נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 29

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

296 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/02/06

אוירה מדהימה, אוכל מעולה ומלצרים מקסימים. לא לוותר על יין לחוויה מושלמת. מומלץ הדיל לארוחה שלמה במחיר מנה עיקרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/02/06

הגענו לאחר ששמענו על המקום הצנוע והמקסים הזה מכמה חברים. בערב ישנה אוירה מאוד אינטימית. השירות מקצועי אדיב וסבלני. לדוגמא: כאשר הוצגו בפנינו האפריטיפים אז מצא לנכון הברמן החמוד עם העגיל... באף (שנינו לא נשכח) לבוא ולהסביר לנו מה מכיל כל קוקטייל. המרגריטת תות והמוחיטו היו מעולים. כמו כן המנות והפוקצ'ה.המלצר שחר דאג לכל צרכינו ובנוסף על הכל פונקנו על חשבון המארחת בקרם ברולה בנוסף לסופלה שוקלד מענג שהזמנו. לסיכום פשוט חובה לבקר. מסעדה מאד מפתיעה... לא ציפינו לכזה יחס שירות ואיכות אוכל ושתיה ממסעדה כזאת צנועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/01/06

סעדנו אני ועמיתי לעבודה היום בצהריים ואומנם זו לא הפעם הראשונה אבל היום הייתה תחושה שונה מעט. היתה אוירה טובה וחמימה ותמיד חשנו שדואגים לנו, לא היה צורך לבקש דבר.אני ניסיתי יצירה מענגת,... בהחלט! באיזשהו שלב שכחנו שאנחנו צריכים לחזור לעבודה האחראית עם העיניים הירוקות, פשוט לא נחה ואפילו דאגה לשלוח לנו טרפלס בסוף הארוחה. אז תודה לאחראית באופן אישי ותודה למלצר ולכל שאר הצוות ישר כוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רווית - תמונה
רווית מבקר מתחיל
4.3
21/11/05

לכותב הערה האחרונה - אתה נשמע כמו בעל מסעדה מתחרה. ביקרתי לפני כשבועיים במסעדה וכל השמועות התבררו כנכונות. ממש חגיגה קולינרית לחובבי בשר ואוכל בכלל. הקרפצ'יו הטוב שאכלתי בחיי, סטייקים... מעולים ושום שלא יכולנו להפסיק לאכול. אשמח לשבח גם את המלצר המקסים ואת הברמן שסוף סוף מישהו יודע להכין קפריניה כמו שצריך. מאוד אהבנו גם את היין יוגב שהפתיע והמרגריטה פסיפלורה וזה שיש עיסקיות בערב!!!! בקיצור - מוזיקת ג'אז מופלאה, אוירה ביתית ופינוק של קינוח מהאחראית לסיום של ארוחה נפלאה. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
30/10/05

ערב שישי. אני, בעלי והבנות שלנו נכנסנו למסעדה. היא היתה חמה, נעימה ומזמינה עם ריחות נהדרים. כבר מרגע הכניסה קיבלו אותנו בחיוך נעים ומצאו לנו מקום נח לשבת. המלצרית היתה מדהימה והמנות... זרמו בזמן. הבנות נהנו משניצלים וצ'יפס בכמות מכובדת ויחס כמו לילדות גדולות. אני ובעלי הזמנו מנות טעימות כשהפטה כבד והקרפצ'יו היו פתיח מדהים יחד עם הלחם החמאה הזיתים והשום המדהים. תודה רבה לכם על כל הכיף שהיה ועל ארוחה שלא תישכח. צביקה גל הגר ואיל כהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותם - תמונה
רותם מבקר מתחיל
4.3
29/10/05

מצוין ! מצוין! מצוין! לא לוותר. שווה לנסוע מרחוק ורק בשביל הלחם המושלם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/10/05

The best food ever, We had a gret time, super service, will come back

עוד פרטים
הוספת תגובה
limord - תמונה
limord מבקר מתחיל
4.7
04/09/05

חגגנו יום הולדת ביום שישי, פעם ראשונה במקום ובהחלט לא אחרונה!!! האוכל פשוט מעולה והשירות מאוד מפנק. הכל היה פשוט מדהים, הסטיקים, מקלות כבש, הכנפיים והקינוח שוקולדים שוקולדים- אין מה... להגיד , הכל פשוט גן עדן!!! כבר בא לי לחזור לשם שוב! ממליצה בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
r - תמונה
r 2 ביקורות
4.0
02/09/05

היינו 5 זוגות - כמעט כל מה שטעמנו היה בין טוב מאוד למצויין. אבל מעבר לאוכל הטעים ישנם עוד כמה דברים טובים הראויים לציון. עיצוב המקום והאווירה הנעימה שנוצרו מרהיטים יפים ונוחים, מיזוג... אוויר טוב, תאורה נעימה, מוסיקת רקע ברמה המאפשרת שיחה, שירות מקצועי והקפדה על פרטים קטנים (כגון: נקיון הצלחות והכוסות, החלפת סכו"ם בסיום כל מנה, מפיות ומטליות לחות בנדיבות, מנות מעוצבות בטעם, פיסת קליפת לימון חתוכה בקפידה באספרסו) מוסיפים עוד כמה נקודות זכות למסעדה שבבודאי נמליץ עליה לחברים וגם נחזור אליה בעצמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
31/08/05

פעם ראשונה לעסקית. הפרגית ברוטב טריאקי היתה מעולה, וכך גם הסלט רענן של עלים ירוקים בויניגרט בלסמי וגרעיני דלעת במלח ים. השרות אדיב ומקצועי, וחשוב לא פחות - האספרסו בסיום הוגש חם... וארומטי. שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה