נגישות
נגישות

מון - Moon ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

211 ביקורות וחוות דעת על מון

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
08/06/08

אני וחברה שלי מכורים למקום, בעבר חברה שלי לא ממש השתגעה על סושי, אבל מאז שלקחתי אותה למון, היא מתה על סושי.אכלתי בהמון "סושיות" שאני לא אציין את שמן, אבל אני וחברתי תמיד יוצאים... מרוצים.האורז של הסושי עשוי במידה הנכונה, הדגים טריים, ההגשה יפה לעין... וחוץ מזה יש דברים כמו ספייסי טופו (לא שללתי טופו בעבר, אבל המנה הזאת פשוט טעימה), היקיטורי, ראמן ועוד ממש טעים.לגבי הראמן לצערי, טרם מצאתי מקום שמכין ראמן כמו ביפן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל ויעל - תמונה
יעל ויעל 5 ביקורות
4.3
30/05/08

היינו במון עשרות פעמים (משתדלים פעם בשבוע), וכל פעם אנחנו נהנים שוב! נפלא! האוכל מצויין, טרי, טעים, יפה ומעניין, פשוט מושלם. הסושי הכי טוב בקנה מידה עולמי. כל פעם שניסינו מקום אחר, זה... מעולם לא הגיע לקרסוליים של מון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
5.0
21/05/08

מצויין מצויין מצויין!הסושי הכי טעים שטעמתי עד כה,אומנם המנות קטנות יחסית למחיר, אך גם זה, ביחס למחירים בת"א לא כאלו יקרים.כמו כן הפס סושי הרץ מהווה נישנוש שלפני האוכל,השתייה מגוונת כמו... גם המנות, המקום מעוצב בצורה מדהימה.ובכלל, מסעדה המדורגת אצלי ספציפית בין שלושת הטובות בארץ..מצויין לדייטים או יציאה עם מספר מצומצם של חברים, פחות מומלץ לקבוצה שמעל ל-4 אנשים (אין שולחנות לקבוצה גדולה מזו, ועל הבר זה לא הגיוני לשבת 6 אנשים, כמו גם שרוב הסיכויים שלא יהיה מקום).בקיצור, תרוצו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
11/05/08

הסושי מעולה, שנה בחול וכל מה שחיכיתי לו זה לחזור ולטעום מהסושי המדהים הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
30/04/08

תפריט עשיר ומגוון, סושי טעים שלא מוצאים בכל סושיה תל-אביבית. המקום מעט צפוף (מעברים צרים) והמנות יקרות יחסית לסושיות אחרות, אבל כאמור, על כזה מגוון של מנות אפשר לשלם עוד כמה שקלים.... המסוע חביב והופך את הסעודה לזורמת ולא תלויה בשירות. לחובבי הז'אנר שווה ביקור בסך הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
20/04/08

לאריק וינמן,האתר לא נותן אפשרות להעלות ביקורת בלי לתת ציונים לאוכל, עיצוב, שירות ואווירה, לכן אף שרציתי להשאיר את השדות הללו ריקים לא יכולתיולכן ציינתי בפירוש שההתיחסות היא לא לאוכל אלא... לשירות המ-א-כ-ז-ב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
16 ביקורות
4.3
13/04/08

לשילה רז שכתבה את תגובתה ב-20.2.08 .אם לא נכנסת למקום ולא טרחת לאכול, מה את משמיצה וכותבת שהאוכל מאכזב, העיצוב היי טק קר והאווירה לחוצה?אני מבין שנגרם לך מפח נפש מן הסיטואציה- או קיי-... אל תחזרי אך אל תשקרי לגבי האוכל, העיצוב והשירות.אני אוכל במון שנים, מתענג על כל ביס וביס של סושי עילאי- ע"פ עניות דעתי הסושי הטוב בישראל- טרי משובח ומדהים תוך כדי פיתוח בלתי פוסק של מנות יצירתיות וחדשניות. השירות מדהים ומפנק (במיוחד זוהר הגדול מכולם) והמחירים (של העסקיות) הרבה יותר מהוגנים. המסעדה נראית מצוין אחרי השיפוץ וכעת בשעה טובה, נדחקו המעשנים שקלקלו קודם לכולם למרפסת.לסיכום- רק דברים טובים- תמשיכו כך ואל תתקלקלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/04/08

מהפעם הראשונה חברה ואני מכורות. זה הפינוק החודשי (בכל זאת, טיפה יקר אבל שווה כל שקל).תמיד מזמינות: קומבינציית 7seas (אבל מחליפות כמה רולים).מומלץ מאוד... במיוחד עכשיו לאחר השיפוץ.חבל... שאין מועדון חברים :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
20/02/08

קיבלתי המלצות מכמה חברים לגבי המון ולכן החלטתי אני ובן זוגי להגיע לשם לפני הצגה בבית לסין. מאחר והיינו צריכים לעזוב ב-8 וחצי הזמנו מקום (תמיד אנחנו מזמינים) ב-6. הגענו ביום שבת בשעה... האמורה ולהפתעתנו מצאנו מסעדה סגורה!! המארחת יצאה אלינו ואמרה שהם פותחים רק ב-7, אמרנו שהזמנו מקום, מיד היא התקיפה "לא יכול להיות, מי לקח מכם את ההזמנה?" אחרי בירור קצר שהיא עשתה היא גילתה שהיא(!) זו שלקחה את ההזמנה והיא מאוד מאוד מצטערת ואם מתאים לנו לחזור ב-7? כמובן שזה היה לא רלוונטי ופשוט עזבנו והלכנו למסעדה אחרת (הבראסרי). חבל שבגלל מארחת אחת טיפשה לא עלה בידי לדרג את האוכל, העיצוב והאווירה במקום מהסיבה הפשוטה שעוד לא נכנסתי אליו וכנראה גם לא אכנס...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
19/02/08

זהו לא פעם ראשונה שאכלתי במון,האוכל טעים , דגים טריים במיוחד טונה ,יש בעיה עם איו סייד אוט - הוא מתפרק בידיים. ניסיתי כמעט את כל המנות שם אז תעשו עם זה משהו, קצת יקר ועמוס בשעות... מסויימות. אבל שווה לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה