נגישות
נגישות

אורי בורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

211 ביקורות וחוות דעת על אורי בורי

מיכאל - תמונה
מיכאל 2 ביקורות
אורי בורי: האכזבה
2.5
07/06/14

עבורי ועבור אשתי "אורי בורי" היה קודם כל מקום שבו לא מתאכזבים. ידענו שהמקום יקר, וגם יקר מדי, אבל תמיד חזרנו, כי היה טעים. ב-4 ליוני שוב החלטנו ללכת על בטוח, הזמנו מקום לאחר הצהריים... והגענו למסעדה. אכלנו מרק פירות ים, בשר סרטנים (מנה שאהובה על שנינו) ושרימפס בגרגנזולה. תחילה שמנו לב לגודל המנות - הקטנות מבדרך כלל. הרמנו גבה והמשכנו. בשר סרטנים היה פחות טעים מבדרך כלל, לא כמו שהתרגלנו לאכול בעבר. אבל ה"כוכב" של הערב היה שרימפס בגרגנזולה, השרימפס הגרוע ביותר שאכלתי. מבלי להגזים לשנייה. אין, כמובן, דרך לבדוק, אך נדמה היה שהשרימפס לא טרי, היה בו טעם של מאכל מופשר, שהוכן בצורה רשלנית וחובבנית. עם הביס הראשון הרגשנו בחילה (הכי לא מטפורית) שלוותה אותנו עד יום למחרת. לא סיימנו את המנה (גם כן, קטנה ביותר, ואולי טוב שכך...). אורי בור היקר, לא נחזור למסעדה שלך, לאחר שהיינו לקוחות נאמנים שנים רבות. כי מה שקרה לנו לא נראה כמו פשלה נקודתית. שלמו 350 ₪ על אוכל גרוע מאוד, שלא ראוי להגשה במקום המכבד את עצמו ואת לקוחותיו. אין ספק, שה"מוסד" שעליו אתה מדבר בגאווה, הפך לכזה גם בזכות אנשים כמונו שידעו להעריך אוכל טוב. נמשיך ליהנות במקומות אחרים. באכזבה עמוקה, מיכאל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
טעים מאוד ושווה לנסות פעם אחת אבל יקר מכדי לחזור שוב.
2.5
22/04/14

העיר העתיקה בעכו הינה אחת מהיעדים החביבים עלי, במיוחד כשמגיעים אורחים מחו"ל ולוקחים אותם לשם לטיול + ארוחה באווירה יוצאת דופן. באורי בורי, למרות השם, לא ישבנו עד אתמול בגלל המחירים... והבניין שנראה מתפורר מבפנים (למרות הפוטנציאל האדיר שטמון בו בתור מבנה עותומני עתיק). אתמול חרגנו ממנהגינו ואין מה לומר, הרמה של המנות מבחינת טעם ורטבים גבוהה ואין מה להשוות למקומות האחרים באיזור. חבל שגם במחירים ובגודל של המנות אין מה להשוות, כי המנות הרבה יותר קטנות והמחירים הרבה יותר גבוהים. ממליצה להזמין חצאי מנות במקום מנות שלמות כי בכל מקרה מדובר בטעימות שלא ישביעו. בתמונה שצירפתי- מנת קוקי סן ז'אק שעלתה 124 ש"ח! אם זה לא ברור מהזווית - המחבת קטנה ושמונת הסקאלופים בקוטר של כ-3 ס"מ. הזמנתי גם סביצ'ה למנה הראשונה שעלה 38 והיה מאוד טעים אך גם קטן... לזכות המסעדה ייאמר שלא לקחו כסף בנפרד על הלחמניות. מבחינת השירות, המלצרית הייתה נחמדה אך לא מקצועית, כך למשל כשקיבלנו את המחבתות הרותחות על קרשי עץ, במקום לקחת עוד שני צעדים ולהניחן על השולחן היא מסרה אותן אלינו לידיים והיה צריך להיזהר כדי לא להיכוות. אחת מאיתנו הזמינה סודה שכלל לא הגיעה, אבל כמובן שבכל זאת הופיעה בחשבון הראשון שקיבלנו (כשהערנו, החשבון תוקן אך לא נשמעה התנצלות)... בקיצור, אמנם היה טעים אבל לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
מסעדת הדגים הטובה בישראל.
4.5
21/04/14

כל מנת דג שלקחנו היתה הצלחה כבירה. ראוי לציין את פילה הפורל עם האורז הצהוב בצד,כאשר המלצר החביב מבצע הופעת בישול קלילה ליד השולחן. מרשים ומאוד טעים. גם הסביצ'ה וטרין כמנות ראשונות היו... מוצלחות מאוד הלחם חמים וגדול. הדבר היחיד שפוגע בחויה זה המראה של המסעדה שבאמת זקוקה לרענון. לבוא גם מתל אביב כדאי. לא יקר כל כך 4 מבוגרים ושני ילדים 700 ש"ח.מאוד מאוד ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יכין - תמונה
יכין 5 ביקורות
טעים!
4.0
26/01/14

המקום לא נראה מאד מרשים, אבל מה אגיד - מזמן לא יצא לי לאכול מנות כל כך טעימות ומוקפדות. אפילו ה"תוספת" נבחרה במיוחד כך שתתאים למנה שהזמנת ותשלים אותה. בסוף הארוחה, ממש התחשק לי לצאת... במחול - כמו הזקנים בסוף הסרט ה"חגיגה של באבט" למי שזוכר. אגב הרעיון של "חצי מנה" נהדר - תחליט לבד אם אתה רוצה מנה גדולה או קטנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה מבקר מתחיל
פראיירים לא מתים.
3.0
29/12/13

האמת שאני נסער.אוכל בסדר.באמת בסדר. מלצר על הכיפק. אבל המחיר מטורף.מטורף לגמרי. שלא תבינו לא טוב... אני לא בוכה. אני לא במעמד הביניים. אני במאיון העליון ולכן גם מרשה לעצמי, (בשלן לא... קטן,) ללכת למסעדות טובות. כאן זאת היתה ארוחה בסימן חזירות. לא אכנס למחירים ולשיטות אבל יצאתי רעב עם 500 ש"ח ( כולל טיפ). לא היה שולחן פנוי. בעל הבית מסתובב בארשת חשיבות ( מזלו שלא ניגש אלינו ) המנות קטנות ( קטנטנות !!!!) . ביס אחד. טעים ויצירתי אבל הקמצנות זועקת. כאילו..... מה הבעיה לתת לברק ולא ביבי לברק ב- 110 ש"ח ?? צריך להכנס לשם בכדי להתחיל להבין מה קורה במדינה הזאת. עזבו דגים. סלט ירקות. איפה הצליחו למצוא צלחת כ"כ קטנה לסלט ירקות ?? ביבי מושט בגודל פילה ברבוניה במחיר 22 ש"ח לפילה בודד ( חצי (!!) דג פיצפון !! אני מתנצל . יש לי עוד דוגמאות. זה היה הגועל נפש הכי טעים שיצא לי לאכול בארץ. סליחה. כבר אמרתי שאני נסער.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בוריס - תמונה
בוריס מבקר מתחיל
מאכזב
1.5
16/08/13

נכנסנו למסעדה ביום חול של חודש אוגוסט בסביבות אחר הצהריים. הופתענו למצוא מקום כמעט ריק מאדם למעט מספר שולחנות בודדים. עוד יותר הופתענו משאלת המלצר "הזמנתם?". היות ואנו רגילים לגינונים... מאין אלו, השבנו בשלילה והושבנו בחדר השמאלי. מצאנו אותו מלוכלך להפליא ושורץ זבובים. העלינו את בעית הזבובים בפני המלצר והוא אמר בנונשלנטיות שאין הרבה מה לעשות, שהזבובים יעברו איתנו אם נעבור שולחן. התעקשנו לעבור בכל זאת לחדר אחר. החדר האחר היה אכן יותר טוב מבחינת כמות זבובים, אבל ציפו לנו הפתעות חדשות בדמות תקרה מתקלפת. המלצר העיף מהשולחן את שברי התקרה מהשולחן בידו והציע לנו לשבת. הזמנו שני סוגי דגים: בס ומוסר. שתי המנות היו טפלות מבחינת טעם הדגים ושחו ברוטב מתובל בחוזקה. לסיכום, מתקבל הרושם שחלפו ימי הזוהר של מסעדת אורי בורי הנודעת. אך אנו מלאי תקווה שהמקום יוכל להחזיר עטרה ליושנה ולהיות פנינת הגליל כפי שהיה פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
טעים יקר לא מעוצב
2.5
02/04/13

אין מה לומר האוכל באמת טעים. פשוט יחסית, דג עם פתיתים, שרימפס עם אבוקדו מפולט, אבל העיצוב- מאוד מאוד פשוט, ומאוד יקר. צריך להיות פעם אחת בשביל החוויה אך לא מעבר לזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס מבקר מתחיל
טעם גן עדן
3.8
01/03/13

היינו במסעדה באמצע שבוע, בחרנו קוקי ופורל בקדרה - האוכל היה מדהים, חצי מנה זה בהחלט מספיק. גם סלט ירקות פשוט בתוספת פטה היה נפלא, לא להאמין כמה התיבול היה טעים ומדוייק. המלצרית הייתה... נחמדה מאד. פחות אהבנו את המקום עצמו. כדאי להגיע למסעדה, אם רוצים לאכול משהו מיוחד ומאד טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבירם - תמונה
אבירם מבקר מתחיל
כיף גדול
4.5
07/01/13

הגענו למסעדה לאחר סיבוב בעיר העתיקה. קצת הופתענו מהמראה של המסעדה, אך לאחר זמן מה המקום מתחיל להרגיש מאוד חמים ומזמין. בהמלצת המלצר לקחנו את ארוחת הטעימות. היה פשוט תענוג, כמעט כל המנות... היו מדהימות והקצב של הארוחה ממש מתאים לאופי שלנו-לאט ובזהירות. בגדול, מאוד מומלץ לאוהבי האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
יקר ולא טעים
1.0
30/12/12

כל המנות שוחות ברטבים חזקים כל כך שבקושי מרגישים את טעמי דגים ופרות ים. המצר המליץ לא לקחת דגים על הגרילץ מעיניין למה. אכלתי קלמרי מטוגן - הטעם היה ממש טפל. זה קלמרי הכי לא טעים... שאכלתי מימי. אין מבחר יינות בכוסות (סוג אחד של יין לבו יבש בלבד). עיצוב המקום מיושן מאוד. שרות כמו במסעדת הפועלים. והמחיר - יצא לנו 260 ש"ח לאדם (כולל טיפ). לדעתי, עדיף לנסוע לת"א למסעדות הבאמת טובות או לקנות דגים ולעשות בבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה