נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 28

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

296 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

בלה - תמונה
בלה מבקר מתחיל
4.3
06/07/06

ב5/07/06 הגענו בפעם ראשונה למסעדה, לחגוג לחברים יום נשואים. האוירה הייתה פשוט נינוחה ונעימה, המלצרית בשם שרון הייתה חביבה ומקסימה. האוכל היה פשוט מעולה כל המנות שהוזמנו היו פשוט טעימות,... השירות היה מעולה. ובסוף גם אם לא נאמר שחוגגים אירוע קיבלנו הפתאה קינוח עם ומזל טוב ע"ח הבית.מומלץ בחום.בלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז מבקר מתחיל
4.3
09/06/06

מסעדה מעולה אנחנו אף פעם לא מתאכזבים ומגיעים קבוע כבר 6 שנים מהפתיחה כשהמסעדה הייתה נראית אחרת וגם עכשיו לאחר השדרוג מצליחים לשמור על סטנדרט גבוהה ואיכותי. ישר כוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shoshi - תמונה
Shoshi 2 ביקורות
5.0
13/05/06

מסעדה לתפארת. האוכל מעולה, מנות גדולות, השרות אדיב. ביקרנו היום בשנית למרות הלחץ שהיה, השרות היה מהיר ומאוד אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/05/06

כבר בכניסה בולטת הפסטורליות, המקום מעוצב בטוב טעם עם בריכת דגים עשויה מחבית של יין חצויה. האוכל טעים מאוד, אומנם מחכים קצת הרבה אבל שווה לחכות כל דקה.הכל נעשה טרי טרי, בעל המקום קובי חם... ולבבי וכך גם צוות המלצרים שלו.אני הייתי ונהנתי ואף ערכתי אירוע משפחתי במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sabutbul - תמונה
sabutbul 50 ביקורות
4.7
30/04/06

מסעדה טעימה וכייפית.האוכל נפלא. תמורה מלאה לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 6 ביקורות
4.3
21/04/06

אין לי מילים!!!!! היכן להתחיל?? בטח שבפוקצ'ה הכי טעימה שאכלנו (ואכלנו פוקצ'ות בחיינו) המנות הראשונות טעימות נורא והעיקריות .... מה אומר.... בעלי אכל אנטריקוט ואני אכלתי המבורגר על... פוקצ'ה. בקיצור מסעדה שהפכה להיות האהובה שלנו מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר ולימור - תמונה
ניר ולימור מבקר מתחיל
1.3
12/04/06

הרסו את המסעדה!!! שינו את התפריט, הוציאו את מוצרי החלב. השרות צולע. חבל, המסעדה שהיתה הטובה ביותר באזור נהרסה. לא ללכת, חבל על כאב הלב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
26/03/06

אני ובן זוגי מאוד אוהבים את המסעדה!האוכל מצויין וגם השירות.בשבת האחרונה היינו שם והיה פשוט נוראי...היו שם לפחות 15 ילדים, רובם תינוקות צרחנים (אני עצמי אמא ומבינה) אולם... כשאתה מוציא... כ-350 ש"ח במסעדה אתה מצפה לאווירה מסויימת ולצערי לא היתה כזאת.בגלל העומס במסעדה לקח המון זמן לקבל את האוכל, כשברקע התינוקות ממקודם.בכל מקרה, בתור לקוחה קבועה מאוד התאכזבתי.אם אתם מעוניינים באוכל טוב ואתם לא ממש מחפשים אוירה זה לחלוטין המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/03/06

זאת המסעדה הקבועה של משפחתי ואני לארועים! מומלץ מאד! האוכל מדהים והאווירה נפלאה! לא צריך לנסוע עד לת"א לפקקים ולחוסר חניה בשביל מסעדה טובה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/03/06

אני ואישתי הלכנו ביום שישי ה10/3/06 למסעדה. זו לא הפעם הראשונה שלנו שם . המנות הראשונות היו טעימות מאוד אני ממליץ על הפטה כבדים ופחות על הכבב בטחינה שהיה מאכזב. למנה עיקרית הזמנו את... אותה מנה אנטריקוט 300 גרם רק במידת צלייה שונה שהיו בדיוק לטעמנו. ולקינוח קבלנו קציפת בננות ברוטב שוקולד לא מומלץ. לסיכום מסעדה ממש טוב אנחנו בטוח נחזור לשם. נ.ב לא ללכת ביום שישי בשעה שבע כי אז המסעדה הופכת ליותר מידי משפחתית (ילדים קטנים) ופחות אינטימית. מומלץ על אמצע השבוע או השעות היתר מאוחרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה