נגישות
נגישות

אורי בורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

211 ביקורות וחוות דעת על אורי בורי

חסן עבאדי - תמונה
חסן עבאדי 9 ביקורות
חוויה
4.8
30/03/15

הזמנו שולחן לארוחת ערב זגית בחדר המזרחי שבמסעדה, והלכנו על ארוחת טעימות שהיתה פשוט מהממת , המנות הראשונות, המרק והעיקריות, ובמיוחד בשר הסרטנים והקוקי סן ג'ק טעימות מאוד מאוד, והשירות... חביב ומקצועני והמחירים סבירים (לא זול) והאוירה רומנטית עם השקיעה החופית. כבר מתכוננים לפעם הבאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
אורי בורי
3.8
28/03/15

היינו אמש במקום. קיבלנו שולחן צדדי נחמד שהיה בסדר. לראשונות הלכנו על טרין גבינות שהיה מעולה כמו תמיד. זכרנו את המנה. בהמלצת המלצר הלכנו על 2 חצאי מנות שהורכבו למנה על מנת לטעום. אני... הלכתי על מוסר עם תרד וטחינה שהיה מעולה. זוגתי הלכה על הסלמון. למנה שנייה לקחנו את הבס בקדירה עם חלב קוקוס שהיה לא משהו האמת. כל המנות הוגשו עם תוספות. לקינוח הזמנו גלידת הל תוצרת עצמית שהייתה פשוט מעולה. סך הכל אחלה מסעדה. דברים טובים לא משתנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 3 ביקורות
מומלץ
4.5
26/11/14

אחת המסעדות הטובות שאנחנו מאוד אוהבים לאכול בה, ממליצים על דג אפוי בתנור עם גבינת שמנת חמוצה ולימון כבוש, מנת בשר סרטנים בגבינת גורגונזולה ושרימפס עם ארטישוק ירושלמי, מנת פתיחה... האנטיפסטי מעולה,אווירה רומנטית אוכל מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
דודו בראל - תמונה
דודו בראל 8 ביקורות
דג המוסר בשום זית ולימון הוא בלתי נשכח...
3.5
07/11/14

האוכל פה יקר בטירוף הלכנו על מנת הטעימות - בה פשוט מביאים לכם מנות לשולחן עד שאתם אומרים די. יצאנו עם 220 שקל לראש. לא זול בכלל. המנות הראשונות סטנדרטיות ולא נפלנו. המוסר בשמן זית... לימון ושום פשוט מעולה! אל תלכו על הטעימות, זה בזבוז של כסף, תטעמו דברים שאתם אוהבים ותצאו עם טעם טוב וכסף בכיס! סה"כ נחמד מאוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 12 ביקורות
טיפחתי ציפיות ונהניתי מכל ביס
4.8
16/10/14

כבר שנים שאני מתכנן לאכול פעם ולראות האם הציונים מוצדקים. הרוב לא טועה, ואכן - ארוחת הטעימות, שהתרכזה במנות העיקריות, היתה תענוג צרוף. גם הילד שלא אוכל דגים בימים כתיקונם התלהב.החלק של... המנות האחרונות טעון שיפור, לטעמנו. אבל הדגים - מעדנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fromchenko - תמונה
fromchenko 3 ביקורות
חוויה קולינרית
4.8
01/10/14

אני ממליץ בכל פה על אכילה בהנאה ממגוון מאכלי הים אשר מגישים במסעדת אורי בורי בראשות אורי, השף הידוע מזה שנים רבות. מעבר למראה, לניחוח ולטעם המצוין ... גם המחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Svetlana Vainbrand - תמונה
Svetlana Vainbrand 15 ביקורות
המנה הטעימה ביותר שאכלתי אי פעם במסעדה
4.8
25/09/14

מנת סרטנים בשמנת ואצות זו המנה הטעימה ביותר שאכלתי אי פעם במסעדה, וכל מילה נוספת מיותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaeli - תמונה
yaeli מבקר מתחיל
מושלם
4.8
10/08/14

זאת הפעם הרביעית או חמישית שלנו במסעדה וכל פעם נהנים יותר. החל ממרק הדגים האגדי שכל פעם נפלא להיזכר בטעם וכלה בקינוח פירות ושוקולד לבן עם קצפת. ממליצה מאד על מנה שלא נמצאת בתפריט - דג... מוסר ברוטב ים תיכוני - מגיע עם רוטב פיקנטי מדהים, וגם מנה לא כבדה כי אין בה שמנת. לגבי המחירים - לעמי לרמה כל כך גבוהה של אוכל המחיר הוא בהחלט סביר. כ-150 ש"ח לסועד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מעולה
5.0
29/07/14

מקום מצוין באיזור קצת פחות נעים אבל המסעדה עצמה נהדרת. מנות מצוינות והמלצרים ממליצים המלצות נהדרות. מלצרים נחמדים ביותר ושולטים בתפריט. מחירים לא זולים אך בהחלט מותאמים. אוירה מעולה... שהמלצרים תורמים לה בהחלט. שירות מצוין של המלצרים. המלצרים ממליצים לקחת "ארוחת טעימות" רעיון נהדר - טועמים ככה מכל המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
טעיםםםם
5.0
18/06/14

הייתי אתמול בערב במסעדה והיה פשוט מצוין. המליצו לנו על ארוחת טעימות אך לא בחרנו בכך ולקחנו חצאי מנות. היה מצוין. השירות היה מקסים ומלבב. המחירים סבירים (ממוצע של 150 שח לסועד). אוירה... נעימה רגועה ושקטה. בקיצור מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה