על מון

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
29/11/05

המקום דחוף חייב להגדיל את שטחו. אין אפשרות ללקוחות מרוצים לחזור לשם מבלי להיאלץ להמתין מעל ל-40 דקות רק בשביל לשבת על המסוע (שכידוע, גם בו לא הכי נוח, קשה לתקשר כי בוהים במנות הרצות... במקום באדם שאיתך, והכיסאות ממוסמרים לרצפה ולכן אי אפשר להתמקם בנוחות). דבר נוסף זה המדיניות המגוחכת של "מתחת ל-4 אנשים לא ניתן להזמין שולחן", אם כך נועדו כל השלישיות והזוגות הבודדים לבלות תמיד בהמתנה ממושכת לישיבה במקום, מבלי להזמין מקום, משום שלא ניתנת האפשרות. לסיכום, מקום עם אוכל שלפחות ממה שזכור לי היה דווקא אחלה, אבל כ"כ הרבה זמן לא הייתי שם, כי פשוט כ"כ בעייתי להיכנס..ולכן אולי השתנה משהו מאז. הצעת ייעול: אל תשקיעו באזור ה-"המתנה" בכניסה למקום.הוא יכול לספק איזה 12 לקוחות שיוכלו לסעוד שם במקום להמתין, הפכו אותו לחלק מהסושי-בר ובכך תגרמו לעוד לקוחות מרוצים להמשיך לחזור לשם מבלי שיבחנו את סבלנותם. הצעת ייעול 2: מסוע זה טוב ויפה כגימיק(מנות רצות מול העיניים, איזה כיף), אבל לאורך זמן - מעצבן ביותר. אנא, עשו טובה לאנושות והקטינו אותו, וכך, *שוב* תצליחו להכניס עוד מס' שולחנות. ובזה...*שוב* תגרמו ליותר לקוחות לשבת שם מבלי להמתין מעל ל40 דקות. עד שלא אראה שינוי פיזיולוגי במקום, לא חושבת שאשוב לשם בעתיד הקרוב. וחבל, דווקא היה שם אחלה סושי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/10/05

פשוט נעים לשבת על הבר ולראות את שלבי ההכנה ולאכול בריא וטעים באוירה נעימה, שרות מקצועי (לזוהר אין תחליף) וכל פעם להתנסות בטעם חדש. אצלנו גם הילדים מתים על המסעדה המיוחדת הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/10/05

אחרי פעם אחת שישבנו במון - התמכרנו והפכנו ללקוחות קבועים ונלהבים של המקום. מקום המאופיין באווירה נעימה מאד ומגוון של סושי בצורות וטעמים מקוריים שלא ניתן לראות במקומות אחרים... שירות... מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
13 ביקורות
4.0
02/10/05

ללא ספק, אחת הסושיות היותר טובות בעיר. מנות מפתיעות ומעניינות למי שמעדיף סושי עם תוספות מבושלות. והשיקוקו טופו פשוט מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/07/05

כל פעם אני מופתעת מחדש. הארוחות העיסקיות במחיר מצויין ומשביעות מאוד. חבל שאין אזור מוגבל למעשנים. לא תמיד נעים לאכול סושי אפוף בעשן אבל בכל זאת טעים!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/07/05

המקום מומלץ ביותר הן מבחינת המנות המפתיעות במקוריותן, הן מבחינת השירות החם והאדיב והן מבחינת המקצועיות של אנשי המטבח. לאחר שהיינו במקום מס' רב של פעמים הגענו למסקנה שזהו בהחלט גן עדן... של סושי, ממש חוויה קולינרית ותאווה לחך. בהחלט משאיר טעם לעוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת מבקר מתחיל
4.0
10/07/05

איך משיגים את הרוטב שהם מכנים רוטב טאריאקי שהם מזגגים על הסושי? הרוטב טאריאקי שאני מכירה הוא יותר דליל ממה שהם שמו על הסושי וגם יותר דומה בטעמו לרוטב סוייה מאשר לדבר המדהים שהיה שם. אנא... עזרה!!! על המקום: היה טעים מאוד, מפתיע ומהנה - נחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/05/05

אני לא ממש נלהבת על סושי אם כי הגעתי למקום ופשוט התאהבתי... המלצרים משרים אוירה חמה ונעימה המקום מדהים והסושי...חבל"ז

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tamar - תמונה
Tamar מבקר מתחיל
2.0
27/05/05

האוכל טוב מאוד והמחירים סבירים, השירות מתחת לכל ביקורת, צוות לא נעים ולא נחמד ובהחלט לא יעיל. אם נאכל שוב במון זה יהיה רק בטק אווי, לשבת שם זו חוויה לא נעימה כלל שכן הלקוח עבור הצוות... הוא מטרד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר מבקר מתחיל
5.0
07/04/05

המסעדה הכי טובה בארץ. שירות מעולה,יחס מפנק,אוכל best. מומלץ בחום רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה