נגישות
נגישות

מון - Moon ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

212 ביקורות וחוות דעת על מון

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/08/07

המקום מדהים!! כבר 4 שנים מאז שהכרתי אותו אינו יורד ברמה סושי הכי טעים שיש רק הייתי מאירה את האזור יותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/08/07

כל פעם חוויה מפנקת ביותר! שנים אני הולכת למון וכל פעם מחדש אני נהנת! אני ממליצה בחום לכל החברים שלי וכולם יוצאים מרוצים מאוד! הסושי טעים הדגים טריים עבודה מקצועית ביותר, הישיבה על הבר... אטרקטיבית גם בגלל צלחות סושי המסתובבות על הבר וגם הצפייה בהכנת הסושי בצורה כלכך זריזה ופשוטה. מקום עשר! ועכשיו עוד מרחיבים אותו.. יהיה שמח וכמובן, המלצר זוהר הוא פשוט מקסים

עוד פרטים
הוספת תגובה
RotemM - תמונה
RotemM מבקר מתחיל
5.0
31/07/07

הסושי הכי טוב בעולם, ואני לא מגזימה. בשום מקום לא מצאתי סושי כ"כ יצירתי, מפתיע, טעים ומגרה, שגורם לי לרצות לחזור לשם מדי שבוע - ואני אכן עושה זאת. ארוחה עסקית מדהימה ומשביעה במחיר מצחיק... (7seas לזוג) ומנות יפניות המתסובבות על הבר ממול, שפשוט מעוררות את התיאבון וגורמות למיצי הקיבה לפעול במרץ. מומלץ ביותר למי שרוצה להתנסות בחוויה קולינרית מסחררת חושים (למי שאוהב דגים, להזמין פלמינגו!). בקיצור, למרות שהמסעדה רחוקה מהבית שלי (45 דקות באוטו, לא כולל חניה), אני מקפידה לבקר שם לפחות פעם בשבוע ולהנות משירות מעולה, אווירה מדליקה ואוכל מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/07/07

אחלה אוכל, חוויה! (קצת יקר)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronyh - תמונה
ronyh 42 ביקורות
3.6
17/07/07

האוכל במסעדה שמימי, סושי איכותי ובשונה ממסעדות רבות אחרות גם יצירתי. הישיבה איננה נוחה, ובפועל המסעדה משמשת כתא גזים (גם באזור שהוא לכאורה ללא עישון). השירות סביר +, המלצרים בחלקם... מקצוענים ובחלקם מעופפים. חבל שצורת הישיבה והעשן פוגעים בהנאה. בעלי המסעדה – קיו זאת לתשומת לבכם בבקשה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
24/06/07

בד"כ אני לא כותבת הערות וכאלה, אבל היום הרגשתי צורך עז לעשות זאת כדי לחסוך מכם בילוי במקום ממש מאכזב. הלכתי אתמול עם חבר שלי וקיבלה את פנינו מארחת אנטיפתית ומתנשאת. אחרי כ25 דקות בערך... של המתנה, נכנסנו והתאכזבנו לגלות סושי יקר מדי ברמה מאוד נמוכה, הסושי עצמו מפורק ולא מגרה, מוגש על צלחות פלסטיק בעוד אני נאלצת לצפות במטבח המאוד לא אסתטי שניצב מולי בו הטבחים מכינים את הסושי. היינו צריכים לבקש מהמלצרית לשתות, אף אחד לא פנה אלינו כלל. המקום מאוד לא מקצועי ודרוש שם שיפור רב במיידי. מאוד לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
talziony - תמונה
talziony 3 ביקורות
4.7
29/04/07

תמיד כיף לבוא למסעדה. המלצר זוהר, שעובד שם כבר שנים תמיד זוכר אותנו ומה אנחנו אוהבים, מפנק וממליץ על המנות הכי חדשות וטובות! המנה החדשה של גלילת סשימי סלמון מעולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנן - תמונה
חנן מבקר מתחיל
4.0
28/04/07

הזמנתי מנה לאיסוף, שתי קומבינציות, צימחוניק ופסיפיק. המחיר אמנם לא היה זול, אבל היה שווה את זה. המנות היו יפות חיצונית, טעימות מאוד, ומספיקות גדולות כדי להשביע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/04/07

בתור חולת סושי, אכלתי ברוב מסעדות סושי. אף אחת לא משתווה ל-MOON. הסושי הכי טוב שיש, שירות אדיב ומהיר, מקום שכיף לשבת בו במיוחד בערב. בקיצור, אין עוד מסעדה כזו בישראל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adam - תמונה
Adam 3 ביקורות
4.7
22/03/07

מסעדת מון היא מסעדת הסושי הכי טובה בעיר. נקודה. כל המנות פשוט נפלאות והשירות מעל לכל ביקורת. המחירים מאד סבירים לסושי המעולה. אם יש לכם משפחה, כדאי להגיע לארוחות העיסקיות - עם שתיה ועם... הכל כולל הכל - יוצא בערך 250 ש"ח לארוחה. חפשו את המלצרית נועה - שיא האדיבות - ולא תצטערו מהמלצותיה. יחי קונוסי צלופח סלמון סקין במון. להתראות שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה