נגישות
נגישות

פיקולה פסטה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על פיקולה פסטה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/02/08

אין אין אין על המקום הזה!!!!אני אפילו לא קוראת לזה מסעדה, כי האינטימיות, הנחמדות של אנשי המקום הפשטות והמושלמות של המנות, מוציאים את המקום מגדר המונח הממוסחר "מסעדה" ומביאים אותנו לכאן... שוב ושוב, ולא רק בגלל האוכל (המעולה, דרך אגב).לפעמים נוצר הרושם שבאוכל, נוסף על מרכיביו, יש גם קמצוץ אכפתיות של יואב הטבח וקורט חיוך של נטע המלצרית. אולי זו הייחודיות?!אל תפספסו את הפסטה אנשובי ופטריות, את לחם השום וכמובן את היינות הנפלאים.ובכלל, אל תפספסו, נקודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
19/01/08

היינו לארוחת ערב מוקדמת ונהננו מהאוכל , שהיה מיוחד וטעים. מנת האספרגוס הייתה מפתיעה וטעימה במיוחד, וכך גם רעיון הלחם שום. קצת הערות לסדר: עגבניות עם בצל סגול במנת האנטיפסטי גם אני יכול... להכין ללא מאמץ. מנות הפסטה היו טעימות, אבל ניתן היה להכין אותם עם פסטה יותר מעניינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית  - תמונה
דורית 2 ביקורות
4.3
19/12/07

אכלתי במסעדה זו עוד בגלגולה הקודם בפינת מנדלי מוס. האוכל מצוין. המקום קטן ומכיל מעט אנשים, אך זה תורם לאווירה החמימה והביתית. הבעיה היחידה שנתקלתי בה היא משך הזמן לקבלת המנות. מאחר ששף... אחד מתפעל את המטבח לכל המנות ולכל השולחנות (כ-6 במספר), זה לוקח זמן. אבל אם יש לכם סבלנות, ובא לכם לשתות קצת יין בינתיים... קדימה - האוכל שווה כל ביס. בתיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
16/11/07

האוכל היה טוב אם כי באמת אין מבחר. הבעיה היא ברעש, היו שתי קבוצות של ארבעה שניהלו שיחות עירניות בתוספת על המוסיקה שהיתה חזקה מידי. בנוסף המלצרית התעקשה להכנס לנו לצלחת בתדירות של 2... דקות והיות ואין קנקני מים פשוט ניגשה למלא כל שלוק שהספקנו לשתות מהכוסות. הפלטת אנטיפסטי מאוד סטנדרטית והפסטות, ביתיות לגמרי. בקיצור אם אתם רואים שיש במקום קבוצה ולא רק זוגות בודדים אל תיכנסו ובאופן כללי יש איטלקיות הרבה הרבה יותר טובות בת"א

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותם - תמונה
רותם 3 ביקורות
4.3
14/10/07

ביום שישי אני ובן זוגי נכנסנו למסעדה או שיותר נכון לומר נחתנו באיטליה לכמה שעות. הריח שיצא מהמטבח הזכיר מסעדה בלב ליבה של איטליה, השרות מדהים ומקצועי והכי חשוב האוכל מצוין אין לי כל צל... של ספק ששם אני עוד הולכת לאכול רבות. ממליצה בחום רב לערב רומנטי עם החבר לארוחה נעימה עם בן משפחה /חברה זאת חוייה שאסור לפספס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/09/07

קראתי את כל תגובות הגולשים, והיה לי ברור שאין מנוס מלכתוב את התרשמותי. המסעדה מדהימה, הרגשה תמידית של מסעדה איטלקית אוטנטית. האוכל מענג.היין (אחרי המלצות השף.) משדרג את הארוחה מעבר... לרגיל. השירות חם,מפנק וומקצועי. לא מאמינה שאני כותבת את זה: אורגזמי. יואב הוא שף בכל רמ"ח איבריו. איש נעים וחייכני. בנוגע לתלונות שהועלו פה לגבי שירות, זילזול באי עמידה בזמנים... הגיע הזמן שמי שמתאים לו "מקדונלדס" לא יגיע למסעדות שכאלו! כמו שאתם לא מאחרים לראיון עבודה, אל תאחרו לפיקולהפסטה!!! זוהי לא "עוד מסעדה" שמגלגלת מליונים ויכולה להרשות לעצמה את "הזרימה" התל-אביבית..... זה מוסד! תכבדו. תגיעו בזמן. ותהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 2 ביקורות
4.7
06/07/07

היינו הערב שם ארבעה. היה טעים ומקסים. אוכל נפלא, שירות נהדר ומוקפד, יין איכותי, אוירה קסומה... כל מה שצריך לארוחה טובה. יופי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
25/06/07

המסעדה הכי טובה שאכלתי בה בתקופה האחרונה. השקעה בפרטים הקטנים.המסעדה נותנת הרגשה של איטליה באמצע בן יהודה. אוכל משובח, שירות מעולה והכי חשוב שף מקסים שלא פוסח על אף שולחן ובא לשאול על... טיב האוכל.למי שאוהב וכל איטלקי לא יכול להרשות לעצמו להפסיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/05/07

פשוט מסעדה קטנטנה, נפלאה, טעימה ומפנקת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
27/04/07

בבן יהודה, אטלקיה קטנה באוירה נעימה. פסטה מעולה ופיצה לעילא ולעילא.

עוד פרטים
הוספת תגובה