נגישות
נגישות

צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על צל תמר

רמון - תמונה
רמון 8 ביקורות
ערך מצוין למחיר הוגן
5.0
27/02/12

בקרנו זו הפעם השניה בצל תמר, וכמו בפעם הראשונה נהנינו מאד. הפעם היינו 15 סועדים, כולם נהנו מכל מה שאכלו, הכל היה טעים מאד. ומה שמוסיף מאד להנאה הוא המחירים הכל-כך הוגנים. בעיסקית משלמים... את מחיר המנה העקרית ובתוספת של 28ש"ח בלבד מקבלים מנה ראשונה ואחרונה ושתיה חמה! סוף סוף אפשר גם לאכול טוב וגם להרגיש שלא שוחטים אותך בסוף בחשבון. נבוא שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren Eliezer - תמונה
Oren Eliezer 12 ביקורות
נהניתי מאוד
4.0
04/02/12

אוכל טוב מאוד עם שירות יעיל ואדיב. המנות טובות מאוד: אנטיפסטי נדיב מקורי ועשיר בטעמים, לצד סלט יווני פשוט, אולם עשוי מירקות טריים. מנות עיקריות : חזה עוף בחרדל ופרגית במשרה סילאן לא... אכזבו. אנחנו נשוב לשם שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
בשמת סגל - תמונה
בשמת סגל 3 ביקורות
הפתעה נעימה באשדות יעקב
5.0
28/10/11

כפריקים של מנות ראשונות, הזמנו סלט יווני, מרק בצל, אנטיפסטי ופיטריות ממלאות. כל מנה-פשוט תענוג. ביחוץ ממליצה על המרק ורוצה מתכון שלו. המלצה למסעדה-דאגו לעקר את החתולות המקסימות... שמסתובבות אצלכם. זה נכון לחתולות, לגורים, למסעדה, ולמתארחים ולסביבה. אשמח לעזור בכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אשד כתיבה יוצרת - תמונה
אשד כתיבה יוצרת מבקר מתחיל
4.6
16/10/11

פעם שלישית שאכלתי במקום עם משפחתי. המקום ייחודי, באוכל, בעיצוב, באווירה ובשירות המעולה. עדיין לא אכלתי פעמיים אותה מנה, ובכל פעם אני מופתעת מחדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת - תמונה
אסנת 4 ביקורות
3.3
17/09/11

מסעדה טובה שאני חוזר אליה לעיתים קרובות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.7
29/08/11

הגענו במסגרת "שבוע גורמה" של מעריב (האמת שבמקרה,גילינו את זה רק כשישבנו, אבל יצא טוב... 79 ש"ח מנה ראשונה+עיקרית+אחרונה) המקום היה עמוס ביותר, עם אווירה נעימה מאוד, אפשר להגיד שדיי... טעמנו מהכל מכיוון שכל אחד בשולחן הזמין משהו אחר ועשינו סוג של טעימות הדדיות.... אז בואו ניגש למסקנות : חברים, מדובר באחת המסעדות הטובות במדינה, ואני מסתובב הרבה במסעדות, האוכל פשוט מוצלח מאוד, השירות מוצלח, מחירים סבירים ביותר, טעים במיוחד : סטייק אנטריקוט וסטייק סינטה שהיו מנות מאוד מוצלחות, הסופלה שוקולד בקינוח היה אורגזמה שוקולדית מופלאה . בקיצור, חייב לבקר . המלצות לבעלי המקום : 1. מוזיקה רקע (למה אין?) 2. לשנות את הפרסום (זה המופיע בקופונים\עיתונים באיזור...) הוא ממש מזעזע ולא קשור למקום הקסום... גם ככה "צל תמר" זה שם שלא ממש מתאים 3. לאפשר למלצריות החמודות טיפה יותר יכולת אילתור... (למשל לבקשתי לחתוך את ההמבורגר לחצי בשביל הילדים,המלצרים הסבירה שלה אסור, והיא מוכנה להביא לי סכין לביצוע עצמי...) 4. לפתוח סניפים בכל הארץ ! לא כל יום אני בצפון, ואני כבר מתגעגע... לסיום : רכשנו במעדניה שבמקום גוש "אנטריקוט" טרי ומשובח.... כדי שנוכל לשחזר בבית את הטעמים המובחרים. תמשיכו ככה ! משה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/08/11

מקום קטן. לא ממזוג. הישיבה כמו בתוך כיבשן. שירות מזעזע ולא מזמין. רצוי מאוד להמשיך עוד כמה דקות לכיוון הגילבוע לקימל בגילבוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של אסנת
אסנת
09/03/2013
צל תמר ממוזגת היטב, ומי שבוחר לשבת מחוץ למסעדה באוגוסט בעמק הירדן, צריך לקחת בחשבון כבשן. אנחנו מאד בררנים בשרות, וסבורים שב"צל-תמר" השרות מצוין, לא משנה מי המלצר/ית. קימל בגלבוע - כבודה במקומו מונח, המרחק הוא הרבה יותר מכמה דקות.
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/08/11

ביקרנו במסעדה ביום שישי האחרון חמישה סועדים שיודעים להעריך אוכל טוב. למנות ראשונות הזמנו: תאנים אפויות ממולאות ברוקפור שהיו מעדן אמיתי, סלט של עשבים, נבטי חמציצים, ראשד, בלו ברי, רוקפור... ותאנים טריות בתחמיץ עדין שהיה מיוחד וטעים מאוד. כמו כן קיבלנו לשולחן מבחר מתאבנים שהוגשו על קונסטרוקציית ברזל מרשימה והכילו בטטה אפויה בסילאן, קוביות סלק עם פטה, חציל בטחינה ירוקה פיקנטית, פלפלים קלויים בתחמיץ ולחם שאור אגוזים עם שמן זית בלסמי, שהיו פשוט טעימים אחד אחד. כמו כן קיבלנו פטה כבד עוף עם ריבת בצל ותאנים ללא חמאה ושמנת שהיה פשוט מפתיע בטעמיו. לעיקריות הזמנו: פרגית בסילאן שהיה עשוי בדיוק במידה במתיקות סילאנית מעודנת, דניס אפוי בקראסט עשבי תיבול טעים, רך\פריך שטריותו זועקת, קציצות טלה על פירה אוורירי בעננת חמאה מעודנת. לקינוחים הזמנו: סלט פירות עם מנגו, סברס צבעוני ברוטב פירות יער עם נגיעות קינמון שהיה טעים וישראלי בפשטותו, כמו כן קיבלנו סופלה שוקולד שנעשה רגע לפני ההגשה והיה מרשים בשלמותו ושערות קדאיף עם גלידת וניל ונגיעות פסיפלורה ומנגו, כמו כן הזמנו מקפא ברולה על בסיס פילו שהיה טעים, מעניין ושונה. המחירים סבירים מאוד בכל קנה מידה, נהנינו מכל מנה ומנה וחווינו חוויה קולינרית משכרת. אז אחרי כל זה פשוט רוצו לשם! עמי ברעם, שף תמיכת לקוחות ופיתוח מוצרים, חברת אסם נסטלה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
06/08/11

מסעדה מצויינת, נהננו מאוד ונשוב לבקר בכל פעם שנגיע לצפון מחירים סבירים בהחלט, אוכל מצויין, שירות נפלא מנת הקינווח של פירות עם קרם מסקרפונה גנבה את כל ההצגה בארוחה כדאי מאוד לקנות גם... בקצביה - מחירים מצויינים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 2 ביקורות
4.7
17/07/11

חזרנו שוב למסעדה הזו כי האוכל טוב , האווירה נעימה והמחירים סבירים , תמורה הוגנת למחיר. בשתי הפעמים שכחנו להשתמש בשובר ההנחה שקיבלנו במלון... מה שהיה מוזיל את המחיר .... אתם אל תשכחו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה