נגישות
נגישות

צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על צל תמר

בתאל - תמונה
בתאל 8 ביקורות
חוויה מושלמת
5.0
18/02/14

החל מיינות החודש שהוצעו במחיר שפוי ועד למנות הסיום,צל תמר היא אכן מסעדה משובחת ובמחיר השווה לכל כיס. עיסקיות שהוצעו אף שהיה זה יום חמישי בערב. נהננו מבקבוק גוורצטמינר בעלות של 60 שקלים... בערך.. המנות הוגשו ביד רחבה ובטוב טעם. שירות זריז ויעיל .אווירה כפרית פסטורלית.ערב שזכור לטוב. חוויה מהמשובחות שבהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit 55 ביקורות
שווה כל שקל
4.0
10/02/14

פעמיים יצא לבעלי ואני לאכול שם, ותמיד נהננו מכל ביס. המנה עם פירות הים מעולה והסלמון מצויין. חבל שהיא בצפון ושאי אפשר לאכול שם יותר בגלל המרחק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orenow - תמונה
Orenow 8 ביקורות
מעולה וטעים
4.3
15/10/13

ישבנו בשישי בערב (חשוב להזמין מקום מראש כמה שיותר מוקדם כי המסעדה מלאה עד 0 מקום) - הגענו אחרי העומס, בשעה 21:30 - היה מעולה, מלצרים נחמדים ואוכל שהגיע בזמנים נוחים לשולחן. סטייק... אנטריקוט היה מצוין עם רוטב שמנת בצד, והפירה מדהים!! קינוח היה פשוט אבל עשוי טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 14 ביקורות
היה מצוין
4.0
26/09/13

הגענו לארוחת ערב עם שלושה ילדים. השירות היה חייכני ואדיב, האוכל הגיע מהר והיה מצוין. נהנינו מאוד וסביר מאוד שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex Gilenson - תמונה
Alex Gilenson 11 ביקורות
פשוט נפלא
5.0
20/09/13

הזמנו מקום לרגל ציון 3 שנות נישואין. שמרו לנו שולחן עם ברכה, השירות היה מהיר מאוד, האוכל היה מצוין. אנחנו בוודאות נחזור בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 3 ביקורות
צל התמר אחת במקומות היפים ביותר בארץ
5.0
10/08/13

הגענו לשם בשעת בוקר מאוחרת התקבלנו בחיוך ענק . המקום מדהים . נקי מסודר נעים לעיין . מלצרית קיבלה את הזמנתנו לארחות בוקר ,חיכנו רבע שעה והגיע ארוחת בוקר מפנקת פשוט חבל על הזמן מכל טוב... הארץ . ישבנו שעתיים והתענגנו על הארוחה . מומלץ מאוד להגיע לאכול ולהנות מאווירה פסטורליט .אנחנו בהחלט נגיע עוד ועוד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
רואי - תמונה
רואי 2 ביקורות
לא ברור על מה ההתלהבות
2.5
04/08/13

מקום נחמד סה"כ עם פוטנציאל. אבל אוכל בינוני מאד, מנות ראשונות טובות (פטריית פורטבלו וחציל בטחינה), עיקריות פחות. הזמנו "ספיישל" של דג שהיה ממש לא מוצלח, בלשון המעטה.. החלפנו את המנה... לרביולי שמנת פטריות, שהייתה גם בינונית מאד. הפילה סלמון סביר. מחירים סבירים אבל לא מוצדקים ביחס לאיכות האוכל. יכול להיות שפשוט נפלנו על מנות לא טובות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
yarden - תמונה
yarden 2 ביקורות
היה מדהים!!
5.0
18/05/13

אכלנו אתמול בצל תמר והיה פשוט נהדר!! המקום ממש יפה, לא מזרקות וברכות, דגים וציפורים. וגם הבחוץ עם מזגנים כה שנעים בכל מקום. השירות כל כך נעים , אדיב, מהיר, כל דבר שביקשנו קיבלנו מהר ועם... חיוך. האוכל טעים ומנות ממש גדולות שבענו כבר משני מנות ראשונות בקיצור אנחנו ממליצים בחום ובטוח נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudy - תמונה
dudy 44 ביקורות
היינו כמה זוגות חברים ומאוד נהננו
4.8
13/05/13

אני בחרתי את המסעדה בשביל כולם וזה תמיד מביא איתו קצת אחריות... המקום מושקע מאוד ופסטורלי, אוירה אחרת מהמסעדות במרכז. האוכל היה פשוט מצוין! מנות גדולות ומושקעות וכל החברים שלי... התלהבו. המלצריות מקצועיות וממש מבינות עניין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת - תמונה
אסנת 4 ביקורות
טעים כתמיד
4.8
09/03/13

אנחנו סועדים ב"צל תמר" הרבה יותר מפעמיים בשנה. המנות מצוינות, המנות הראשונות ייחודיות (פטריות פורטובלו או פטריות ממולאות, מרקים ולביבות בטטה ועוד ועוד). השרות תמיד מסור ומחויך. הצטרפנו... למועדון החברים, ואנו צפויים לחזור למסעדה לעתים קרובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה