נגישות
נגישות

דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

239 ביקורות וחוות דעת על דקס

שלי ברנדס - תמונה
שלי ברנדס מבקר מתחיל
מזעזע!!! יקר בטירוף וללא הצדקה
1.0
03/10/12

פעם ראשונה שאני מרגישה פראיירית במסעדה, לא מומלץ , ללא ארוחות ילדים, ללא תוספות לבשר, ללא פיתות לחומוס, בשר לא טעים, מנות יקרות וללא פרופורציה למסעדת גורמה תל אביבית! (140 שח לסטייק 300... גרם ללא ירק/סלט/ או כל תוספת שהיא)ללא יחס מהמלצרים, מנהל חסר סבלנות לילדים, בקיצור לא אחזור למסעדה לעולם! ממליצה גם לכם לחפש מסעדה אחרת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל - תמונה
אריאל 3 ביקורות
לא מומלץ בכלל
1.3
03/10/12

המחירים במסעדה יקרים בצורה מחרידה, וממש לא נותנים תמורה. מנות הבשר מגיעות בלי תוספות כלשהן . באמצע הארוחה יכולים לסגור את האורות במסעדה, לשים מוזיקה בקולי קולות מכיוון שחלק מה"קטע"... במסעדה הוא אנשים שמגיעים עם ספינה ישירות למסעדה. ככה יוצא מצב ששאר הסועדים פשוט לא יכולים לשוחח עם אף אחד וצריכים לחכות שיחליטו לפתוח את האורות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורדה - תמונה
ורדה מבקר מתחיל
מזל שיש עוד מסעדות באזור
1.0
30/08/12

לפני כשבוע הלכנו אני ובעלי לערב פינוק במסעדה. אחרי שעיינו בתפריטים המפורסמים באינטרנט, החלטנו על הדקס, שם אכלנו לפני יותר מ-10 שנים בפעם האחרונה. הזמנו מקום, ושריינו סבתא-סיטר. כשהגענו... בקושי התייחסו אלינו, הושיבו אותנו ללא תפריטים, המלצרית המסכנה פירפרה איזה 10 דקות ולא הצליחה להגיע אלינו (סימנה לנו שמיד תבוא לאחר כ-5 דקות). אחרי 10 דקות ביקשנו מהמארח שיתנו לנו תפריטים, הוא ציין שכבר היא מביאה. לאחר עוד 5 דקות הוא בעצמו ברוך ה' הביא אותם. כשראינו אותם הופתענו מאוד!! המנות אותן מנות, פרט אולי לגודל המנה, המחירים פי 2 ממה שפורסם בתפריט הישן!! היינו בהלם קצת, כיוון ומראש זו מסעדה לא זולה. לאחר 2 דקות המלצרית הגיעה, מזיעה כולה המסכנה, ואמרה שייקח לה עוד 10 דקות לפנות את השולחנות ולהיות איתנו, סליחה מראש. הנהנו וחייכנו אליה בסבלנות, היא באמת עבדה קשה, קמנו לנו ועברנו למסעדה אחרת כי לא רצינו לחזור רעבים הביתה. כשהחלטנו לצאת, בעלי אמר לי "אם שואלים למה יצאנו את מדברת, כי לא נעים..." כמובן ואף אחד לא התייחס. במדד כללי- 1. כי גם אם האוכל טעים והמקום כשר- הם עדיין לא מונופול. וכן, מותר לעדכן את התפריט שמפרסמים באינטרנט. עדיף לא לפרסם כלום מלפרסם תפריט שאינו קיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
evata - תמונה
evata מבקר מתחיל
האוירה היא הדבר החיובי היחידי
1.5
24/08/12

נוף מדהים מיקום טוב ובכך הסיפור מסתיים. האוכל סתמי והמחירים יקרים.. אפילו בקנה מידה תל אביבי. באנו בפעם הראשונה והתאכזבנו קשות. אנחנו מוכנים לשלם על אוכל טוב, אבל אין הצדקה למחיר כזה... עבור אוכל סתמי שכזה ושירות בינוני מינוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד רוזנבלום - תמונה
אלעד רוזנבלום מבקר מתחיל
הפתעה קולינרית
5.0
21/07/12

חמישי בלילה בדרך לצימר בצפון מפספסים בטעות את הפנייה לכביש עוקף טבריה, מסתבכים בדרך ומוצאים את עצמנו בטבריה ומורעבים. זוגתי לצידי חיפשה מסעדת בשרים וקיבלנו את הדקס. איזו הפתעה! כל כך... התאהבנו שכמעט ביטלנו את הצימר ושקלנו להישאר בטבריה במיוחד. הבעיה שהם סגורים בשבת הצלעות כבש הכי טובות שאכלנו אי פעם. זרמנו עם המלצר החביב שהמליץ על מנת דג יוצאת דופן שמכין אותה השף התאילנדי שלהם מהפגודה הצמודה אליהם הגיעה מנה שנחזור במיוחד מתל אביב לאכול אותה מסתבר לפי דברי המלצר שיש להם ספינת דייג בים התיכון שדגה דגי טונה וכנראה שהשילוב של דג טרי עם שף תאילנדי עם יד טובה עושה ניסים ונפלאות לא להאמין שבטבריה הנידחת מסתתר לו יהלום כזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 11 ביקורות
ציפינו - וקצת התאכזבנו
2.8
08/06/12

קפצנו לבילוי ערב בארוחה, שזכרתי מהעבר הקצת רחוק כמסעדה טובה ומיוחדת. האוכל היה טעים, המלצרית היתה בסדר גמור וחביבה. אך כל זה לא גרם לאישתי שמבקרת במקום בפעם הראשונה ושמעה מחברים וממני... על איכות המקום מלהתאכזב. להגיש בירה ללא שום תוספת, להגיש סלט ללא לחם - כשהמחיר אינו מהזולים, ולהגיש מנת בשר / צלע טלה שלא בזול ללא שום תוספת = מראה על חוסר חשיבה ואירוח. כאמור ציפינו ל WOW - ויצאנו מאוד מאוכזבים אך קלים יותר כי לזוג כולל טיפ השארנו שם כ 360 ש"ח ואכלנו מנה ראשונה + חלת בצל קטנה, בירה אחת ושני מנות רגילות של בשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
06/08/11

אוכל טעים אבל יקר בצורה מוגזמת ללא הצדקה ובאופן מכעיס המנות בתפריט מגיעות ללא שום תוספות וכל דבר צריך להזמין בנפרד. כשמסעדה גובה 150 ש"ח עבור סטייק של 200 גרם אני בהחלט מצפה לקבל איתו... תוספות ולא לשלם בנפרד על צ'יפס ובנפרד על סלט. עבור שתיה מאוד בסיסית (שני קנקנים של מיץ תפוזים ובקבוק סודה אחד) גבו 100 שקלים (!) הזמנו חלת בצל אחת למנה ראשונה, מנות עיקריות הוזמן סטייק פילה 200 גרם, פילה דניס ומנה אחת של פרגית לילדים בתוספת שתיה וצ'יפס הגיע חשבון על סך 430 ש"ח בתוספת טיפ 480 ש"ח מוגזם לכל הדעות. למרות איכותו של האוכל לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
3.0
20/05/11

אתמול בערב פתאום בא לי סטייק כמו שלפעם בסטקיות על גחלים בפיתה חמוצים בצל טחינה וזהו הבעיה שבטבריה אין כזה והלכנו 2 זוגות לדקס העוגת בצל נהדר הסלטי בריאות והפוקצה על הכפק המיקס גריל... שהכינו לנו אנטריקוט כבד אווז צלעות מדליונים מפנק הפנקייק סיום מכובד המשימה בוצעה המחיר........... המחיר ......המחיר בשמיים יצא 300 שקל לאדם אולי נחזור אבל נהיה זהירים יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/04/11

תודה רבה למלצרית לאה אשר טיפלה בשולחן שלנו בצורה כל כך טובה יש לציין כי זאת הפעם השלישית שלי בדקס ותמיד השירות והאוכל היו יוצאים מהכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/04/11

מסעדה מצויינת , אוכל טעים מאוד מאוד, בעיקר האנטריקוט. כל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה