נגישות
נגישות

פיקולה פסטה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על פיקולה פסטה

רונית - תמונה
רונית 3 ביקורות
4.7
11/12/09

ספונטני- שישי בערב, חורף, גשום, היינו באזור, נזכרנו שיש מקום כזה, יצא לי להיות בגלגול הקודם שלו ומאד אהבתי. למטה היה מלא, ישבנו על הבר, לא היתי רעבה בכלל אבל הריחות והאווירה עוררו את... התיאבון. הזמנו פסטות על בסיס שמן זית-אחת עם כרישה, השנייה פסטה פיקולה, תיבלנו בשמן הזית הארומטי המדהים שנתנו לנו, כוס יין איטלקי,טירמיסו. הברמנית היתה מקסימה, מוזיקה ג'אז רומנטית. המקום הזכיר לי מסעדה בטוסקנה שהינו בה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/06/09

מסעדה מצויינת ומאוד טעימה. השירות היה מאוד מקצועי ומתחשב. האוכל היה עשוי ברמה גבוהה מאוד. מאוד נהננו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/06/09

מסעדה אהובה במיוחד. ושונה לחלוטין. לטוב ולרע.האוכל טעים מאד, מאד איטליה. מבחר יינות יוצא מגדר הרגיל. מבחר גראפות ברמה בינלאומית.אוירה אמיתית של מקום קטן וביתי, שזה בסופו של דבר מה שאני... מחפש במסעדה איטלקית.המלצרית - טוב זה כבר סיפור בפני עצמו. אנטיפטית או אוהבת? מסייעת או מגבילה? כל אחד לפי רעות עיניו.זה נכון שכשביקשתי דיקנטר היא אמרה לי - אתה לא צריך! וכשביקשתי את המנה העיקרית היא נזפה: עוד לא! אבל כשהזמנתי יותר מידי אוכל היא ציינה שהיתה ממליצה על פחות, ואת זה לא רואים הרבה במחוזותינו, וכשהתייעצתי על יין היא המליצה על יינות מעולים במבצעים משמעותיים וכשלא ידעתי להחליט איזו גראפה ארצה היא פשוט הביאה לי קצת מכל אחת, כולל הסבר מרתק על מהות-מקור- וטעמים.אני אחזור ולא פעם אחת. מסעדה נהדרת. מקצוענים אמיתיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
17/04/09

רצינו לאכול ונתקלנו בחווית שירות מהגרועות שנראו בהיסטוריה הקולינרית שלנו.התכנסנו ,משפחתי ואני,בהמלצת אחותי ובעלה שעברו חוויה נעימה במסעדה הישנה והטובה כהגדרתם, לארוחת פרידה מאורחת... מארה"ב. האוירה הייתה נעימה ומבטיחה עד אשר חילקו את המנות .המנות הגיעו מעורבות , ראשונות עם עיקריות .טעמם היה מבייש.ועל השירות ניתן לכתוב ספר כיצד לא לשרת סועד,לקוח,אורח או כל הגדרה שתתאים לאדם שהצביע ברגלים ובחר דווקא במסעדה זו,מכל מיני אחרות וטובות, כדי להנעים את זמנה של האורחת מחו"ל.אחד הסועדים בשולחן לא היה שבע רצון מהמנה שקיבל ונתקל באטימות שלא נראתה כמותה בשום מסעדה או גוף אחר שנותן שירות .המלצרית הסבירה שכל מנה שיוצאת היא באחריות המזמין וכי עליו לשלם עליה גם אם לא שבע רצון ממנה ובמיוחד שהצלחת נראתה כפי שהוגשה פחות ביס טעימה .בכל מקום מתוקן היה ניגש המלצר,הסו שף , השף או כל גורם אחר , היה חוקר במעט את הסיבה לאי שביעות רצון הסועד ומנסה לגרום לו לפחות לצאת שבע קיבה ושבע רצון מהמסעדה ומהשירות שהיא מספקת. בפיקולה החליטו שעליו לשלם למרות שלא אכל ועוד הציעו לו לקחת מנה אחרת כמובן על חשבונו שכן את הבעלים זה לא מעניין אם זה טעים או לא .סועדי השולחן ובראשם האורחת מארה"ב שראתה כמה מסעדות "קטנות" בחייה הוכו בתהדמה מרמת היחס והשירות .מאד מאכזב לקבל יחס כזה ממקום שהרחיב את גבולות המסעדה אך הקטין את רמת השירות שלו למתחת לפני הים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
14/02/09

אוכל מצוין, איטלקי אמיתי. המבחר לא גדול (סוג פסטה אחד או שניים והרבה רטבים), אין משקאות מוגזים, לא זול- ובכל זאת, מהמסעדות הכי טובות שיש!!! הבעיה היחידה:המלצרית (להבנתנו קבועה)שמשדרת... התנשאות וזה פשוט לא נעים. חוץ מזה - מושלם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lk - תמונה
lk מבקר מתחיל
4.0
08/02/09

זו לא מסעדה שרואים כל יום בארץ. מי שיצא לו לנסוע לאיטליה יבין עד כמה המסעדה הקטנטנה הזו מזכירה באווירה, בשירות ובמאכלים את המסעדות האונטניות של איטליה. מי שמחפש שירות מהיר- זה לא המקום.... בפיקולה פסטה, כמו באיטליה, הכל לאט, כולם לוקחים את הזמן. אבל זה חלק מהכיף שבמקום. והאוכל היה מעולה. ממש טעים. נהנתי מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liorit Mirman - תמונה
Liorit Mirman 8 ביקורות
2.4
01/01/09

הגענו למסעדה חמש חברות בערב הסילבסטר. המקום מאוד נחמד, שקט, האווירה אינטימית והאוכל טוב. עם זאת, ולמרות שהמסעדה נמצאת במרחק שלושה בניינים מדירתי, אין שום סיכוי בעולם שאני אכנס לשם שוב.... המלצרית היתה נוראית! גסת רוח, חוצפנית, התנהגה כאילו רק העקנו עליה בנוכחותנו, דחפה אותנו פיזית (!!!) יותר מפעם אחת, ודיברה אלינו מאוד לא יפה. מחברה שביקרה במקום כמה פעמים הבנתי כי זו המלצרית הקבועה וכי היא תמיד ככה. אני חושבת ששירות טוב הוא חלק מחווית הביקור במסעדה, אם השירות לא טוב, שום דבר לא טוב. חבל, ממש חבל, כי זה דווקא מקום מאוד נחמד והיא מקלקלת אותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
10/08/08

חבל באמת שלא הלכתם רק לגלידריה, נראה שזו הרומנטיקה שמתאימה לכם. מהרגע הראשון מנכנסתם לפיקולה פסטה היו לכם רק דרישות ותלונות הכל היה לא טוב. השירות, השולחן, הפסטה, המקום החדש ועוד ועוד.... מדוע לא עזבתם והלכתם למקום אחר אם הכל היה כל כך לא טוב כבר בהתחלה ?. מדוע בכל זאת בחרתם לשבת שעה וחצי ולסבול?. אם לקום לרגע ולתת לאשה על כסה גלגלים לעבור לידכם נחשב להפרעה ברומנטיקה אז תבדקו את עצמיכם. אם תרצו פיצוי על שתי הפסטות וכוסות המיים שהזמנתם אז תגיעו ותקבלו. ועוד, ביקשה ממני הנכה בכיסה הגלגלים שהייתה המומה מהתנהגותכם, למסור לכם תודה בשמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
07/08/08

בראשית השבוע ביקרנו בפיקולו פסטה, בפעם הראשונה במיקומה החדש. אף על פי שהזמנו מקום מראש, מצאנו את עצמנו מושבים בשולחן מרחק נגיעה מדלת הכניסה, כך שכל תזוזה פנימה או החוצה מהמסעדה הורגשה... על ידינו, ולא אפשרה לנו לחוות ערב רומנטי וטעים, כפי שתכננו. כשביקשנו לעבור, ואף כי היו שני שולחנות נוספים פנויים במסעדה, נופנפנו. אותם שולחנות נותרו ריקים במהלך כל שהותנו במסעדה, והתקשטו בלקוחות, רק כשכבר ביקשנו את החשבון, והיינו יותר מבשלים לנטוש את המסעדה. השירות היה על הצד החלש ביותר. המלצרית האיצה בנו להזמין מספר פעמיים, עוד בטרם הספקנו לעיין בתפריט, ונזפה בנו כשביקשנו לברר, אם יש פסטה מקמח מלא. התשובה חסרת הסבלנות שלה כמובן הייתה ש"אין". גם פסטה טרייה לא הייתה. המנות לא הוגשו יחדיו, ועוד בטרם עברנו את משוכת הביס הראשון נאלצנו לקום ולפנות דרך למשפחה גדולה, שביקשה להיכנס פנימה למסעדה. אותה משפחה אמנם הייתה אסירת תודה לרגישותנו, אבל אנחנו שבסך הכל ביקשנו לבלות ערב רומנטי ונעים במסעדה היינו אסירי תודה קצת פחות על אופן סידור השולחנות במקום. למותר לציין, שמיקום שולחן מרחק נגיעה מדלת הכניסה אינו ידידותי מבחינת נגישות כלפי לקוחות בעלי מוגבלויות. באשר למנות הפסטה, הרי שהאחת צפה בתוך שמן והשנייה בתוך שמנת. אחרי 2-3 ביסים, החלטנו לחוס על קיבתנו ולוותר. כעבור כ-10 דקות מעת שהוגשו לנו מנות הפסטה, ואף כי ניכר היה כי בקושי אכלנו מהן, כל שהצליחה המלצרית לשאול הוא אם אפשר לפנותן. מובן כי לא עלה בדעתה לברר אם יש בעיה כלשהי, בבחינת לא אכיל, לא נורא. כשעשינו את הטעות וביקשנו לדבר עם המנהל לגבי מכלול החוויות "הנעימות" שצברנו במהלך הערב במקום, נאלצנו להמתין לו בסבלנות כ-10 דקות נוספות, ולספוג משב רוח תוקפני עם הגעתו. מדיניות המקום היא ככל הנראה שביקורת זה מהם והלאה. הם לא הבעיה, לקוחות לא מרוצים הם מטיבם בעייתיים. לא זכינו לכל יחס מתקן או קשוב ללבנו או לבטננו. שילמנו והלכנו המומים ומאוכזבים. לא נשוב. מזל שבסמיכות מקום ישנה גלידריה מצוינת, התנחמנו בה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
02/07/08

לאחר שהיינו קבועים במסעדה וזה הפך מוקד עליה לרגל כל פעם שהיינו בת"א, הגענו רביעיה ביום חמישי בערב 26/6 ופשוט התאכזבנו,לא כתמיד, הפעם לא היה סוג הפסטה שבה היינו מעוניינים, הבחירה צומצמה... לפנה או לינגוויני וגם הלינגוויני לא הספיק, ולאחר ההזמנה נאמר לנו שאחד מאיתנו יאלץ לוותר ולאכול פנה - כי נגמר. בשעה 21:00! המלצרית היתה חובבנית ביותר ואף גסה! כשביקשנו להזמין היא אמרה שהיא תתפנה אלינו תוך 4 דקות למרות שאנחנו היינו היחידים במסעדה, והיינו צריכים לבקש ממנה מספר פעמים שרות.המנות היו שונות בגודלן, אני קיבלתי מנה שהיא אולי כמנת ילדים בגודלה, אולי חצי מהמנה הרגילה. וכאמור, אכלנו שם המון. וכשהתלוננו קיבלנו תגובה מזלזלת ביותר : "המנות מדודות ואם תתעקשו השף יכין לכם מנה על חשבון הבית" משפט שממש לא עושה לך חשק לאכול עוד מנה או בכלל להשאר במקום, והשף אפילו לא טרח לבוא לברר מה קרה ולראות אם בסוף התרצנו מה שבדרך כלל עושה. אחרי אותו ערב לא נחזור לשם שוב וחבל הפסטה כל כך טעימה ששוב, חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה