נגישות
נגישות

צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על צל תמר

ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
ברכות לפתיחת סניף צומת צמח
4.0
24/01/13

ביקרתי בסניף "המזרחי" בצומת צמח האוכל על הקיפאק הסלטים טריים החומוס מגניב השיפודים בסדר גמור תמורה מלאה לכסף חבל סגור בשבת

עוד פרטים
הוספת תגובה
orit  - תמונה
orit מבקר מתחיל
מסעדה סוף הדרך
5.0
15/12/12

הזמנו שולחן ל- 4 דרך אתר rest בכדי לחגוג יום הולדת נכנסנו במסעדה הייתה מלאה עד אפס מקום. קהשולחן חיכה לנו ואף דאגו לשים עליו כרטיס ברכת יום הולדת יבלה אותנו מורן, מארחת מדהימה עם חיוך... מקסים, ענתה שאלותינו בסבלנות רבה ובכנות, המנות הגיעו במהירות רבה על אף העומס היו גדולות ומכובדות והכי חשוב טעימות מאוד מאוד ואף פינקו את חוגגת יום ההולדת - אנוכי בקינוח על חשבון הבית ובסוף המחיר - לא בשמיים ומצדיק את מה שאכלנו, ממלצים בחום ואין ספק נחזור לשם בכייף ובהנאה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
גן עדן קולינארי!
4.8
24/11/12

ישבנו במסעדה ביום חמישי האחרון ונהננו מכל שנייה. בהחלט אחת המסעדות הטעימות והנעימות בארץ. אכלנו מרק גולש ומרק שהיה מעולה, סלטים מאד טעימים ומנת אנטיפסטי המורכבת מחמש צלחות נדיבות של... אנטיפסטי טעימים ביותר היא חוויה של ממש. הסטייק היה נהדר וגם חדר היין בו ניתן לבחור את הבקבוק הרצוי מוסיף לחוויה! מי שנוסע לאזור כנרת - לא לפספס!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רני - תמונה
רני 5 ביקורות
נהננו ונחזור
4.5
06/10/12

המקום מטופח, פלגים קטנים זורמים מסביב, וצמחייה שופעת. השרות היה מצויין, יעיל, מהיר, ידידותי. מנת האנטיפסטי טעימה מאוד, מוגשת עם לחם מצויין. הבשר איכותי, לטעמי הוטבע בעודף רוטב. מחירים... סבירים ביותר. מומלץ למי שמגיע לאזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
מרגש בכל פעם מחדש!!
5.0
02/10/12

בכל פעם שאנחנו מזדמנים לצפון אנחנו משתדלים להכניס את צל תמר בתכנית שלנו, לפעמים מצליחים, לפעמים לא. אבל בכל פעם שכן, זו חוויה קולינרית מהטובות שיש! הבשרים מצויינים. האווירה תמיד נעימה,... הכל מאוד מדוייק. חוויה מושלמת. מסוג הדברים שכיף לשלם עליהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק 5 ביקורות
אחת המסעדות היותר טובות בצפון
3.8
25/08/12

ישבנו חמישה ביום שישי בערב, הזמנו 2 ארוחות שניצל ילדים, סלט, אנטיפסטי, פסטה, חזה עוף, פילה סלמון ושתייה קלה. היינו רעבים האוכל והשרות היו טובים מאוד ומהנים, האווירה במקום רגועה. בסה"כ... חוויה נעימה ביחס לשאר המסעדות שנתקלנו בהן בחופשה בצפון. המחיר היה סביר 381 ש"ח לא כולל שרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירמיה - תמונה
ירמיה 7 ביקורות
הנאה צרופה
4.5
19/08/12

מנינו קבוצה של 33 סועדים. לאחר תאום מראש ובסבר פנים יפות ששמרו לנו מקומות נעימים ובאווירה טובה. האוכל היה מעולה המלצריות היו חביבות ומסבירות פנים. ממש חוויה מתקנת למסעדה שהינו בה יום... קודם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ami - תמונה
Ami 10 ביקורות
ערב כייפי
4.3
16/08/12

זהו בקורנו הראשון, אולם ככל הנראה לא האחרון כפי שתבינו מההמשך, ב"צל תמר". שבוע הגורמה של "מעריב" בשת"פ עם אתר Rest הביא אותנו לשם, למרות מרחק נסיעה של שעה שלמה מביתנו. הסתכלנו במחירים... הרגילים בתפריט, לא אלה של מבצע כזה או אחר: סבירים, לא "בשמיים", אולם אפשר היה להורידם מעט מכיוון שבסה"כ לא מדובר במסעדת יוקרה. היה ערב כייפי לחלוטין: אווירה רגועה ונעימה, מיזוג מעולה בערב קייצי חם ולח, מוסיקה כלבבנו בעוצמה שמלטפת את עור התוף, עיצוב המסעדה פשוט ומעניין, האוכל באיכות חומרים וברמת הכנה גבוהים והשירות חינני ואדיב, בהחלט לא מציק ולא "חונק". אין ספק: נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלונה - תמונה
אלונה מבקר מתחיל
אכלנו שם בפעם השניה לאחר מספר שנים
4.5
25/07/12

ונהנו מאוד - שוב. טעים מאוד, מנות יפות, מרגישים שחומרי הגלם איכותיים, ולא יקר מידי ביחס למה שמקבלים. מנת הילדים של ההמבורגר הייתה טעימה ביותר לילד שבדר"כ משאיר, הפעם סיים הכל הקציצה... הייתה לו טעימה והילדים גם נהנו מאוד. וכמובן מומלץ לקנח בקינוחים שווים ביותר. אין ספק שנחזור לאכול שם כשנהיה באזור. מומלץ להזמין מקומות מראש כי המסעדה מפוצצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמי - תמונה
נעמי 3 ביקורות
מסעדה ללא תחרות
4.0
10/04/12

אנחנו נכנסים לצל תמר בכל פעם שאנו מטיילים או נופשים באיזור, ומעולם לא התאכזבנו. מקום נעים, שרות אדיב ואוכל טעים מאד במחירים שפויים. לא להחמיץ את קינוח הקדאיף עם התותים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה