נגישות
נגישות

אורי בורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

210 ביקורות וחוות דעת על אורי בורי

Alex - תמונה
Alex 7 ביקורות
תענוג מפתיע
4.0
29/10/12

אומנם כן, למסעדה יש שם והיא נחשבת טובה, אך יחד עם זאת איך שנכנסתי פנימה קצת חשדתי. העיצוב אם אפשר לקרוא לא ככה, גרם לי לתהות עם הגעתי לאותה המסעדה הטובה עליה כולם מדברים. מה שכן החדשות... האלה התפוגגו עם הביס הראשון. אוכל מפתיע, לא צפוי, טעים ומעניין ! מנה ראשונה של מרק פירות ים ומושט מקורמל .. מושט מקורמל ?! באמת החלטתם לקרמל מושט ?! פשוט מעולה, כמו גם המרק ! לעיקרית התלבטתי בין בשר סרטנים לקוקי סאן ג'ק המלצר פתר לי את ההתלבטות בכך שהציע לי לקחת שתי חצאי מנות .. הקוקי היה מדהים, מידת העשייה, הרוטב, והעצות מעל הוסיפו טוויסט קריספי לכל העיניין, הבשר סרטנים היה מלוח מדי לטעמי אך גם טעים, בת זוגתי הפחות הרפתקנית ממני לקחה סלמון שלא היה מיוחד אך טעים, הוא הוגש עפ פירה שהשתלב בצורה מתיעה ומעולה עם פרמזאן. לקינוח לצערי לא מצאנו משהו מעיניין אך המקום פינק אותנו בגלידה לכבוד יום ההולדת שחגגנו ! 400 ש"ח סהכ כולל 2 כוסות יין, לא זול אך שווה כל שקל ! מומלץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעה - תמונה
נעה מבקר מתחיל
יקר ומאכזב
2.3
08/08/12

מי שרוצה לשלם 104 שקלים עבור 2 חתיכות מיניאטוריות של דג שבקושי מדגדגות את הגרון - שישלם. מי שרוצה לשלם 36 שקלים בעבור חצי ליטר לימונדה - שישלם. זוג הורים ושני בגירים שילמנו עבור ארוחה... לא משביעה - יותר מ 500 שקלים!!!! הוסבר לנו שהמנות קטנות. לא השתכנענו מההסבר. שום דבר שאכלנו, לא בטעם ולא בכמות, הצדיק את המחיר המופרז. לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval - תמונה
Yuval 2 ביקורות
לא זול -אבל פשוט נפלא
3.8
14/07/12

חגגנו יומהולדת, אשתי ואני. היה פשוט חגיגה! הלכנו על ארוחת טעימות בליווי חצי בקבוק שרדונה גמלא. למרות שאנו חסידי האוכל הפשוט, התמוגגנו מהמנות המתוחכמות והמגוונות שהמשותף לכולם היתה... האיכות והטעמים הנפלאים. השירות היה יעל ואדיב, והמחיר יקר למדי, אבל בהחלט קיבלנו תמורה נאותה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה 6 ביקורות
חוות דעת
3.8
25/05/12

היינו במסעדה ביום שישי בצהריים, המנה הראשונה בייבי מושט בקרמל מעולה! אחר כך הזמנו מרק פירות ים, גם טעים, ומנה עיקרית הזמנו שרימפס ים תיכוני. האוכל טעים, השירות היה טוב ומהיר, 3 דברים... שהפריעו לי: מנת הפתיחה היתה בסדר בגודלה, שאר המנות היו קטנות, לא הרגשנו תמורה הולמת למחיר. הלחמים לא היו טריים ובמקום חמאה הביאו מרגרינה. קצת פגע בהנאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tal - תמונה
tal 5 ביקורות
מאוד נהנתי!
4.3
08/02/12

הגעתי אני ואבי למסעדה לכבוד יום הולדתי, המצרית המליצה על ארוחת הטעימות, היה מדהים, כל מנה הייתה טעימה להפליא, המלצרית ששרתה אותנו הייתה מקסימה והייתה קשובה לכל צורכינו, יצאנו שבעים... ומרוצים, ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Svetlana Vainbrand - תמונה
Svetlana Vainbrand 15 ביקורות
האוכל הטעים ביותר שאכלתי במסעדה
4.3
20/11/11

הייתי אתמול לראשונה באורי בורי ואני חושבת שזה האוכל הטעים ביותר שאכלתי במסעדה אי פעם. מנת בשר סרטנים פשוט אלוהית. ומבחינת שירות: כשהגישו את העיקריות, אמרתי לבעלי: "חבל שנגמר הלחם".... באותה שנייה הופיעה לידי מלצרית עם לחמניה חמה, כאילו קראה את מחשבתי. שווה להגיע לעכו רק בשביל ביקור באורי בורי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
21/10/11

נכנסנו ספונטאנית לאורי בורי - שם מוכר - ושמחנו שהיה שולחן פנוי קבלו אותנו בשמחה והמלצרית היתה יפה ונבונה היא המליצה על ארוחת טעימות - בהסבר שקיבלנו ממנה היא אמרה בפרוש כי בארוחת... טעימות הכמויות הן חצי ולכן יש אפשרות להרחבת המגוון - מכך הבנו כי גם המחיר לכל מנה ומנה = חצי מהמחיר המופיע בתפריט. הארוחה התקדמה לשביעות רצוננו = חוויה קולינרית בהחלט מומלץ. הקינוח שהזמנו לא היה טוב. והטעם המר של המחיר - נשאר. יצאנו בהרגשה ששילמנו הרבה מעבר לעלות הארוחה לא נחזור ולא נמליץ לחברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.6
20/10/11

מאוד נהנינו, כל מנה מתעלה על קודמתה השירות מעולה, אורי והמלצרים מאוד אדיבים ממש כדאי האפשרות של חצאי מנות, כך טועמים מנות רבות וטעמים מגוונים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roman Shnaider - תמונה
Roman Shnaider מבקר מתחיל
2.6
14/10/11

אכלנו היום במקום בהרכב של 7 אנשים, כולל ילדים. המנות הוגשו לנו במהירות והיו טעימות למדי. בזמן ההזמנה הסבירה לנו המלצרית (שהייתה נחמדה ושירותית) כי אין שום אפשרות להגיש לצ'יפס או בשר... שהוא כה רצה וואכן לא הופיעו בתפריט. הילד לא הזמין דבר.מבחינתנו זה היה בסדר הרי כל מקום מחליט מה יהיה בתפריטו. כשאכלנו קינוחים גילינו שבשולחן לידנו אוכלים עובדי המקום גם צ'יפס וגם בשר. אמרנו למלצרית שהדבר נראה לא מכבד את האורחים. היא קראה לאחראי והוא אפילו לא התנצל והיינו בתחושה שזה לא עניין אותו. זה קילקל מאד את הרושם מהמסעדה. לא נחזור לשם ולא נמליץ עליה לאחרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגאל - תמונה
יגאל מבקר מתחיל
4.7
14/07/11

ישבנו אני וחבר והומלצה לנו ארוחת טעימות קיבלה אותנו מלצרית בשם לאורה שהחלטנו בשבילה שהערב אנו בידים שלה והכול לשיקולה וקיבלנו גן עדן עלי אדמות כל מנה בצבע חששנו מהמרקים היה וואוו חששנו... מבס בקדרה היה מדהים לצורך העניין שבענו במנה ה3 ופשוט לא יכלנו להפסיק דג מוסר על הגריל בטיבול מדויק ובטריות של הרגע נשלף מהים היתה חגיגה קולינרית מדהימה שירות מדהים ואוירה מאוד נעימה שמחנו לשלם כל שקל ועוד מסעדה מפנקת ומדליקה 

עוד פרטים
הוספת תגובה