נגישות
נגישות

פיקולה פסטה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על פיקולה פסטה

 - תמונה
4 ביקורות
3.0
03/01/07

אתמול היה לי יום הולדת, וכמו בכל שנה יצאתי עם חבר שלי לאכול. מקומנו בפיקולה פסטה הוזמן לשעה 21:30, כאשר לפני הגעתנו שמענו רק שבחים על המקום, וכי אסור לאחר פן השולחן שהוזמן ינתן ללקוחות... אחרים. יצאנו מוקדם במיוחד כדי למצוא חנייה ולא לאחר למסעדה. הגענו למסעדה עשר דקות לפני הזמן ולתדהמתנו ראינו כי כל השולחנות תפוסים וכי יש זוג נוסף שמחכה להתיישב לפנינו. המלצרית החמוצה והמאוד לא מסבירת פנים אמרה לנו כי אין מקום במסעדה, ומסתבר שלמרות שהזמנו מקום פשוט אין מה לעשות ונצטרך לחכות "קצת". ניסינו להבליג ולא לתת לזה להרוס לנו את הערב, כי אכן המקום נראה חמים ומושלם לחגוג את יום ההולדת. חיכינו בקור בחוץ, וכעבור למעלה מרבע שעה שבנו למסעדה וראינו כי שום דבר לא השתנה. במשך 5 דקות זכינו להתעלמות מוחלטת, ולאחר מכן המלצרית אמרה שנצטרך לחכות עוד. כמובן שהיא אפילו לא טרחה להתנצל או לנסות לפצות אותנו. הסתובבנו והלכנו, איש לא ניסה לשאול מה קרה, וגם מאוחר יותר לא זכינו לקבל טלפון מהבעלים (היה לו את המספר כי הזמנו מקום). מעבר לעוגמת הנפש שנגרמה לי ביום הולדתי, למסעדה הזו בוודאי שלא נחזור וכמו המשפט המפורסם: "לקוח מרוצה מביא עוד שלושה לקוחות בעקבותיו, ולקוח לא מרוצה מרחיק 20".

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 11 ביקורות
4.3
19/12/06

בימים גשומים אני לא יכול לחשוב על מקום יותר מתאים. המקום רומנטי והאווירה מחממת את הלב. האוכל עושה אותך שמח והיין הופך אותך למאושר. מומלץ מאוד להקשיב להמלצות על היין: ההמלצות... אובייקטיביות ומקצועיות ובעקבותם תקבלו את מנת היין הכדאית בעיר, גם מבחינת הטעם וגם מבחינת המחיר. המקום נותן המון כבוד לאוכל וליין והתוצאה היא התמוגגות החיך...

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
4.3
05/12/06

מסעדה מעולה!!!אווירה שקטה ואינטימית. מאכלים מיוחדים וייחודים. שרות אדיב, רגוע ונעים. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
15/10/06

מקום מעולה, אווירה רומנטית ואוכל מאוד טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ללי - תמונה
ללי מבקר מתחיל
4.0
20/05/06

חגגנו במסעדה שנתיים לזוגיות והבחירה הייתה מצוינת.העיצוב מקסים וחם. מוסיקת הג'ז ברקע יחד עם החלל הקומפקטי יוצרים אוירה רומנטית נהדרת.הפסטות היו מצוינות, פסטת עגבניות מיובשות ופסטת לבבות... ארטישוק ודקל. מנה ראשונה אספרגוס בשום וברנדי גם היא הייתה מאוד טעימה אם כי לחם השום היה מעט סתמי.הטבח מתעניין וחביב. רצוי להזמין מקום.אנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/04/06

ביום שישי האחרון, גורשנו אני וחברי מפיקולה פסטה, כעונש על איחור של 20 דקות. הזמנו שולחן לחמישה אנשים, כשנכנסנו, התקבלנו בקרירות ובמשך 10 דקות התעלמו מאיתנו. לאחר 10 דקות, ניגש בעל הבית... ופשוט גרש אותנו באלגנטיות מהמסעדה כי אחרנו, "ויש עוד סיבוב על השולחן הזה..." מאחר ושלושה מאיתנו בעסקי המסעדות, ויודעים שרות מהו, כמו גם ניהול ספר הזמנות, הסברנו בהתנצלות שלא נאמר לנו בטלפון שהשולחן מוזמן. לא עזר כלום, להתנצלות כמובן לא זכינו... זאת פעם ראשונה שאני מרגישה נוח לומר בביטחון - שלא תעזו להתקרב, יחס מזעזע, חוסר אסטטיקה, ושרות מתנשא ובלתי נסבל ובעיקר מעליב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי מבקר מתחיל
1.0
18/02/06

אני וחברתי הזמנו שולחן בולנטיין יום שלישי האחרון בערב למותר לציין כי היה זה יום גשום וסוער,עקב בעיות טכניות יצאנו לדרכנו באיחור של כ10 דקות 20 דקו דקות לפני השעה בה הזמנו את השולחן... כ5דקות לאחר מכן צלצלו מהמסעדה ושאלו אם ברצוננו להקדים את זמן הגעתנו השבנו בשלילה ואמרנו שאנחנו בדרך אליהם בת"א היו פקקים גדולים עקב הגשם והסערה ואירוע בסינמטק,הגענו לבסוף באיחור של 20 דקות מצאנו חניה ובגשם סוחף רצנו למסעדה כשהגענו5דקות אחרי המלצרית אמרה שעבר זמננו והשולחן נמסר לזוג אחר בעל המקום דיבר בהתנשאות וטען שאינו מחויב לשמור לנו מקום אם איחרנו ,שאלנו מדוע לא צלצל והודיענו כי איחור של יותר מ20 דקות אינו שומר מקום במיוחד כאר דיברנו עם המקום והודענו שאנחנו בדרך,הוא השיב כי אינו חייב ואם איחרנו זו אשמתנו חברתי פרצה בבכי ויצאנו החוצה מבוישים וכעוסים לסערה ולגשם שהיו בחוץ בוולנטיין שאמור להיות חגיגה רומנטית חשוב להדגיש במקום היו כ5-6 שולחנות בפנים כאשר 2 מהם היו ריקים עם פתק שמור זאת אומרת שאפילו אם היינו מגיעים בזמן היה לנו רק חצי שעה לאכול יתכן ובעל הבית אישר הזמנות יותר מכמות האנשים שיכולים לסעוד בעת ובעונה אחת אני בחיים לא חוזר למסעדה הזאת וממליץ בחום לאחרים למצוא מסעדה איטלקית גדולה יותר ועם יחס אנושי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
11/02/06

מקום נחמד, אוירה טובה, אוכל מעולה ומבחר יינות מדהים. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/08/05

המסעדה/בר הכי הכי הכי טובה ומשובחת בארצנו!!! האוכל הנפלא והטעים, הניחוחות הנעימים, השרות האדיב והאווירה הרומנטית והחמימה יוצרים מקום מדהים שכייף להגיע אליו כל הזמן ולהנות ממבחר יינות... עשיר ומנעימות הבעלים. ההרגשה תמיד לחזור למקום ולהביא את כל מי שאני אוהבת!!!! מומלץ, כדאי, רוצו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהרון - תמונה
אהרון 2 ביקורות
4.7
26/05/05

ביקרנו במקום הנפלא הזה מספר פעמים ותמיד יצאנו מרוצים מהאוכל השרות האוירה ומתחושת הסיפוק והרצון לחזור ולהביא את כל מי שאנחנו אוהבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה