נגישות
נגישות

דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

239 ביקורות וחוות דעת על דקס

נטע - תמונה
נטע מבקר מתחיל
חוצפה של מחירים!!!!
1.5
01/07/15

אני ובן זוגי ישבנו במסעדה דקס(מסעדה מזרחית לכל דבר) וקיבלנו חשבון של מסעדת שף. לימונענע בכוס ביתית קטנה 30 ש"ח, בירה גולדסטאר בבקבוק 30 ש"ח סלט ערבי קצוץ 30 ש"ח פוקצ'ה(בלי מתבלים, רק... הפוקצ'ה) 30 ש"ח חומוס קטן 30 ש"ח , 100 גר' פרגית 25 ש"ח ודג מושט 90 ש"ח כך שסך הכל קיבלנו חשבון על הארוחה המיניטורית הזו כ- 260 ש"ח. תפסנו את הראש, לא חשבנו שייחיבו אותנו בסכומים כאלו מטורפים, מי חושב שחומוס מגיע בלי פיתות או פוקצ'ה בצד? ממתי אתה מזמין מנה עיקרית ולא מגיעה לך תוספת בצד? מי מדמיין שהוא ישלם על כוס לימונענע קטנה את הסכום המופקע הזה? נפגענו קשות וכשאמרתי זאת למלצר הוא אמר שאין ביכולתו לעשות כלום והמנהל שהיה נוכח לתרעומת הזו אפילו לא הגיב ורק האזין מן הצד והיה נראה שהוא רגיל לתגובות כאלו . בנוסף חשוב לציין שהאווירה במקום "שכונה", הילדים של הבעלים הלכו יחפים על הבר ,דבר שבפני עצמו הגעיל בטירוף. המנות היו קטנות ובמקום נכחו תיירים שהמקום איפשר להם לשיר קריוקי אז נאלצנו לשבת ולהאזין לשיר הזיכרון "אלי אלי שלא יגמר לעולם". באמת קיבלנו דיכאון :(

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון 3 ביקורות
אחלה אוכל
4.0
15/11/14

אוכל טעים רק שהמחירים בשמיים וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilan - תמונה
Ilan מבקר מתחיל
מאוד טעים
4.5
15/08/14

אכלנו עם אשתי שם ומאוד נהנננו. האוכל (אכלנו סלמון עם צאפס וסלט) היה טעים במיוחד, המלצר ממש טוב ונחמד והמקום מקסים. המחירים קצת גבוהים אבל רמת האוכל ואיכות השירות וקסם המקום מצדיקים את... זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roslana - תמונה
Roslana 4 ביקורות
תודעת שירות ירודה!
1.5
20/04/14

למקום יש "קונספט" של הרכב בעצמך את המנות, כלומר כל מנת בשר/דג מגיעה איך שהיא ללא תוספת וניתן להרכיב את המנה שלך מכמה סוגי בשר ותוספות (מה שמעלה את מחיר הארוחה משמעותית!). אני ובעלי... הרכבנו לעצמנו פלטת בשרים עם תוספת וגם פינקנו את עצמנו במנה ראשונה בהמלצת המלצרית - פלאפל וטחינה. כשקיבלנו את החשבון להפתעתנו גילינו שהזמנו בעצם 2 מנות ראשונות - פלאפל + טחינה (יחד הן עולות פי 2 מהמנה שרשומה בתפריט). ביקשנו לברר את העניין ולטענת המלצרית מנת הפלאפל מגיעה עם קצת טחינה וזה לא מה שקיבלנו (אבל גם לא מה שביקשנו). היא טענה שצירוף המילים "פלאפל וטחינה" גרם לה להבין שמדובר בשתי מנות ראשונות - פה הפיוזים התחילו לעלות מאחר ובתפריט אין שום מנה שנקראת "פלאפל" בלבד. כמובן שבקשתנו להביא תפריט כדי שנראה לה זכתה להתעלמות , גם הבקשה לדבר עם המנהל לאחר שמסרה לנו שנשלם על מה שאכלנו ואין באפשרותה להוריד את החיוב. גרמו לנו לחכות יותר מרבע שעה לאחר שביקשנו לראות את המנהל ורק לאחר שניגשנו בעצמנו למלצרית זכינו לחשבון חדש פחות החיוב על מנה אחת. בקיצור - שירות ברמה מאוד נמוכה, נורא התאכזבנו. מה גם, שהמחירים מוגזמים מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
rachel - תמונה
rachel מבקר מתחיל
אכזבה
1.3
16/04/14

ביקרנו היום במסעדת דקס בטבריה. המקום היה מלא בברחשים (יתושונים קטנים) שעוקצים ונכנסים לאוכל ולשתיה. המנות מאד מאד יקרות ולא מגיעות עם שום תוספת. ישבנו 3 אנשים, אכלו כל אחד מנת דג עם... תוספת אחת משותפת לשלושתנו ושילמנו 400 ש"ח... לא שווה את הכסף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 2 ביקורות
מסעדה בינונית ביותר
2.0
23/03/14

אני מדריך טיולים ואוכל במסעדות רבות בארץ עם תיירים. מסעדת הדקס יקרה והאוכל שם לא מיוחד בכלל. התיירים שלי התלוננו על הבשר והמנות הקטנות לעומת המחירים הגבוהים. לא ממליץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית - תמונה
גלית 13 ביקורות
אכלנו שם ארבעה אנשים
3.3
15/08/13

בשרים מאוד טעימים, איכות גבוהה. אבל... מנות קטנות, לא משביעות ויקרות מאוד. תבואו שבעים לפני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yosi - תמונה
yosi מבקר מתחיל
חוצפה של שרות
1.0
13/06/13

ב 9/5/2013 חגגה משפחתנו אירוע חאלאקה לנכד, אותו סיימנו בארוחה חגיגית במסעדת דקס. הארוחה הוזמנה מבעוד זמן, והתבססה על מיגוון מנות. ביתי, בעלת השמחה, ביקשה להחליף את מנת הבשר עבור אישתי,... ללא ידיעתה, במנת דגים, מושט.זמן רב עבר , כשכול החבורה כמעט סיימה לאכול, עד שהמלצר הביא מנת דג סלמון, ולא מושט והניחה לפני אשתי עם ברכת בתיאבון. היתה זו מנה נאה וגדולה, ואשתי (שלא ידעה שההזמנה היתה עבור מושט) שמחה בחלקה, ואף אני הבטחתי שאעזור לה לסיימה.לאחר כדקה, כאשר אשתי נהנית מהדג, ותוך כדי נעיצת המזלג, הופיעה ורד, בעלת המסעדה, בצעקות :"מה זה, את לא רואה שזו מנה שמיועדת ל 3 אנשים, ושהמלצר טעה?", וכמו שהיא צועקת, חטפה בגסות רבה את הצלחת מלפני הסועדת, ניקתה ממנה את החלק של הדג שהוחל באכילתו, וסילקה את הצלחת עם הדג מתחת אפה של אשתי, שנשארה עם פה פעור, והמזלג עם חתיכת דג בידה. היינו המומים, ביטלנו מייד את הזמנת הדג, והסתלקנו מהמקום בכעס רב.נו, אחרי חוצפה והתנהגות שכזו, מי בכלל רוצה להעריך את דקס?

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב 2 ביקורות
פשוט טעים
4.5
19/01/13

היינו אני וזוגתי ביום חמישי האחרון בדקס המסעדה הייתה מפוצצת באנשים וטיפה רועשת אך מרגע שהאוכל שהזמנו התחיל להגיע זה היה פשוט תענוג אחד גדול. סטייק האנטריקוט שאכלנו היה מדהים מדהים וגם... צלעות הטלה היו פשוט נהדרות החשבון טיפה יותר יקר מבמקומות אחרים אבל לדעתי שווה לאכול בדקס אנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tifi - תמונה
tifi מבקר מתחיל
לא נעים בכלל
1.0
31/12/12

לאחר שהזמנו מקומות, הגענו למקום, ולא נראה היה שלמשהו אכפת. כשאמרנו כי הזמנו שולחן מראש נראה כי הם לא היו מוכנים לכך, שמו אותנו על הבר ולאחר כמה זמן העבירו אותנו לאיזה שולחן. בשולחן... ישבנו עשר דקות עד שהובאו לנו תפריטים. הערנו את תשומת ליבה של מלצרית שעברה כי אנחנו רוצים להזמין היא אמרה שכבר תשלח משהו. לאחר עוד עשר דקות פנינו למארח שגם התייחס בצורה לא נעימה ואמר שכבר יבואו אלינו. כמובן שלאחר עוד רבע שעה נוספת אף אחד לא ניגש לשולחן שלנו. קמנו ללכת משם בעקבות חוסר תשומת הלב והרצון לוודא מה איתנו. אף אחד מאנשי המקום לא התעניין מדוע אנו עוזבים והיחס המחפיר נמשך עד הרגע האחרון. גם מבחינה חיצונית המקום לא נראה מזמין בכלל, הגענו לשולחן לא נקי, יש המון רעש כי האקוסטיקה דפוקה ומידי פעם מכבים את האורות ויש שירים צעקניים כי אונייה מגיעה. למרות שלא הספקנו לאכול שם ולחוות דעה על האוכל, אני לא חושבת שזה שווה את זה. מקום עם כזה יחס לא נעים בעיקר כאשר המחירים שם לא נראים סבירים כלל ויש ציפיה שהם כוללים גם שירות נעים ואדיב, לא שווה את ההגעה והמאמץ, גם אם הזמנתם מקומות מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה