נגישות
נגישות

דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

239 ביקורות וחוות דעת על דקס

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
11/03/11

I DONT KNOW WHO DO THET I CAN SAID IS GOOD תנסו שוב ללכת אכלתי שם לפני שבועיים ועכשיו רציתי לתת ביקורת אז כדאי ללכת לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
02/03/11

היינו שם הערב . יקר להחריד וללא הצדקה . בעבר היו יותר טובים . הקינוח קרפ תפוחים שהיה הטופ בעבר עכשיו הוא בושה וחרפה ועוד עולה 50 שח . השירות קמצני להחריד וקר אפס גמישות סתם חיוכים... ריקים אין על מה לדבר בשום מובן . הבשר מצויין .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
17/02/11

היינו אתמול בערב בדקס, המחירים טיפה יקרים אך האוכל נהדר, במיוחד הפילה עגל וכבד האווז. יש לציין במיוחד את השירות הנהדר של המלצרית שלנו צליל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
11/02/11

פשוט אכזבה.. האווירה ממש קרה. לא הרגשתי שהגעתי למסעדה אלה לאולם אירועים ריק.. האוכל היה די תפל לא מזכיר במעט את האוכל שאכלתי באותו מקום לפני מספר שנים. הזמנתי סטייק אנטריקוט מדיום(130... ש"ח ל-300 גרם) שהגיע וול דן, קר ותפל. הקינוח שהזמנו היה פשוט מבייש(49 ש"ח). בנוסף קיפלו את כל המסעדה בזמן שאנחנו עדיין יושבים ואוכלים. במחיר של 200 שקל וצפונה לאדם המסעדה הזו פשוט מביכה. לשם אני לא חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
19/12/10

היינו 5 אנשים ביום רביעי האחרון, והיה פשוט נהדר הכול החל מהאוכל שבמבט ראשון נראה פשוט אך לאחר שטועמים מבינים כי הפשטות היא הכול אם חומרי הגלם היו אכותיים והם היו. וכלה בשירות שהיה פשוט... מקסים ומפנק, תודה רבה על ערב קסום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/11/10

שנה שלמה חלמתי לחזור שוב אל מסעדת הדקס , ולהנות מהמאכלים המדהימים שמגישים שם.( כבד האווז מדהים) שנה שלמה חיכיתי לרגע להיות שוב בדקס המהמם הזה ולהתענג מכל ביס, ערב שלם מקסים. ביום... שלישי האחרון סוף סוף זה קרה. תודה אלוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
18/11/10

מסעדה שירדה מגדולתה, כל כך הרבה פוטנציאל ואכזבה כה גדולה. מסעדה שלא טורחת להשקיע בלקוחות הקיימים. מתקמצנת על האוכל. אני ומשפחתי נהגנו לסעוד שם שנים והפעם הגיעו מים עד נפש. כל פעם קטנות... המנות ועולה המחיר ומצטמצם המבחר. אין ספק שהטעמו של המזון איכותי וטעים, אך אין שום הצדקה ליחס המחיר/שירות/כמות. אין שום הצדקה למדיניות אי שימור הלקוחות שקיימת במקום. מקום ממומלץ לשומרי כשרות מבוססים לביקור חד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
kfir - תמונה
kfir מבקר מתחיל
4.7
01/11/10

מומלץ... אני ואישתי חיפשנו מסעדה כשרה בטבריה . חיפשנו המלצות ושאלנו חברים שגרים בטבריה הרוב המליצו על הדקס ... הלכנו למסעדה שנמצאת בחוף הלידו ממש על הכנרת , הייתה לנו מלצרית חמודה מאוד... בשם פלורי המליצה לנו על המנות , בסוף החלטנו לקחת מנה ראשונה סלט הבית זוגי שעולה כ35 שח טעים הפרגיות נעשות על פחמים ומגיעות על פלטה חמה עם גחלים והזמנו קנקן לימודנה וציפס מטובל ..טעים והאוכל מוכן מהר מומלץ סהכ 206 שח

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
02/10/10

חגגנו 10 שנים לנישואין. שמעתי דברים טובים על המקום ומזמן רציתי לאכול במסעדה זו. הכל היה מעבר לציפיותי וציפיות רעייתי. ההושבה, השירות האדיב והחייכני , המנות יפות וערבות לחיך. מנת פילה... העגל שלהם הייתה פשוט יוצאת מגדר הרגיל הבשר היה רך כמו חמאה . וכן מנת קרפציו הטונה המדהימה היא הייתה כל כך יפה עד שלא רצינו לאכול אותה אלה למסגר ולקחת הביתה , פשוט טעם חלומי. היה טיפה יקר אך שווה כל אגורה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
28/08/10

אכלנו השבוע שם, שמונה אנשים. תפריט יינות ברמה, המלצר מקצוען, עם שירות מכל הלב. האוכל טעים וברמה גבוהה מאוד. המנה הראשונה והמנה עיקרית היו מצוינות, (רציו לציין במיוחד את כבד האווז שהיה... פשוט חלומי)עשויות כמו שצריך

עוד פרטים
הוספת תגובה