נגישות
נגישות

צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על צל תמר

tami - תמונה
tami 2 ביקורות
האוכל לא טעים
2.8
06/06/18

המקום נהדר, מיקום, עיצוב, אווירה, חניה. השירות סביר. התפריט בסדר גמור. האוכל טרי וכאילו הכל בסדר. רק שהאוכל פשוט לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni 9 ביקורות
המסעדה המומלצת ביותר באיזור!
4.8
03/06/18

אכלנו פעמיים במהלך שהות בת שלושה ימים באיזור. אוכל נהדר. הכל טעים והמחיר הוגן. ביום השני היו כמה פאשלות קטנות של המלצרית אבל בקטנה... מנות מומלצות: לביבות בטטה, מדליוני פילה, קרם ברולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
מעולה
4.0
09/04/18

לא פעם ראשונה שאנחנו במסעדת צל תמר כשאנחנו בצפון, אף פעם המסעדה הזו לא מאכזבת, הפעם היינו מס' חברים שהתארחנו בצפון ומאוד נהננו כמו תמיד. מסעדה שתמיד חוזרים אליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir 4 ביקורות
כדאי
3.8
23/02/18

האוכל מצויין. אווירה נהדרת וסידור ושולחן החה מאד נוח לשמונה סועדים. המלצרית היתה בתחילה לא נחמדה אבל במהלך הארוחה התחלפו המלצריות ושרתו אותנו שתיים מקסימות. הדבר המעצבן היחיד הוא שעל... כל דבר צריך להוסחף כסף. חלב סויה 3 שקלים שתיה קלה 5 שקלים וכו' עדיף שיעלו קצת את המחיר ולא יבלבלו את המח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת
4.3
22/01/18

היה נהדר. אוכל טעים מאוד. שירות מצויין. הזמנו מקום דרך האתר וביום ההזמנה גילינו שבמסעדה בכלל לא ידעו על ההזמנה באתר. מזל שמצאו לנו מקום באותו יום

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
נמשיך לבוא!
4.5
22/01/18

יחס מצוין. אוכל מצויין. לא זול - אבל סביר בהחלט ומצדיק התמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מסעדה מעולה בכל הפרמטרים!!!
4.8
22/01/18

לפני כחודש בקרנו במסעדה בפעם השניה בשל היותנו כל כך מרוצים בפעם הראשונה. שירות מצוין ומהיר ומחויך..אוכל מדהים המוגש בצורה אסתטית..מחיר סביר עבור האיכות המעולה שמקבלים..אין ספק שנחזור... לבקר בצל תמר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
ארוחת בוקר מפנקת בשבת עם הילדים
4.5
07/01/18

אנחנו מאוד אוהבים את המסעדה הזאת ובמיוחד לבוא אליה עם הילדים. הדיל של ארוחת הבוקר בשבת שכולל ארוחת בוקר זוגית ב118 ש"ח- מאוד עשירה ומפנקת עם ביצים, שתייה קלה וחמה, סלט ומגוון גדול מאוד... של ממרחים ומטבלים מאוד מאוד טעימים. לילדים יש הרבה פינות להסתובב בהן והם הופכים לכמעט בלתי מורגשי. הישיבה במרפסת בחוץ נעימה וכפרית ויש שלווה נעימה של הרחק הרחק מחוץ לעיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ron - תמונה
ron מבקר מתחיל
ה... מסעדה
4.5
18/12/17

שלום חייב לציין לטובה את התייחסות הבעלים כשיש ביקורת שלילית. זה יפה ולא מובן מאליו במחוזותינו. להתראות ב 29.12 (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mariana - תמונה
Mariana 3 ביקורות
לא מה שחשבנו וציפינו.
2.8
17/07/17

הגענו לארוחת ערב לחגוג יומהולדת קיבלנו שרות ממש לא מקצועי מהמלצר, לא ידע להמליץ לא על המנות ולא על סוג היין במסעדה שיש בה חנות יינות, ואמורים להתמחות בנדון. מנות פילה בקר שמחירן יפה... הגיעו קרות, הפילה לא היה צרוב על מחבת חמה או פלאנצ׳ה או גריל, לא ידוע במה משתמשים במקום אבל הבשר האיכותי פשוט לא קיבל את הסגירה כמו שאמור לקבל וגם כנראה יצא ממקרר ממש קר. המנות פילה הוחלפו במנות סטייק אנטרקוט ושוב המידת עשיה לא כפי שהוזמנה ושוב צריבה על משטח לא מספיק חם כך שהבשר יצא סמרטוטי וקר! חבל . מנות ראשונות היו בסדר, קרפצ׳ו בקר וסלט יווני טעימים, פוקצ׳ה טעימה, אבל תשימו יותר מטיפה קטנה של בלסמי בכמות שמן זית הנדיבה עם הסלסה. לסיכום: אווירה נעימה, שרות צריך לעבוד קצת על מקצועיות המלצר, ולשפר את הכנת הבשרים או לרענן את הטבח גם אם זה עשר בערב וכבר עייפים. בתודה רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/07/2017
תודה גדולה על הביקורת הענינית. ניכר מהדברים שאתם מבינים אוכל ושירות. כמסעדה שמגישה תפריט עם מספר מנות גריל אנו מקפידים מאוד גם על הטיפול בבשרים עצמם והגשתם וגם על הידע המקצועי של צוות המלצרים. על אף זאת המקרה שתיארתם מראה לנו שיש לנו עוד עבודה ועל כך תודה. מבטיח לתקן ולהשתפר, ליאור.