נגישות
נגישות

צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על צל תמר

shirley - תמונה
shirley מבקר מתחיל
אכזבה מהמזעדה, שינוי הנהלה...
3.0
11/04/21

אחרי שנים שאנחנו נהנים מצל תמר , הגענו לאחר פתיחה מחודשת לאחר הקורונה והתאכזבנו מהאוכל ומההגשה . הבנו שהשף הוחלף וגם צוות ומורגש שהמסעדה לא כתמול שלשום וירדה משמעותית ברמה 🙃 נמתין לשף... או הנהלה חדשה ואז נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/04/2021
כל מה שכתוב בחוות דעת למעט מה שהלקוח חווה בשהותו במסעדה הוא ללא שום קשר עם המציאות. ההנהלה לא התחלפה, גם לא הצוות והשף. אם לא נהניתם זה קורה כמו שזה קורה לפעמים. וכמסעדה שמאוד פתוחה להערות ואם הייתם פונים אלינו היינו עושים ככל יכולתנו לתקן ותצאו מרוצים, כל עוד זה קשור אלינו.
אריה - תמונה
אריה 4 ביקורות
אין תו ירוק
2.0
15/03/21

לא ביקשו לראות תו ירוק בפנים הושיבו ילדים שהם כמובן לא מחוסנים אין מרחק 2 מ בין שולחנות מנה ממולצת עי המלצר בשר מפורק על פולנטה מנה מבישה חבל על הכסף לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli - תמונה
Eli 3 ביקורות
אוכל מעולה,שירות מצויין,מומלץ
5.0
28/06/20

חגגנו אתמול לבן שלי בר מצווה במסעדה, אין מילים לתאר את היחס החם, האוכל הנהדר, השירת המצויין. המחירים סבירים, אווירה כפרית נינוחה. המחירים סבירים ביותר, בקיצור ממולץ ובהחלט נשוב למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariel - תמונה
Ariel מבקר מתחיל
מפתיעה לטובה, מעל הממוצע בכל.
5.0
07/02/20

קפצנו לחופשת one night משפחתית ( שישבת ) ספונטנית ברמת הגולן וחיפשנו מקום לארוחת ערב (שישי) ממש מהיום להיום. למזלנו מצאנו מקום לשעת ערב מוקדמת, הגענו לצפון, התמקמנו בצימר והמשכנו ישר... למסעדה כשכולנו עייפים מהדרך אבל גם רעבים ומלאי צפייה. ברגעים אלה ממש מסיימים את הארוחה ואנחנו מלאי מחמאות. נהננו מהאווירה המרגיעה, המרחב המפנק, מהמרפסת החמימה, מהשירות האגיס, הענייני והמהיר ומעל הכל מכל מנה ומנה שהזמנו ואכלנו. (הסלטים עשירים טריים וטעימים, הפיצה שיצאה מהטאבון פשוט מופלאה, ההמורגר איכותי, עשוי היטב ומוגש עם תוספת ציפס קריספי וטעים במיוחד, ובין לבין מרק הבשר שהוגש לנו הראשונה פשוט השאיר טעם של עוד ....). קיצר פעם ראשונה שלנו ובהחלט לא האחרונה. אריאל ט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
13/02/2020
תודה רבה. שמחים שנהנתם. נשמח לראותכם שוב. שבת שלום.
Shay - תמונה
Shay 7 ביקורות
לפעמים המסעדה מתחברת אליך.
4.0
02/11/19

מסעדה נהדרת. האוכל, השרות, אדיבות המלצרים, האווירה מאוד נעימה. בהחלט מומלץ ובטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanron2 - תמונה
ilanron2 31 ביקורות
שומרים על רמה גבוהה לאורך זמן
4.3
17/06/19

כיף לחזור אנחנו לא מהאזור, אבל מקפידים לעצור שם כשאנחנו בסביבה כרגיל, האוכל מגוון ומשובח, וגם הוגש בצורה אסתטית - כולנו ליקקנו את האצבעות (תרתי משמע) אווירה נעימה אם כי מעט רועשת יוסי... טיפל בנו יפה ובאופן מקצועי - קלט את הראש שלנו מהר. מצד שני היו יותר מדי מקרים של חוסר תיאום בין המטבח למלצרים: מנות שלא היו בתפריט וגילינו רק לאחר שהזמנו אותם דווקא הוצאת הקינוחים לקחה זמן ארוך סה"כ חוויה חיובית עם טעם של עוד, וגם מקום לשיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ozgoshen - תמונה
ozgoshen מבקר מתחיל
יקר!
3.5
14/06/19

סה"כ נחמד , אוירה נחמדה ואוכל טעים אך המחירים יקרים מדי וחסר שם כוח אדם באופן קבוע מה שמשפיע על השירות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam 3 ביקורות
מצויין
5.0
04/05/19

במקרה הגענו למסעדה במבט ראשון מסעדה יפה שרות מצויין אוכל פנטסטי . צורת הגשה נעימה ויחס מאוד אדיב. מחיר ממוצע לסועד סביר לחלוטין מנות בגודל סביר עד גדול ומנות ילדים ממוצעות. מסעדה... מומלצת מאוד בטוח אשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
genya.pr - תמונה
genya.pr מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.3
25/04/19

הזמנו מקום לשתיים וחצי, התקשרתי כמה שעות קודם לכן. כשהגענו למסעדה עם ילד ותינוקת אמרו לנו שהזמנו ל״מחר״. אמרתי שאין סיכוי ושדיברתי עם המלצרית לפני כמה שעות לגבי היום. התייחסו בצורה... מזלזלת ולא נעימה. אנחנו לפה לא נחזור ומאוד לא ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
vickycittone - תמונה
vickycittone מבקר מתחיל
מומלץ
4.8
06/03/19

הכל היה טעים, אווירה כפרית ונעימה. ממולץ! ..........................................................

עוד פרטים
הוספת תגובה