נגישות
נגישות

פיקולה פסטה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על פיקולה פסטה

Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!!!!!
4.5
22/06/13

האוכל, האווירה, השקט,מגוון השפות הנשמעות ברקע.. כל אלו, הופכים כל ארוחה במסעדה הזו לחוויה מדהימה. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lynda Golomb - תמונה
Lynda Golomb מבקר מתחיל
ארוחה
4.8
28/02/12

אנחנו אוכלים מזה מספר שנים במסעדה בתדירות של פעמיים שלוש בשנה, ועד היום לא נתקלנו בבעיה עם האוכל או השירות. המקום קטן מאוד, אינטימי, אוכל פשוט, טרי וטוב. מבחר יינות מצוין. לא פלצני,... פשוט וטעים. מאוד מומלץ. בפעם האחרונה אכלנו בקבוצה של 7 אנשים וכולם נהנו מאוד ומתכוונים לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
03/10/11

אתמול בערב אני וחבריי החלטנו לנסות את פיקולה. האווירה היתה נעימה, האוכל חביב אך לא מפתיע. בסה"כ החברה והאווירה היו נעימים מאוד. החלטנו להמשיך לקינוח וכך הגיעו אל שולחננו פנקוטה... וטירמיסו. השולחן היה עמוס וכוס יין נפלה ושברי הזכוכית הגיעו גם לפנקוטה. המלצרית לקחה את המנה חזרה ולאחר כמה רגעים חזרה עם מנה חדשה, או כך לפחות חשבנו, עד שלפתע לאחר כמה ביסים טובים שלפה אחת מאיתנו חתיכת זכוכית לא קטנה מהפה!!!! המלצרית התנצלה בשם המטבח והודיעה שלא יכניסו את הפנקוטה לחשבון... ביקשנו לדבר עם האחראי להחזרת אותה מנה אל שולחננו, בעלי המסעדה. וכשזה הגיע, עמד, הקשיב ואמר שיותר זה לא יקרה....... ותו לא! במחשבה לאחור היינו פשוט צריכים לקום וללכת, ולא לחכות ולשלם על החשבון! אנחנו לשם כבר לא נחזור! וספק אם יחזרו אלה שיקראו את השורות הללו! דרך אגב אם זה מה שעשו עם הפנקוטה עם שברי הזכוכית עליה , לא הייתי רוצה לחשוב מה עושים עם שאר המנות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפה - תמונה
יפה מבקר מתחיל
3.7
19/12/10

הייינו ביום שישי בפעם הראשונה. התיישבנו על הבר למעלה והמקום נעים וחמים... כשהגענו נשאר רק פנה ולא ציפינו שבמסעדת פסטה לא יהיו סוגים שונים של פסטות שאפשר לבחור מהם. הפסטה הייתה מעט קשה,... אבל הרטבים מעולים - בעיקר הרוטב עם האספרגוס והארטישוק. מה שהפריע לנו מאוד היה ששוטפים את הכלים בבר עצמו, ממש מול הלקוחות וזה מאוד פוגם בחוויית הלקוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/10/10

זה עתה שבתי מבילוי של שעתיים מפתיעות, ומלבבות בפיקולה פסטה. בשיפולי רח' בן-יהודה האפרורי, נחבאת אל הכלים טרטוריה קסומה, שופעת אהבה, הומור וחום, הרבה בזכות בעל המקום; יואב שמעוני. יואב... מתגלה כבשלן שופע קסם המלהטט בין סוגי פסטה, ופיצה "נדיבה באהבה" כלשונו. ערב ניפלא הממזג לכדי שלמות בין ניחוחות, לטעמים ליינות משובחים ומוסיקה אשר אינה פוסחת על מיטב הטנורים האיטלקיים. מומלץ בחום!! תודה אף לנטע ונילי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Edan - תמונה
Edan 3 ביקורות
4.3
09/10/10

מטבח איטלקי שמרני ומוקפד; ריח השום, הבזיליקום ואדי היינות מיתמרים בחדר, חודרים לנחיריים ועושים חשק להישאר עוד ועוד.המנות אמנם לא רבות , אך כל אחת עשויה בדיוק מושלם וטעמה פשוט... ונפלא!פיקולה היא גם בר יין עשיר ומתחדש.אם התמזל לכם לקבל שירות מנטע, מלצרית הבית, ככל הנראה שעם הטעימה הראשונה מהכוס, יעלה לכם חיוך אדיר על הפנים. מדובר במקום מקסים, ביתי,שירות מקצועי ואוכל משובח שפשוט כיף לחזור אליו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jasmin Roxa - תמונה
Jasmin Roxa 5 ביקורות
2.4
09/08/10

האמת,אכלתי במקום לפני כשנה,הפסטות סבלו מיובש,היו מלוחות וכמעט בלתי ניתנות ללעיסה אלא רק לעיכול.כשהודענו אני וחברתי על כך לשף,הוא נעמד מולנו ואמר שיש לנו 2 דק' לעוף את המקום.כן כן..זה מה... שקרה.אתמול סגרתי מעגל והתייצבתי שוב,עדיין הפסטה סובלת מיובש,שאר המנות בינוניות למדיי ונוטפות שמן.מומלץ להתרחק מהאזור. אפילו לא מציעים כוס לימונצ'לו בסוף הארוחה. שוב,להתרחק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
02/03/10

התחושה במקום היא שמאיצים בך. עוד לפני שסיימנו את המנה הראשונה כבר זירזו אותנו כי העיקרית מוכנה. האוכל היה שומני ולא בטוב טעם, המלצרית לא התעניינה אם אנחנו מרוצים וכשהשארנו צלחת מלאה... וענינו שהמנה לא היתה טעימה היא הביעה מעט אמפתיה ותו לא. האווירה נעימה אבל לא מספיק בשביל לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/02/10

מסעדה קטנה אינטימית רומנטית בעלת אוירה קסומה. מיד כשמגיעים מבחינים בוילונות המיוחדים שמעטרים את החלונות ומשווים למסעדה אוירה אירופאית כפרית בכפר נידח באירופה. ניחוחות של אוכל משובח... מעטרים את הפינה הקטנה. האוכל מצויין הפסטה עשוייה בדיוק והטעמים משגעים. מבחר יינות מוצלח תאורה נכונה שרות מצויין ואישי מומלץ אני בטוח אחזור..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
13 ביקורות
3.0
02/01/10

תפריט מהודק, מנות עשויות בקפידה, תמחור מעט יקר. שירות אישי ונעים ואפילו השף והבעלים התעניין אם הכל כשורה...מבחר היינות מרשים ביותר..קיבלנו יעוץ הוגן בבחירת היין בכוסות (איכותי ואנין..).... סה"כ מקום רומנטי , נעים ובהחלט מספק..נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה