נגישות
נגישות

צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על צל תמר

עודד - תמונה
עודד מבקר מתחיל
מומלץ מאוד
4.5
17/09/15

הייתי במסעדה הרבה פעמים, האוכל שם מאוד טעים, אפשר לנסות הרבה סוגי אוכל והם היו טעימים מאוד. השירות והאווירה גם טובים מאוד, המחיר לעיתים קצת יקר אבל ביחס לאיכות המנה הוא בהחלט שווה את זה... בתור מנה ראשונה אני ממליץ בעיקר על לביבות בטטה, כמנה ראשית סטייק אנטריקוט 200/300 גרם ברוטב שמנת פלפלת (אם רוצים משהו קטן יותר, אז קציצות טלה או פסטה ברוטב עגבניות ופרמז'ן), למנה שנייה פירה ולמנה אחרונה הפתעת שוקולד (שזה בעצם פונדנט)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
מומלצת מאוד
4.8
05/09/15

המסעדה ממוקמת בתוך צמחייה בחוץ תעלות וגשרונים עם מים זורמים מקום קסום בכל פינה ממוקמים מאווררים ענקיים כך שהחום והלחות לא מורגשים, יש מתחם עם מתקנים לילדים יתרון ענק יכולנו לשבת ברוגע... ולהנות מהמקום מהאוירה והאוכל הטעים. מנות הילדים כל כך גדולות שלקחנו 3 מנות ל 6 ילדים גרגרנים ראוי לציין שמנת הילדים כוללת מנה גדולה של גלידה קיבלנו 6 מנות גלידה במקום 3 וסרבו לקחת תשלום. המבוגרים אכלנו שרימפס מוקפץ ברוטב שמנת מנה מצויינת, פילה סלמון טעים וסטק אנטריקות עשוי טוב מאוד רך וטעים. הצוות עובד במהירות אדיבות וסבלנות למרות החום והלחות שאפו.המסעדה מומלצת מאוד, בסופי שבוע בתקופה של פגרה מומלץ להזמין מקום במסעדה לפחות שבוע מראש .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת אנידג'אר - תמונה
ענת אנידג'אר 2 ביקורות
מסעדה נהדרת ומומלצת אבל..
3.3
08/02/15

אנחנו מגיעים למסעדה לא מעט פעמים, אנחנו מגיעים מרחוק אבל המקום מקסים, אתמול היינו שוב והפעם מעט התאכזבנו מגודל המנות שנראה כאילו התכווצו, מה גם שעשינו הזמנה גדולה ועדיין על חתיכת לחם... קטנה נאלצנו לשלם 15 ₪ שנראה לי מעט מוגזם. המנות היו טעימות מאוד אך ביחס למחיר נראה שאת המנות הראשונות ניתן קצת להגדיל ולא לתת צלחת גדולה עם מספר קטן מאוד של פרטים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ishai - תמונה
Ishai 9 ביקורות
אין התייחסות ללקוחות עם מוגבלויות אכילה שלא אוכלים עגבניות למשל
2.3
22/11/14

יצאנו לחגוג לאשתי יומולדת! שלט יפה היה על השולחן! ישבנו כעשר דקות (המשמרות התחלפו)?כול הדרך חלמתי על קדרת פירות ים בקשתי מהמלצרית אם יש מצב לבשל בלי עגבניות ונעניתי בשלילה!ישר אחראית... משמרת הופיעה וגם שללה את הבקשה אז לא נותר אלא לאכול ״מנת ילדים״ ספגטי ברוטב מצחיק של פסטו?אחרי שאכלתי את המנה באו לשאול איך היה אז עניתי שזה לא משהו! ואז בא בחור מהמסעדה וניסה להציע לי מנה אחרת וכמובן שנסתמתי מהבטון אז לא יכולתי! שלחו לנו שני קינוחים ע״ח הבית אבל זה לא עזר לנחם אותי בכלום כי זה הרס לי את כל הערב אחרי נסיעה עם גשם זלעפות! חבל שבמסעדה כזאת שף לא מסוגל להכין כל מנה אחרת! הבנות נהנו מהסטייק ומהמבורגר ומהפרגיות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 49 ביקורות
מקום ממש שווה
4.5
13/08/14

המקום מאוד יפה גם בפנים המסעדה וגם בחוץ. בחוץ זה מרגיש כמו פינת טבע. האוכל היה מאוד טעים. הזמנתי סלמון וזה היה הסלמון הכי טעים שאכלתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yotam - תמונה
yotam 4 ביקורות
חוויה נעימה וטעימה בצל התמר
5.0
17/07/14

השבוע ביקרתי במסעדה במסגרת בילוי בצפון יחד עם בת זוגי. הגענו לשם לאחר קריאת ביקורות חמימות על המקום. בראש ובראשונה ברצוני לציין לשבח את השירות: במהלך שהותינו במסעדה פגשנו ב- 5 מאנשי... המקום וכל אחד מהם העניק לנו שירות על הצד הטוב ביותר: המארח בכניסה הושיב אותנו בשולחן בסבר פנים יפות ובמילים מנומסות, המלצרית שעזרה לנו לבחור את המנות היתה סובלנית בצורה בלתי רגילה ופירטה מעל ומעבר על כל מנה. מלצרית נוספת בשם עדי היתה מאוד נחמדה ומסבירת פנים ובדקה איתנו מה התזמון שבו נהיה מעוניינים לקבל כל מנה, האיש שעמד בקופה טרח להגיע פעם-פעמיים ולשאול האם האוכל לטעמנו והאם יש משהו שהוא יכול לעזור לנו איתו והמלצרית שבדיוק עמדה בפתח כשיצאנו פתחה לכבודנו את הדלת. מבחינת האוכל אני חייב לציין שהמחיר היה פשוט בדיחה!!! אמנם לא אכלנו מנות מטורפות אך ממה שכן אכלנו אני ממליץ על מנת דג הסלומון מאודדדד....יש למסעדה דיל של עסקית ב- 79 שקלים. הדיל כולל - מנה ראשונה + מנה עיקרית + שתייה ואני וחברה שלי שהקיבות שלנו לא גדולות במיוחד שבענו רק מזה- כלומר- קיבלנו ארוחה רצינית לשניים ב- 79 שקלים ובקושי עמדנו על הרגליים. חייב לציין שאע"פ שלא שתינו יין עמד שם מבחר עצום של יינות למכירה במחיר שעונה לציפיותיו של כל כיס. קינחנו בקרם ברולה מצוין ונהנינו מכל רגע. כשאחזור לצפון בטח ובטח שאחזור גם למסעדה. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
amitalter - תמונה
amitalter 10 ביקורות
שווה ביקור
3.5
25/06/14

אוכל טעים מאוד, תפריט מגוון, מתאים למשפחות מרובות טעמים. אידיאלי לילדים,( בתנאי שיש לכם מי שיקח אותם לג'ימבורי ולראות את הברווזים שבמקום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
R-M - תמונה
R-M 23 ביקורות
נחמד
2.3
14/05/14

ישבתי במסעדה עם 2 חברות שמאוהבות בה, הגעתי עם ציפיות מרוב הסיפורים שלהן. הזמנתי אנטריקוט עם שעועית ועוד מנות ראשנות שחלקנו שלושתנו. היה טעים והמנות נראו טוב, חבל שהשירות של המסעדה מאוד... ירוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפית - תמונה
יפית 2 ביקורות
תמיד מושלם
4.5
23/04/14

ישבנו בפסח חברים+ילדים. איכות המזון שומרת על רמה כבר שנים ומתאים מאוד גם לילדים. השירות אף השתפר. והמחיר סביר מאוד. בקיצור כשמחפשים ללכת על בטוח בצפון, צל תמר אף פעם לא מאכזבת! יפית...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer - תמונה
Omer 6 ביקורות
מסעדה מעולה - תענוג לחזור שוב ושוב
4.0
27/03/14

צל תמר היא פנינה אמיתית בשוק האוכל המקומי: אוכל טעים, שירות מדהים ומחיר סביר. חזרנו בפעם השלישית (אחרי פעמיים עם הילדים הפעם סעדנו בזוג) ונהנינו מכל רגע. השירות הוא גולת הכותרת - תמיד... מהיר, אדיב ונעים. האוכל טעים וטרי. התפריט מגוון ומאפשר גם לצמחונים להינות מארוחה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה