נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 30

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

296 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
06/08/05

"היה טוב , טוב שהיה וחבל שנגמר"

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/07/05

‏כ' תמוז תשס"ה ‏27 יולי 2005 למסעדת טוקופיה – מתחם פאור סנטר, נס-ציונה שלום רב! ברצוני להודות בשמי ובשם חבריי לסיון, עדי, נתן, וכל מי שטרח ועמל לשרת אותנו אצלכם מס' רב פעמים ובמיוחד... אתמול בערב (יום שלישי 26.7.05) אירוח נוסף בו חגגנו יום נישואין. הייתם חלק מהשמחה שלנו ודאגתם להעביר לנו מס' שעות נעימות אצלכם. השירות, האירוח, צורת ההגשה, טעם האוכל, הסבלנות, תשומת הלב השאירו אצלנו סיבה טובה, סיפוק רב וטעם טוב לחזור ולהמשיך לחגוג אצלכם אירועים מיוחדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/06/05

חגגנו אירוע משפחתי בתאריך 4/6 ונהנו מאוד מהארוחה, במיוחד מומלץ במנות הראשונות: חציל בלאדי וקלאמרי, העיקריות טובות ומוגשות יפה. מומלץ ברוב קולות הסופלה שוקולד המחיר יקר אך שווה כל אגורה.... אנחנו עוד נחזור. בתאבון (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
שוקי - תמונה
שוקי 3 ביקורות
4.7
02/06/05

ווווווואאאאאאאאאאוווווווווו... אין מילים אבל בכל זאת אני חייב לציין כמה דברים: יום חמישי בצהריים, שני אנשים רעבים ומסעדה אחת מפנקת, עם אוכל ברמה גבוהה ושירות שלא יתואר... אז ככה :... אפריטיף : מרגריטות תות מדהימות לצינון האווירה (15 ש"ח כל אחת, מחיר סביר, אפילו זול). מנות ראשונות: פטה כבד לאחד וסלט עלים לשני, נחמד ביותר. אל השולחן הגיעה פוקצ'ה מדהימה שיצאה הרגע מהתנור יחד עם שיני שום מעושנות, זיתים בכבישה ביתית וחמאה... מנות עיקריות : לאחד, כבדי עוף עם פטריות ברוטב, מנה מכובדת מאוד וטעימה וכתוספת פירה תפו"א סביר. לשני: פרגית ברוטב טריאקי שנגמרה תוך שניות מהצלחת וכתוספת, תפו"א אפוי מוקרם עם בצל שעשו את העבודה. לקינוח : טרפלס שוקולד בלגי (מומלץ, מומלץ, מומלץ) ואחראית המשמרת החליטה לפנק אותנו על חשבון הבית בפרפה שוקולד לבן וזה המקום להודות לאותה אחראית משמרת על הפינוק שאליו גם התווספו שתי כוסות יין לבן שרדונה טעימות ומענגות... סה"כ גוהצו 193 ש"ח, לא נורא לארוחה מכובדת שכזאת, מחירי העיסקיות סבירות לכמות ולאיכות. אין ספק שהמקום יראה את כרטיס האשראי שלי מספר פעמים נוספות. השירות מפנק ואדיב, האווירה נעימה. בקיצור : 9.3. בסולם שוקי (אלמלא המסעדה היתה באזור תעשייה היו מקבלים ממני ציון 9.9). להתשמע...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/03/05

מסעדה ברמה גבוהה ביותר... בתור אחד שאוכל בהרבה מסעדות גורמה בארץ, גם עם הרבה אורחים מחו"ל, הייתי שם לפני כמה ימים עם עוד 3 חברים כולם נהנו מהמנות הראשונות התענגו על האנטריקוט כעיקרית... והקינוח בהחלט היה טעים... השירות לוקה בחסר, חסר חום ואהבה למקום... הקרם בורלה בסוף נראה כדוגמית ולא כמנה אחרונה והמלצרית בהתחלה שואלת בחינניות אם תרצו להתחיל באיזה משקאות אלכוהולים כגון, מרגריטה פסיפלורה... שאין מחירים לזה בתפריט ובסוף אתה מקבל את הבום... כוס פיצפונת מפוצצת קרח טיפה פסיפלורה ואלכוהול 32 ש"ח.... זה ממש לא יפה, שיודיעו מראש!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
19/01/05

כגודל הציפייה כך גם גודל האכזבה. הבשרים שהוגשו בפירוש לא היו טעימים. לא הייתי ממליץ להגיע לשם. המסעדה ברמה נחותה אף ממסעדות מזון המהיר כגון מקדונלדס. מי שבאמת רוצה לאכול בשרי שיילך... לאסא בילו או לאווזי בצומת בילו. בקיצור בזבוז של זמן וכסף. לא כל מסעדה שיש לה שם מפוצץ ומבטיח אכן מקיימת. זאת הפעם הראשונה והאחרונה שאגיע לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אושרי - תמונה
אושרי מבקר מתחיל
4.7
19/01/05
עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 3 ביקורות
4.7
09/12/04

חגגתי את יום הולדתי בטוקופיה ונהנתי מאוד. המנות הראשונות היו נלאות בעיקר פטה כבד אווז. הבשרים היו רכים ומשובחים. לכבוד יום ההולדת קיבלנו קינוח נוסף במתנה הכל היה טעים ומוצלח שירות... מצוין המלצרית ששירתה אותנו היתה לבבית מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
monica - תמונה
monica 4 ביקורות
4.3
03/12/04

הגענו מירושלים בגלל המלצה ולא התאכזנבנו. יש להם עיסקית מצויינת לא זולה אבל טובה מאוד , משתלם בסופו של דבר. יחס טוב והמקום מעוצב בחום . נעים לשבת שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/11/04

שרנו מהתמוגגות,נאנחנו מהטעמים,אין מילים ... המרגריטה פסיפלורה,פטה כבד,אנטריקוט והקינוח,, פשוט חגיגה.! טל המלצר יודע עבודתו. אנחנו עדיין מתלקקים מהנאה. תודה ובטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה