נגישות
נגישות

צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על צל תמר

Dan Araten - תמונה
Dan Araten מבקר מתחיל
כדאי ללכת לאכול במסעדה
4.8
29/04/17

הגענו למסעדה לעירוע בר מצווה התחלנו עם כמה מנות פתיחה מצוינות: פוקצה, קאלמרי וסלט יווני. המנות הוגשו בצורה אסתתית והיה נעים וכיף לאכול מהם. לאחר מכן הגיעו העיקריות : מדליוני פילה- קצת... יקרים אבל מנה טעימה וטובה ממליץ לאכול. ניוקי- מחיר נורמלי מאוד טובים. שרימפס ברוטב שמנת - המנה הוגשה באסתיות והיתה מצויינת. סטייק אנטריקוט- סטייק בשרני מאוד וטוב (עם הרבה שומן). סטייק- T-bone מנה מתוינת ויפה מעט יקרה. לאחר מכן הגיעו הקינוחים: שוויצריה הקטנה - קינוח מהמם ביופיו וטעים ממש. סופלה שוקולד- סופלה מצוין קצת שמן מידי. קאדאיף-שערות קדאיף עם קצפת מעולה במילה אחת. פאי תפוחים- קינוח מאוד גדול אפשר לאכול 2 אנשים טעים וטוב. פאי פאקן- פאי יפה גדול וטעים. גלידה- גלידה איכותית וטעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
assaf - תמונה
assaf 3 ביקורות
אם אתם באזור- חובה... ואם לא, שווה לתכנן טיול שישלב את המסעדה- בשבת רצוי להזמין מקום.
5.0
02/04/17

ה-מקום לחזור אליו פעם אחרי פעם אחרי פעם... הרמה לא נשחקת... נשמרת מעולה. האוכל, טעים, חומרי הגלם מצויינים, (לא לדלג על האנטי פסטי, תמיד מתחילים איתו, ובעיקריות כבר מגוונים). רק רצוי... שקצת ישקיעו בפינת הילדים, שאמנם יכולה להעסיק את הקטנים ( מתקן מתנפחים), אבל קצת מוזנחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hedva - תמונה
Hedva 28 ביקורות
WOW
4.5
01/04/17

בעלי ואני הגענו למקום מהמלצה של חברה טובה. והיה פשוט מושלם. השירות- מעל ומעבר, האוכל טעים (אכלנו ניוקי סלק ותפו"א עם גבינות, סלמון על מצע פירה, פוקאצ'ה וטירמיסו), האמת שטעים זאת לא... מילה, היה מעולה!!!!! כמעט הזמנו עוד מנות עיקריות. המקום כפרי, נעים (מלבד ברחשים, אבל זאת העונה :( ). אסור לפספס!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
מקום טעים, מנות נדיבות ושירות מעולה!
4.8
19/12/16

ישבנו לארוחת ערב- זוג ושני ילדים ונהנינו מאוד. האוכל טעים והמנות גדולות ומשביעות. מנות הילדים טעימות וגדולות ובהחלט מפנקות (45 ש"ח למנה + כוס שתיה + כדור גלידה + הפתעה) ובנוסף ניתנו להם... דפי צביעה וצבעים להנעים את זמננו. המחירים סבירים לחלוטין ויש גם עסקיות ערב (החל מהשעה 19:00) שכוללות מנה ראשונה+שתיה קלה +עיקרית לפי מחיר המנה העיקרית. משתלם! השירות היה אדיב, סבלני לילדים ושירותי ביותר. בקיצור - מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Diana - תמונה
Diana 2 ביקורות
אנחנו נחזור לשם בכל ביקור בצפון
5.0
18/12/16

מסעדה מקסימה. שירות אדיב והאוכל... האוכל פשוט מדהים!!! כל מנה קלעה בול בטעמים. תפריט מגוון מאוד, מתאים לכל טעם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dorit - תמונה
Dorit 4 ביקורות
מומלץ בחום לערב רומנטי וכן לארוחה עם ילדים
4.8
03/12/16

אכלנו שם 2 משפחות עם ילדים בשבת בצהריים. השירות יעיל ואדיב. האוכל מגוון ומצוין- היו מנות ילדים מתאימות- פיצה, ספגטי, שניצלונים לצד מנות איכותיות למבוגרים: קציצות טלה, נזיד פירות ים מנות... פסטה ובשר ייחודיות ומרקים טעימים. האוירה נעימה. מומלץ מאד לילדים: יש ג'ימבורי לקטנטנים וכן דגיגים ומפל קטן בחוץ. מעט יקר אך שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברהם - תמונה
אברהם מבקר מתחיל
11 בסולם 10
4.8
22/10/16

שלום רב אתמול, ליל שבת, כמדי חודשים אחדים, אכלנו ארוחת ערב במסעדה. הבן שלנו, שאנטריקוט הוא מעדן המל(א)כים שלו, הזמין מנה 300 ג"ר. עם הגעתה של המנה לשולחן הוא נוכח לדעת הכי זו מנה של... 200 ג"ר. כשהסבנו את תשומת לבה של המלצרית- סלחי לי, שאינני זוכר את שמך- הגיעה אלינו אחראית המשמרת ( את שמה איני יודע, היא הרכיבה משקפיים והיתה אדיבה עד להביך) והתנצלה. בתוך דקות אחדות הגיעה מנה נוספת, עסיסית ומהבילה כקודמתה, בתוספת צ'יפס. זו היתה מנה על חשבון הבית. מה עוד אפשר לכתוב על דוגמה שהיא מופת? תודה על חוויה. האוכל. האווירה. מוזיקת הרקע הנעימה. נעים להודות ולהוקיר בכלל ואת הראויים לתודה והוקרה כמובם, אנשי צל תמר, בפרט. מסעדה מומלצת לארוחה- עם סיבה או בלעדיה. טעים במיוחד הוא השניצל, מנה אשר בשל גודלה אנחנו, אשתי ואני, מתחלקים בה והיא משביעה את שנינו. והקינוחים, די. כמה אפשר... אין מלים. רק שבחים. משפחת שרון קיבוץ רשפים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sylvie - תמונה
sylvie 2 ביקורות
אכזבה
2.5
04/09/16

אנחנו אוכלים כבר הרבה שנים ב"צל תמר" כל פעם שאנו נוסעים לאיזור הכינרת. צל תמר הייתה ההמסעדה שלנו. אבל בפעם האחרונה שאכלנו שם, המנות היו קטנות ויקרות יחסית למה שהגישו. האוכל כבר לא... מיוחד וטעים. הזמנתי קציצות ביתיות על פירה עם טחינה. הגיעה מנת פירה שמספיקה לילד, עליה קציצות בדיוק כמו הקבב היווני הקפוא שקונים בסופר וגם אותו טעם, עגול, קטן ושטוח ומעט טחינה על הקציצות. במחיר הזה באיזור המרכז מוגשת גם סלט אישי , אך פה לא. יצאנו מהמסעדה מאוכזבים ורעבים. חבל כבר לא נאכל בצל תמר.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/09/2016
שלום רב, אני מודה לך על הביקורת הענינית ומצטער שהתאכזבת בביקורך האחרון אצלינו. ברצוני לציין כי מנות המסעדה (והתוספות המוגשות עימן ) לא השתנו בגודלן או במשקלן באופן יזום ע"י המסעדה והן מוגשות בדיוק כפי שהוגשו בעבר. מנת קציצות הטלה הינה מנה שקולה והיא אחת ממנות הדגל של המסעדה הנעשית במסעדה על בסיס מתכון "עתיק יומין". מתפקידי לבדוק האם משהו בהכנת המנה או בהגשתה לכם לא נעשתה בצורה הראויה - וכך אעשה. גודלן של המנות בצל תמר העיד שנים על נדיבות ושפע מצד לקוחותינו והפך לאחד מסמלי המסעדה, נדאג שכך יהיה גם בעתיד. שוב תודה על הביקורת ואשמח אם תצרו עימנו קשר ע"מ שנוכל גם להתייחס באופן אישי יותר. ליאור - מסעדת צל תמר.
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
קסם של מסעדה
4.5
27/04/16

את מסעדת צל תמר אני מכירה מזה כ-15 שנים.. וכל אותן שנים הם ממשיכים ושומרים על יופיו של המקום ועל רמת האוכל, הטריות והטעם. האוירה הכפרית עם ציוץ הציפורים ופכפוך המים מוסיפים בהחלט לאוירה... הקסומה של המקום. ביקרנו בחול המועד, מנות הפתיחה פטריות במילוי גבינה ואגוזים ומרק הבצל היו נדיבים וטעימים מאוד.. הסלט היווני היה טרי וטעים.. והמקום סיפק מצות לסועדים על פי דרישה.. מנת הקינוח של כדור טופי מצופה בקוקוס וכשר לפסח! היה טעים ומפתיע.. לסיכום, מסעדה שמאסט להגיע אליה כשנמצאים באזור בית שאן והסביבה.. ואפילו להגיע במיוחד..

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדן - תמונה
ירדן 27 ביקורות
מסעדה מעולה עם אווירה נעימה ומגוון אוכל באיכות מצויינת לאיזור הכנרת ועמק בית שאן
4.8
07/04/16

התארחנו במסעדה במסגרת טיול בצפון עם המשפחה. בחצר של המסעדה פלגי מים, קרקורי קרפדות וציוצי תוכים. המקום מוצל מאוד. ישבנו בתוך המסעדה והיא לא הייתה עמוסה בשעות הצהרים של אמצע השבוע.... השירות היה מדהים. המלצר הסביר את האפשרויות העסקיות בסבלנות, ענה על שאלותינו והוסיף את דעתו והמלצותיו בצורה מנומסת ומועילה. כמנות ראשונות הזמנו פוקאצ'ה שהייתה טרייה וטעימה ביותר. החמוס היה מדהים (אחד הטובים שאכלנו בצפון הארץ) והפיתות טריות וטעימות. למנות העיקריות הזמנו את מדליוני הפילה בקר שהיו רכים וטעימים. כמו כן, הצמחונית שביננו הזמינה את מנת האנטיפסטי כמנה עיקרית שכוללת מספר גדול של צלחות ומומלצת מאוד כמנה ראשונה לכל השולחן. כל המנות היו גדולות ונדיבות והוגשו חמות. בקיצור, מסעדה מעולה לכל מי שנמצא באיזור הכנרת ועמק בית שאן.

עוד פרטים
הוספת תגובה