נגישות
נגישות

אלומה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על אלומה

Noa - תמונה
Noa מבקר מתחיל
מומלץ ביותר!
4.0
24/02/13

שלום. בן זוגי ואני התארחנו במסעדה ב22.2. הגענו אל המקום משום שהתארחנו בצימר בסביבה. לצערינו הצימר לא היה מפנק במיוחד ושמחנו שמצב רוחנו השתפר כאשר הגענו אל המסעדה. המסעדה מאד רומנטית,... האוכל פשוט מעולה! הסטייקים שאכלנו שם, היו מהטובים שאכלנו (ואנחנו חובבי סטיקים). השירות היה מצוין. בשתי מילים- מומלץ ביותר לכל המטיילים באזור וגם מי שלא מפחד לבהחריק לכת לאוכל טוב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan - תמונה
Dan מבקר מתחיל
אלומה תרשיחה
4.5
20/02/13

יום ששי האחרון 15 לפברואר 2 זוגות אוכל נפלא הספיישלים יוצאים מן הכלל שרות מעולה עתוי הגשת המנות מושלם אווירה מאירת פנים שף חריג באיכותו צלחות מלאות טעם עניין ומאד לא שגרתיות מנות... אחרונות מעולות מסעדה עמוסה ונפלא לראות מסעדה גלילית איכותית שכזו אבי זלדמן

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
המנות מהמטבח הצרפתי מאוד מומלצות וטעימות.
3.3
15/02/13

היינו במסעדת אלומה בשישי האחרון. המסעדה הומלצה על ידי כל מי שדיברנו איתו באזור והיא בהחלט המסעדה המובילה באזור. יש מבחר מאוד גדול של מנות ואפילו קשה לבחור. רוב המנות שקיבלנו היו פשוט... מעולות וברמה מאוד גבוהה, כמו מנת הפטוצ'יני בחמאה וירקות חורף, אך האכזבה של הערב הייתה מנת הפורטרהאוס 750 גר' שאותה הזמנו יחד 3 איש בשל גודלה. הבשר היה מוזר וכנראה כשזה בא בנתח גדול לא ניתן לצלות זאת כמו שצריך- או שהבשר נא או שהוא נשרף. ולכן ממש לא ממליצה על מנה זו. יש לציין כי מאוד השתדלו לענות לשביעות רצוננו ואף פיצו אותנו בקינוח, אך למרות שהשירות ניסה להיות קשוב, לצערי בפועל זה יצר המון חוסר נעימות ובסופו של דבר שילמנו על המנה, למרות שהיא ממש הוציאה לנו את התיאבון (ובדר"כ זה לא משהו שאני אומרת על בשר..). סה"כ נחזור, אך לא נזמין מנות בשר, אלא רק את המנות המורכבות יותר- נראה שזו ההתמחות שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ailon - תמונה
ailon מבקר מתחיל
פשוט נפלא
5.0
09/12/12

ביום שישי האחרון הגעתי לכפר תרשיחא כפר הממוקם על הר ומשקיף על נוף פיסטורלי. וזו הינה הפעם השניה שאני נכנס לכפר כזה יפה . הפעם הגעתי בליווי כל המשפחה ... האוכל היה <מעולה >הזמנתי סטייק... אנטרקוט אם אינני טועה המנה במשקל 500 גרם.. כל ביס גן עדן.. הזמנו יין טוב ישראלי 245 שקל ..ומנת פתיחה קרפצ'יו בקר. הכול היה טעים ביותר ומשביע.ממליץ בחום בשם כולם שיצאו מבסוטים מערב מהנה וארוחה ברמה גבוהה, וזה עוד אחרי שאמא שלי חייבת להתלונן על כל דבר... הפעם היו לה רק מילים טובות, פשוט התאהבנו ובטוח נגיע שוב ושוב..שכחנו לציין שהמחירים הינם סבירים ביותר באיכות אוכל גורמה כזה..ואל תשכחו להזמין כנפה לקינוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adiel Sabo - תמונה
Adiel Sabo מבקר מתחיל
קריות
5.0
30/10/12

היינו כמה חברות ביום חמישי בערב במסעדה. את ההמלצה גזרתי מעיתון לפני כמה חודשים ולתדהמתנו גילונו קסם של מקום. ההמלצה היתה חמה אבל אנו יכולות לכתוב הרבה יותר מכך. האוירה של המקום -... מקסימה. המלצריות היו נחמדות, , בעל המקום - אין לנו מילים עליו. אדם חייכן ואדיב. נעים. חברותי מאוד. המקום עצמו משרה אוירה נעימה, חמימה, אינטימית ומהנה. המוזיקה היתה משולבת ונעימה מאוד בקיצור - ממש ממש מומלץ מאוד עד פה אבל .... לא באנו רק להנות מכל השפע הזה, נכון??? אז... האוכל היה פשוט מ צ ו יי ן . החציל היה מעולה ו הבשר היה מצוין, הקינוחים היו משגעים. בקיצור - מאוד מאוד מומלץ. בהחלט נחזור לשם ונמליץ בחום ובאהבה רבה. תודה על הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 19 ביקורות
מאכזב
1.5
21/10/12

לפני שנה הגענו למסעדת אלומה בשבת בצהרים ונהנינו מאוד. החלטנו לחזור ולנסות מנות נוספות. שבת 14:30 הגענו למסעדה עם בקבוק יין משובח (קברנה 08 של פלטר) עם צפייה לחוויה קולינרית. עיון בתפריט... היינות הראה מבחר טוב של יינות (בעיקר רמה יפה של יינות מתיישנים). המסעדה הייתה מפוצצת ורועשת ברמות בלתי סבירות, מה שיצר אווירה מאוד לא נעימה. המנות הראשונות היו סבירות. סלט הירקות (קטן משהו, אך סביר למנה ראשונה) היה רענן ומתובל בעדינות הראויה. מרק הארטישוק הירושלמי היה נחמד, עם טעמים עדינים מאוד של הארטישוק הירושלמי. חבל שהוא היה שמן מדי עקב שימוש מופרז בשמנת. כאן נגמרה החוויה. מבחר הדגים המוצע, היה מאכזב ביותר (דניס). המנות העיקריות שהוזמנו (שרימפס ןפסטה). היות שהמנה העיקרית לא הגיעה במשך 45 דקות לאחר המנה הראשונה, החלטנו לנטוש. עם חשבון של 126 ש"ח לסלט קטן ומרק ודמי חליצה (!) כאשר הערתי על הסכום המופרז, נעלב בעל המסעדה שטען כי זו איננה שיפודיה, והחליט שלא לחייב אותנו כלל. מה שיצר תחושה לא נעימה אצלנו (בכל זאת אכלנו את המנות הראשונות), אך מצד שני, גם במסעדה "שאיננה שיפודיה" נדרש זמן הגשה סביר, ויחס אישי. מוסר הסכל: מסעדה מכובדת, צריכה להתאים את גודלה הפיזי וגודל הצוות בהתאם. חלל צפוף ורועש + שירות לא סביר הופכים את החוויה לבלתי סבירה. חבל. אגב, בעבר, כאשר הינו במספר מסעדות טובות בהן נוצר עומס לא צפוי על המטבח, ידעו לתפעל את המצב בחוכמה ובאדיבות (כמו להתנצל מראש, להגיש מנת ביניים או קוקטייל). נחזור לנסות את המסעדה בכל זמן אחר רק לא שבת בצהרים... דירוג האוכל (שני כוכבים) הוא על סמך המנות הראשונות בלבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר - תמונה
עומר 30 ביקורות
בינוני
2.8
25/08/12

המסעדה מעוצבת בצורה נעימה, השירות מקצועי עם טיפת יהירות. התמחור גבוה. למטבח לוקח המון זמן להוציא את המנות (חיכינו כשעה למנה העיקרית) סטייק אנטריקוט - 136 ש"ח הגיע עם העצם בניכוי השומן... והעצם נשאר מעט בשר וגם היה מלוח מידי. ניוקי כמהין היה מצוין. לחם הבית טעים אך בתשלום נוסף של 16 ש"ח. שניצל לילד (מנת ילדים)ב46 ש"ח (ללא שתייה וקינוח) לא טרי ולא טעים. הקינוח כלל קנפה פרפה תמרים ועוד משהו. בינוני. סה"כ הייתי מצפה במחירים הנ"ל לאיכות יותר גבוהה ולשירות יותר מהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן פרידמן  - תמונה
דן פרידמן 15 ביקורות
מסעדה ממש מוצלחת
4.3
28/07/12

היינו שם אתמול בערב שישי ומאוד נהננו. השירות היה מאוד נחמד, והאוכל ממש טעים. הזמנו מנת דגים בבמיה, טורטליני טלה, כוס יין, וקינוח הדרים שהיה ממששש טעים - ושילמנו 250 שקל. אמנם לא זול,... וגם אם היינו ממש רעבים היינו צריכים להזמין לפחות עוד מנה אחת, אבל לא סוף העולם. סך הכל אחת המסעדות הטובות שהיינו בה בגליל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav Lindemann - תמונה
Yoav Lindemann מבקר מתחיל
מושלם
4.5
18/04/12

הייתי, אכלתי, נהנתי ועכשיו אני מתכנן את הביקור הבא שלי שם! שעה וחצי נסיעה מאזור המרכז ושווה כל דקה שהשקעתי על מנת להגיע למקום המקסים הזה. האוכל מדהים, המקום יפה, האנשים אדיבים והשירות... מעולה. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon Levy - תמונה
Alon Levy מבקר מתחיל
חוויה גלילית
5.0
16/04/12

באנו למסעדה בידיעה שהולך להיות מאוד יקר אבל מאוד פחדנו שזה לא יהיה שווה - התבדנו!!!! כל ביס שלקחנו היה שווה כל שקל שהוצאנו במסעדה - פילה הדניס היה מושלם וכן מנת טורטולי שרימפס, פשוט... ללקק את האצבעות. הקינוחים היו התכשיט של הערב - היה מצויין, קרם הברולה המקדמיה היה תענוג , וכן קיבלנו לכבוד היומולדת צלחת פרלינים מושלמת. בקיצור, זו תהיה ארוחת שתיחרט בזיכרון. אם לא היינו ממעמד ה"ביניים" היינו מאמצים את המסעדה על בסיס קבוע, אבל בשל המחירים נשמור את האופציה לאירועים מיוחדים במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה