נגישות
נגישות

דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

239 ביקורות וחוות דעת על דקס

dana.elster01 - תמונה
dana.elster01 מבקר מתחיל
ביזיון
1.0
12/08/20

הגענו למסעדה משפחה כ15 איש. עד שהגיעה מלצרית לערוך את השולחן לקח רבע שעה, ערכנו את השולחן בעצמנו וסידרנו צלחות. עד שהגיעה המלצרית לקחת את ההזמנות לקח 20 דק. הזמנו 2 מנות של לברק, לאחר... זמן רב הגיע מגש אחד עם 4 חתיכות דג. לאחר ריב עם המלצרית החצופה על אי הגעת אחת המנות של הלברק נודעו לכך ששתי המנות נכללו באותו מגש ולא טרחו ליידע אותנו. שאר המנות הגיעו בהפרשי זמן בלתי מבוטלים לאחר ויכוחים עם המלצרים שלא למדו שהלקוח תמיד צודק, בליווי של פרצופים ותחושה כוללת של ״עושים לנו טובה״. מיותר לציין שחצי שולחן סיים לאכול וחצי שני לא קיבל את האוכל עד עשר דקות לפני שהלכנו. לאורך כל השהות ״הנפלאה״ שלנו במסעדה לא התנצלו בפנינו פעם אחת על האיחורים והפשלות הרבות. כשהגיע החשבון לאחר ויכוחים רבים עם בעלי הבית הם הואילו בטובם לתת קינוחם על חשבונם, מיותר לציין שהעדפנו לברוח מהמקום כמה שיותר מהר. בדרכנו החוצה בעל הבית אמר ש״הגענו בתקופה לא טובה״, ״אם הייתם באים חודש הבא היה אחרת״. שום התנצלות ושום סליחה לא היה. לבעל הבית: אנחנו מצטערים שהגענו בתקופה לא טובה, אשמתינו. בקיצור, אם אתם רוצים שירות מהרמות הגבוהות ביותר לכן לדקס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
danibanovicb - תמונה
danibanovicb מבקר מתחיל
שרות מזעזע אוכל גרוע מאוד
1.0
05/08/20

לוקח זמן רב מעל שעה להביא אוכל שום מלצר לא מתייחס לאורחים האוכל מתובל בהגזמה שאי אפשר לאכול את המנה ולתת תשובות לכול המצב הזה אין לאף אחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק מבקר מתחיל
ממש יקר בשביל אוכל ברמה לא משו
2.3
22/06/20

נסעתי עם הבת זוג לחופשה בצפון חברים סיפרו לנו על דקס שזה מסעדה ממש טובה הגענו למקום אנחנו קיבלנו שירות מעולה אבל אחותי שהיתה במקום באותו העת קיבלה שירות זועתי לאחר שהזמנו את המנה שלא... היתה מבושלת במלואה וגם האוכל לא היה טעים במיוחד התאכזבנו ממש מהרמה של המקום במיוחד לאור המחיר הגבה ששילמנו בגלל השם של המקום ולא תמורה לאוכל שקיבלנו המסעדה כמעט עולה כפול מהרבה מסעדות שהיתי בהם ממש מאכזב אני שמח להוציא כסף ולהנות מארוחה טובה עם זה שווה את זה אבל זה היה ברמה של שיפודיה מבאס

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
מאכזב
3.3
09/04/18

במסגרת חופשה בטבריה, הגענו 4 זוגות למסעדת דקס, מסעדה שלא ממש עשתה רושם, האוכל היה פשוט, לא מדהים, יקר, הסכום שביקשו מאיתנו היה אסטרונומי, מופקע, ולא מתאים למסעדה כזו. 2 מנות הגיעו יחסית... קרות, דג שהוזמן הגיע חצוי, קצת מוזר כי לא ביקשנו פילה. לא מתאים היה לשבת שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noa - תמונה
Noa מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.5
02/10/17

היינו היום אני ובן זוגי ונהנינו מאוד. ישבנו מול הכינרת ו הייתי בריזה נעימה. המחיר קצת יקר אך המנות גדולות אני ובן זוגי חלקנו דג, צ'יפס ופוקצ'ה והתפוצצנו. האוכל היה מאוד טעים והשירות... מעולה. ממליצה בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shelly - תמונה
Shelly מבקר מתחיל
שירות מאכזב אך נהננו מהאוכל
3.0
23/08/17

האוכל היה נהדר, בעיקר אכזב אותי השירות, הזמנתי מקום מראש לכבוד יום הולדת של בן זוגי, כשהגענו לא הייתה התייחסות כלל לזה שהזמנתי מקום לא בדיקה של פרטי ההזמנה, ניסו להושיב אותנו ליד המנגל... כי זה מה שפנוי לזוג, וכשביקשתי שיבדקו את ההזמנה שלי מכיוון שהדגשתי שאני מעוניינת בשולחן נעים ושקט לא היה לכך מענה ,כך שלא באמת הייתה חשיבות לכך שהזמנתי מראש וציינתי שאנו חוגגים יום הולדת גם לכך לא הייתה שום חשיבות בפועל או התייחסות, באמת האוכל היה מדהים והפוטנציאל נהדר אך מאוד אכזב אותי לקבל התייחסות ושירות כזה במיוחד שלא הגעתי למסעדה זולה ובכיף כזוג באתי להוציא והוצאתי בסביבות ה600 שקלים. אני עצמי מנהלת מסעדת בשרים בחיפה ולא ציפיתי לסטנדרט שירות נמוך על גבול המעליב וחבל. שימו את הדגש על זה ותוכלו לשדרג את החוויה של הלקוחות שלכם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi מבקר מתחיל
מסעדת פועלים,אוכל טעים אבל יקרה
3.5
20/07/17

אכלנו אתמול אני ואשתי במסעדה אני הזמנתי סטייק אנטריקוט 330 גרם בעלות של 150 ₪ הסטייק היה טעים לא משהו שלא הכרתי ואו אכלתי בעבר אשתי הזמינה דניס על הגריל כ-90 ₪ שגם היה סביר בהחלט ומנת... צ'יפס מכובדת בהחלט 30 ₪ עם שתיה קלה לשתינו בקבוק קולה זכוכית. ומנת פתיחה פוקצ'ה עם פסטו ומלח אטלנטי ושמן זית עליה ללא כל מטבל בנוסף כ-30 ש"ח סה"כ 333 ₪ לא כולל טיפ יקר לזוג שסה"כ אכל ארוחה פשוטה במסעדה שהיא בסגנון מסעדת פועלים אבל מתייגת את עצמה אחרת לגמריי כל המנות המוגשות ללר תוספות כל תוספת בתשלום למשל אם מזמינים חומוס הוא מלווה בעצמו מוזר קצת... גם הפוקצ'ה מגיעה לבדה ללא שום מטבל לטעמי למסעדה מיקום מעולה ואווירה נעימה אבל התמחור של מסעדת שף כאשר בפועל מוגש אוכל של מסעדת פועלים נקודה טעים רגיל ולא מיוחד אין שום סיבה אמיתית לתמחר את האוכל כך אלה אם באמת האוכל היה מגיע עם תוספת או סלטים ומטבלים בקיצור מסעדת פועלים שתייגה את עצמה כיוקרתית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan מבקר מתחיל
אין ספק שאחזור לשם שוב, ואני ממליץ לכולם לבקר במסעדה זו.
4.3
13/04/17

יקר, אפילו מאוד, אבל לגמרי שווה את זה. הבשר המצוין, הקינוח, מוזיקת הג'אז הנהדרת ברקע, הכל מצטרף יחד לחוויה מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yehudit - תמונה
Yehudit מבקר מתחיל
מאכזב
1.5
19/11/16

אכזבה בלשון המעטה. האוכל הגיע קר וזה במקרה הטוב שהוא הוגש, השרות מזעזע המתנה למנות שיצאו קרוב ל 90 דקות. חבל כי הפוטנציאל בשמים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yana - תמונה
Yana 2 ביקורות
מדהים !!!
5.0
30/08/16

באמת שלעיתים רחוקות עד מאוד, ובארצנו, אף פעמים בודדות אם כן, אני יוצאת ממסעדה ואומרת ה-כ-ל היה מושלם ! באמת שהמקום בעיניי מקבל ציון של 5 מתוך 5. נתחיל מזה, שהאווירה במקום, הדק מעל המים... והנוף על טיילת טבריה פשוט וואו! נמשיך שהשירות במקום אדיב ביותר, עד כדי כך, שכאשר אני ובן זוגי הלכנו לצד כדי לעשן, מנהל המקום (לפי דעתי) מזג לנו שתי כוסות יין מעולה על חשבון הבית - "סתם ככה". התפריט מאוד מצומצם, אבל קולע בול! כל מנה שלקחנו גרמה לנו לומר "וואו", הסלט פטריות שלא אכלתי כמוהו בשום מקום אחר, חלת הבצל, שאמי ובן זוגי מאוד אהבו, ושלא נדבר על הבטטות על הגריל שמגיעות עם פטריות עשויות בצורה מושלמת! ועל הפילה סלמון שהיה הכי טעים שאכלתי בחיי. אי אפשר לומר שהמקום זול, אך אם להשוות למסעדות אחרות על הטיילת, עם מחירים עוד יותר יקרים ואוכל בינוני מאוד - אין מה להשוות בכלל! הכל היה מדהים. שיא הערב כמובן היה בכך ששולחן לידנו ישב שולחן גדול מאוד של תיירים מאפריקה, שהם לקוחות וותיקים במקום במסתבר, עבורם , ולתדהמתנו, נכבה האור, והתחילו לנאום בצורה מדהימה שמיקרופון עבורם, פתאום ספינה התקרבה על הדק וממנה זיקוקי בוערים, ואף זיקוקים בשמיים-רק עבורם. הספינה התקרבה ממש אל שולחנם, ופשוט הושיבו אותם על הספינה והושיטו הלאה. הם היו בשוק, אנחנו שמחנו שיצא לנו בנוסף להכל לצפות בדבר כזה! לסיכום של דבר- האוכל מדהים! האווירה מדהימה! וכמו שראיתי, זו מסעדה שבאמת שמה דגש מיוחד על שירות מעולה וזה מוכח בנוסף ליחס אל הלקוחות הוותיקים! כשאחזור לטבריה - רק לכאן !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה